5. leht 6-st

Re: Uaz 5.7

Postitatud: T Mär 31, 2015 12:05 am
Postitas karburaator
Noo nüüdseks on kõik silla kinnitustorud olemas, võtsin uuesti tükkideks, et tagasilla ülemisi kinnitusi ringi teha ja ristitalale tugevdused keevitada. Lõpuks lõikasin originaal risti tala vahelt välja. Otsustasin, et tagasilla ülemiste varraste raamipoolsed kinnitused tuleb uued projekteerida, kuna eelmistega oli silla alt ära võtmine raskendatud. Näiteks kahe mehega esisilla alt võtmiseks läheb aega 10 mintutit siis tagasilla eelmise lahenduse puhul läks aega 30 minutit. See tulenes kokkuhoiust ja isetehtud kronsteinist. Uued kinnnitused plaanin aga laseriga välja lasta lõigata nagu kõik ülejäänud. Kuna progressi pole toimunud pole ka pilte lisanud.

Jan

Re: Uaz 5.7

Postitatud: T Mär 31, 2015 7:43 pm
Postitas raimz
eero I kirjutas:Kuna silla ülemised kinnitusvardad on alumistest märgatavalt lühemad siis hakkab see silla üless-alla liikudes keerama ka diffrit ümber silla telje. Sellest tulenevalt muutub ka kardaaniristi nurk, antud juhul siis sinu jaoks halvemuse poole.
Viitsiksid sa arvuti programmi lisada mõned andmed ja vaadata kas see muutus on pigem teoreetiline või peaks seda arvestama ka praktiliselt. Arvutisse peaksid lisama ilmselt risti asukoha ülemise ja alumise varda kinnituskoha suhtes. Kinnitusvarraste kinnituspunktid on ilmselt juba sisestatud.
Valides ülemise varda pikkuseks 40cm ja alumise omaks 80cm (täpsemalt öeldes kinnitusvarraste kinnituspunktide vahe auto pikiteljel), sain malliga mõõtes 25 sendise silla alla liikumise juures kardaaniristi nurga muutuseks umbes 15 kraadi. Sellele lisandub veel silla alla liikumisest tulenev nurga muutus. Kui kardaaniristi töönurk on 25-40 kraadi, siis polegi kaotus ainult teoreetiline. Joonise ÜRITASIN teha suhtega 1:10. Joonisel pole veel kajastatud risti kaugust silla alumise ja ülemise kinnituspunktivahelisest sirgest, see muudab kardaaniristi nurga veel suuremaks või siis väiksemaks, oleneb kust vaadata, vähemalt teoreetiliselt.
Võistlusauto puhul oleks oluline ka märkida, et antud mõõtude juures ei oleks silda võimalik ka väga palju rohkem allapoole lasta, sest sild jääks ülemiste varraste otsa rippuma.
Parandan ennast, tegemist on siiski joonistusega.


Edu ehitamisel
Eero
See mis pidi silla nurk muutuma hakkab sõltub varaste kinnitus punktide asukohas, muidugi sõltub see ka varraste pikkustest.
Lisan siia pildi kus ülemine varras on lühem.Silla nurk muutub vastupidiselt sinu joonisele.
Punane: alumine varras
Sinine: Ülemine varras
Roheline: Kardaan

Re: Uaz 5.7

Postitatud: K Mai 06, 2015 7:17 pm
Postitas karburaator
Üle pika aja väike edasiminek. Sain siis sellise detaili lõpuks kätte
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: T Juun 02, 2015 7:58 pm
Postitas karburaator
Väike areng edasi. Sain siis sellised detailid valmis. Nüüd peaks sama sillad raami külge. Ülejäänud pildid delfi galeriis.
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: T Juun 09, 2015 12:32 am
Postitas karburaator
Auto nüüd kodus ja saab ka veeretada :D Ülejäänud pildid siin : http://pilt.delfi.ee/album/299999/?page=4
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: T Juun 09, 2015 11:06 pm
Postitas karburaator
Ja lisa tänagi...
Pilt
Pilt
Kui karterit ringi teha siis tuleb 25 cm ära.
Pilt
Pilt
Pilt
Endiselt ülejäänud pildid siin : http://pilt.delfi.ee/my_album/299999/?page=6

Re: Uaz 5.7

Postitatud: E Juun 29, 2015 4:21 pm
Postitas karburaator
Sai siis vahepeal järeljooksu nurk tagasi heaks keeratud. Suured tänud kasutajale Aidakas kes kogu töö juures abiks oli. Peab mainima et suhteliselt aeganõudev kuid tehtav töö ka kodustes tingimustes. Üks pilt siis võrdlusest : Pilt Lisaks ka uuest keevitusest : Pilt
Ülejäänud pildid siin galeriis : http://pilt.delfi.ee/album/299999/?page=6

Re: Uaz 5.7

Postitatud: L Jaan 02, 2016 8:23 pm
Postitas karburaator
Valmis selline asi.
Pilt
Pilt

Re: Uaz 5.7

Postitatud: L Jaan 02, 2016 9:06 pm
Postitas MetsaVikat
Räägi lähemalt mis asjaga tegu on? Mina kui mitte kõige targem ei saa täpselt aru. Muidu hea, et midagi ikka edeneb sul, edu tegemisel.

Terv. Villu

Re: Uaz 5.7

Postitatud: L Jaan 02, 2016 10:16 pm
Postitas poiss
Sisenuut ühendab kkasti vahekastiga? Kas see sisenuudiga muhv jääb vahetukis ka oma laagrile veerema? Või pole need mida ma arvan olevat?

Re: Uaz 5.7

Postitatud: P Jaan 03, 2016 12:59 pm
Postitas karburaator
Vaikselt edeneb jah see ehitus, vahetükkide tegemine on olnud suhteliselt keeruline, vaevarikas ja aegavõttev üritus. Tegemist on Volvo Laplander-i jaotuskasti ja Chevrolet-i automaatkasti vahelise "plaadiga".Algne idee oli lasta freesida sirge alumiiniumplaat, kuid see ei õnnestunud.Nagu näha piltidelt on ära kasutatud Chevrolet-i käigukasti "extension housing". Sinna külge sai keevitatud alumiiniumist plaat, mida saab avade kaudu ühendada Volvo Laplander-i vahekasti ja käigkasti vahelise plaadi külge poltidega. Üleni uut vaheplaati teha ei saanud kuna "extension housingu" küljes käib kiiruse lugeja, mille abil käigukast käike vahetab. Muidugi oleks olnud võimalus paigaldada käigukastile "Manual Valve Body", mille abil saaks kogu käigukasti elektroonika eemaldada ja käike saaks vahetada mehaaniliselt, kuid hetkel selleks finantsvahendeid ei jätku. Ühtegi lisa laagrit koostule ei tule, ainus mida muudan on simmerid, kuna arvatavasti Volvo vahekast ei tööta automaatkasti õliga :D. Plaanis on kasutada originaal Chevrolet-i "yoke-i" tööpinda, kuhu peale saab panna simmeri, mille välimine serv on Volvo originaal simmerite pesas. Võib olla jäi tekst veidi segaseks, kui valmis saan siis näitan pilte.

Jan

Re: Uaz 5.7

Postitatud: P Jaan 03, 2016 6:17 pm
Postitas eerik2
Kusjuures Fordil ongi vahekastis automaatkasti õli. Mitte küll ühenduses käigukastiga.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: E Jaan 04, 2016 9:20 pm
Postitas karburaator
Juba õige õli taseme saavutamiseks ei saa mina neid mõlemaid käigukaste ühe õliga kasutada.

Re: Uaz 5.7

Postitatud: R Veebr 10, 2017 6:31 pm
Postitas RistoRR
Kuidas selle isendiga ka seisud on? Seisab või areneb?

Re: Uaz 5.7

Postitatud: R Veebr 10, 2017 7:18 pm
Postitas Lauri-L
See masin on müügis.