5. leht 9-st
Postitatud: T Dets 20, 2005 9:56 am
Postitas korkvender
Kuda uued rehvid peavad (jääl, lumes, mudas)?
Postitatud: T Dets 27, 2005 8:21 am
Postitas boob
bigmarx kirjutas:Link
Mina tellisin omale lingil olevad rehvid, eks siis kätte saades ja veidi sõites paistab, kuidas ka on

Nii. Nüüd on siis uute rehvidega ca 5000 km sõidetud ja võib kommenteerida
Asfaldil, nagu loota oligi, on käitumine ja pidamine igati eeskujulik. Tänu madalale rehvirõhule on tunda küll veidi ujumist kurvedes, aga sellega harjub esimese saja kilomeetriga. Müra sajaga sõites on küll mootorimürast üle, aga kes siis ennast sellest häirida laseb
Mudas ja maastikul tunneb see rehv ennast isegi paremini kui asfaldil. Pidamine on nagu "kännu taga". Siiani on ainukesed kinni jäämised tingitud sellest, et masin jääb silla või raami peale kandma ja diffrilukku pole abiks. Kui vähegi on kuskilt kinni haarata, siis see rehv seda ka teeb.
Lumes ja jääl on pidamine veidi ebakindlam, tänu suurele klotsole, mis mudas hästi peab. Lahtises lumes on pidamine umbes sama, nagu maastikul, mis ikka klotside vahele jõuab, see sealt ka läbi läheb. Jääl seevastu ootas mind üllatus. Päris kiilakal oli pidamine isegi parem, kui sõiduautol naelutamata lamellrehviga, veidi konarlikumal jääl võiks pidamist lugeda samasse klassi korralike naelteta sõiduauto lamellrehviga.
Kokkuvõtteks võib öelda, et kui rehvide eluiga on ca 100000 km, nagu tootja on lubanud, on tegemist väga heade rehvidega.
Postitatud: T Dets 27, 2005 8:40 pm
Postitas kala
seda ma nüüd küll ei usu,et jää peal saab parem pidamine olla,kui sõiduauto lamellil!!!
iga l...s kiidab ikka oma v...u
Postitatud: K Dets 28, 2005 12:12 am
Postitas rommi
See mudaklots mis Hiluxil all oli ja - no ma ei tea, pehmes lumes sai veel kuidagi liikuda... aga kinni trambitud lumel või jää oli küll karm. Otse sõita sai vaid 4vedu sees ja lapats põhjas, muidu vajusid sinna kuhu tee kaldus. Kastiosale ei lange eriti raskust ja tagaveoga oli praktiliselt võimatu liikumist alustada libedal. Kurvides liikumine ja jää peal seismajäämine kippusid suisa mustkunsti valdkonda... rehvid iseenesest olid korralikud, kulunud ca 20-30%. Maastikul töötasid eeskujulikult aga jää peal saab mu kitsaste suvekatega samurai paremini hakkama.
Postitatud: K Dets 28, 2005 8:11 am
Postitas ennukas
Samuti ei usu kuidagi seda pidamise juttu... Mis seal jää peal siis niiväga haarab? Või unustasid mainida, et klotsidesse on katusekruvid sisse keeratud?
Postitatud: N Dets 29, 2005 10:37 am
Postitas Cruizsub
Mul BFG-d all ja ise olen väga rahul - igal pool pidamine hea ja mingeid halvas mõttes üllatusi pole teinud, suveks kindlasti ostan sama firma MUD TERRAINID.
Postitatud: N Dets 29, 2005 11:53 am
Postitas boob
Jääl on üks pidamist parandav tegur auto mass, mis on maasturil reeglina suurem sõiduautost. Minu väide tugines päris mitmele episoodile, kus näiteks sõbral järgi sõites on näha olnud, kuidas sõiduauto lamell jäisel teel mööda rööpaid vingerdab, samas maasturiga ei saanud arugi, et libe oleks. Teiseks on mul tööautol all lamell, ja sõita on ikka hulga ebakindlam kui maasturiga: ristmikul ei saa minema ja nii edasi.
Viimaseks oleks see, et libedasõidu õpperajal sain mina paremini hakkama, kui eelpool mainitud sõber enda uute protilamellidega...
Ning minu rehvid on siiani naelte poolt rikkumata

Postitatud: N Dets 29, 2005 3:06 pm
Postitas rommi
Ei tahaks targutada, aga kellegi hr. Newtoni jutu järgi mõjub kehale seda suurem inertsjõud, mida suurem on keha mass.
Postitatud: N Dets 29, 2005 3:15 pm
Postitas Stupiduser
Kas protilamelli tehakse kah?

Postitatud: N Dets 29, 2005 4:09 pm
Postitas boob
Ok-ok...
kala kirjutas:iga l...s kiidab ikka oma v...u
See tsitaat sobib vast siia kõige paremini...
Stupiduser kirjutas:Kas protilamelli tehakse kah?

Sõnastame siis ümber protekteeritud naelteta talverehviks, kui see parem on

Postitatud: N Dets 29, 2005 4:43 pm
Postitas Stupiduser
Postitatud: T Mär 28, 2006 9:37 pm
Postitas Cruizsub
Nüüdseks siis nende BFG-dega ~10tuhat km läbitud ja nad on igati ennast õigustanud ja mitte üks *itt sõna nende kohta :=) Soovitan igaljuhul kõigile.
Arendaks nüüd seda teemat ka edasi...nimelt plaan nüüd M/T rehvid osta kuna kevad-suvi siinsamas ja roosipõllud ja sõnnikumäed tunduvad ahvatlevatena. Kuna A/T BFG-d on oma nime igati õigustanud nii kvaliteedilt kui ka suutlikuselt, siis arvatavasti valiksin ma ka M/T sama firma oma...aga siiski sooviksin kõigilt kel kogemust ja kokkupuudet kas siis BFG M/T rehvidega või mingi muu muda papuga...andku aga teada oma hinnang nende kohta!
NB! Esialgne haigus sis nende papude peale :
...kruviks alla vist 32"
Postitatud: T Mär 28, 2006 10:39 pm
Postitas FB
http://www.offivaruste.com/catalog/inde ... f1157dfdfa
Olles pikemat aega sõitnud selle rehviga, ei tahaks enam midagi muud...
Postitatud: T Mär 28, 2006 10:55 pm
Postitas Veiko
Need M/T on tõsiselt head.Mölisevad trassil palju kuid sinna nad ei olegi mõeldud.Muudel pinnastel on pidamine igati hea.Kahes kohas on siiamaani probleeme tekkinud.Nimelt savis mis kittis rehvi nii kinni,et isegi tõsine ringilaskmine ei aidanud ja jääl.Siis tahtis auto otse minna.Julgen soovitada.

Postitatud: K Mär 29, 2006 8:00 am
Postitas boob
Cruizsub kirjutas:Nüüdseks siis nende BFG-dega ~10tuhat km läbitud ja nad on igati ennast õigustanud ja mitte üks *itt sõna nende kohta :=) Soovitan igaljuhul kõigile.
Arendaks nüüd seda teemat ka edasi...nimelt plaan nüüd M/T rehvid osta kuna kevad-suvi siinsamas ja roosipõllud ja sõnnikumäed tunduvad ahvatlevatena. Kuna A/T BFG-d on oma nime igati õigustanud nii kvaliteedilt kui ka suutlikuselt, siis arvatavasti valiksin ma ka M/T sama firma oma...aga siiski sooviksin kõigilt kel kogemust ja kokkupuudet kas siis BFG M/T rehvidega või mingi muu muda papuga...andku aga teada oma hinnang nende kohta!
NB! Esialgne haigus sis nende papude peale :
Siin oli pilt!
...kruviks alla vist 32"
Mul uuel rauakolakal on sellised rehvid mõõduga 35" all. Ei saa kurta, aga kuna kõrvutamisvõimalus eelmise masina all olevate Bridgestone Dueleritega on olemas, ütleks niipalju: BFG ei puhastu ise nii hästi, talveoludes on libedam. Läbisõit on rehvidel peaaegu sama, Bridgestonel on mustri teravad servad säilitanud oma algse kuju, BFG mustri teravad servad on hakanud ümaraks kuluma.
FB toodud lingil olevad rehvid on mul sõbral UAZikul all ja kuna me temaga koos metsas käinud, julgen väita, et läheb BFG'ga samasse klassi.