Rauakolakale talvepapud

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
korkvender
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: K Dets 14, 2005 10:54 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas korkvender »

Cruizsub kirjutas:....mina saan homme sellised rehvid kätte:::
:P :wink: Pilt
Kuda uued rehvid peavad (jääl, lumes, mudas)?
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

bigmarx kirjutas:Link

Mina tellisin omale lingil olevad rehvid, eks siis kätte saades ja veidi sõites paistab, kuidas ka on :P
Nii. Nüüd on siis uute rehvidega ca 5000 km sõidetud ja võib kommenteerida :twisted:
Asfaldil, nagu loota oligi, on käitumine ja pidamine igati eeskujulik. Tänu madalale rehvirõhule on tunda küll veidi ujumist kurvedes, aga sellega harjub esimese saja kilomeetriga. Müra sajaga sõites on küll mootorimürast üle, aga kes siis ennast sellest häirida laseb 8)
Mudas ja maastikul tunneb see rehv ennast isegi paremini kui asfaldil. Pidamine on nagu "kännu taga". Siiani on ainukesed kinni jäämised tingitud sellest, et masin jääb silla või raami peale kandma ja diffrilukku pole abiks. Kui vähegi on kuskilt kinni haarata, siis see rehv seda ka teeb.
Lumes ja jääl on pidamine veidi ebakindlam, tänu suurele klotsole, mis mudas hästi peab. Lahtises lumes on pidamine umbes sama, nagu maastikul, mis ikka klotside vahele jõuab, see sealt ka läbi läheb. Jääl seevastu ootas mind üllatus. Päris kiilakal oli pidamine isegi parem, kui sõiduautol naelutamata lamellrehviga, veidi konarlikumal jääl võiks pidamist lugeda samasse klassi korralike naelteta sõiduauto lamellrehviga.

Kokkuvõtteks võib öelda, et kui rehvide eluiga on ca 100000 km, nagu tootja on lubanud, on tegemist väga heade rehvidega.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

seda ma nüüd küll ei usu,et jää peal saab parem pidamine olla,kui sõiduauto lamellil!!!
iga l...s kiidab ikka oma v...u
56157755
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

See mudaklots mis Hiluxil all oli ja - no ma ei tea, pehmes lumes sai veel kuidagi liikuda... aga kinni trambitud lumel või jää oli küll karm. Otse sõita sai vaid 4vedu sees ja lapats põhjas, muidu vajusid sinna kuhu tee kaldus. Kastiosale ei lange eriti raskust ja tagaveoga oli praktiliselt võimatu liikumist alustada libedal. Kurvides liikumine ja jää peal seismajäämine kippusid suisa mustkunsti valdkonda... rehvid iseenesest olid korralikud, kulunud ca 20-30%. Maastikul töötasid eeskujulikult aga jää peal saab mu kitsaste suvekatega samurai paremini hakkama.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

Samuti ei usu kuidagi seda pidamise juttu... Mis seal jää peal siis niiväga haarab? Või unustasid mainida, et klotsidesse on katusekruvid sisse keeratud?
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

Mul BFG-d all ja ise olen väga rahul - igal pool pidamine hea ja mingeid halvas mõttes üllatusi pole teinud, suveks kindlasti ostan sama firma MUD TERRAINID.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Jääl on üks pidamist parandav tegur auto mass, mis on maasturil reeglina suurem sõiduautost. Minu väide tugines päris mitmele episoodile, kus näiteks sõbral järgi sõites on näha olnud, kuidas sõiduauto lamell jäisel teel mööda rööpaid vingerdab, samas maasturiga ei saanud arugi, et libe oleks. Teiseks on mul tööautol all lamell, ja sõita on ikka hulga ebakindlam kui maasturiga: ristmikul ei saa minema ja nii edasi.
Viimaseks oleks see, et libedasõidu õpperajal sain mina paremini hakkama, kui eelpool mainitud sõber enda uute protilamellidega...

Ning minu rehvid on siiani naelte poolt rikkumata :D
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Ei tahaks targutada, aga kellegi hr. Newtoni jutu järgi mõjub kehale seda suurem inertsjõud, mida suurem on keha mass.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kas protilamelli tehakse kah? :shock:
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Ok-ok...
kala kirjutas:iga l...s kiidab ikka oma v...u
See tsitaat sobib vast siia kõige paremini...
Stupiduser kirjutas:Kas protilamelli tehakse kah? :shock:
Sõnastame siis ümber protekteeritud naelteta talverehviks, kui see parem on :D
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

:thumb:
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

Nüüdseks siis nende BFG-dega ~10tuhat km läbitud ja nad on igati ennast õigustanud ja mitte üks *itt sõna nende kohta :=) Soovitan igaljuhul kõigile.
Arendaks nüüd seda teemat ka edasi...nimelt plaan nüüd M/T rehvid osta kuna kevad-suvi siinsamas ja roosipõllud ja sõnnikumäed tunduvad ahvatlevatena. Kuna A/T BFG-d on oma nime igati õigustanud nii kvaliteedilt kui ka suutlikuselt, siis arvatavasti valiksin ma ka M/T sama firma oma...aga siiski sooviksin kõigilt kel kogemust ja kokkupuudet kas siis BFG M/T rehvidega või mingi muu muda papuga...andku aga teada oma hinnang nende kohta!

NB! Esialgne haigus sis nende papude peale : Pilt

...kruviks alla vist 32"
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

http://www.offivaruste.com/catalog/inde ... f1157dfdfa

Olles pikemat aega sõitnud selle rehviga, ei tahaks enam midagi muud...
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Need M/T on tõsiselt head.Mölisevad trassil palju kuid sinna nad ei olegi mõeldud.Muudel pinnastel on pidamine igati hea.Kahes kohas on siiamaani probleeme tekkinud.Nimelt savis mis kittis rehvi nii kinni,et isegi tõsine ringilaskmine ei aidanud ja jääl.Siis tahtis auto otse minna.Julgen soovitada. :P
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Cruizsub kirjutas:Nüüdseks siis nende BFG-dega ~10tuhat km läbitud ja nad on igati ennast õigustanud ja mitte üks *itt sõna nende kohta :=) Soovitan igaljuhul kõigile.
Arendaks nüüd seda teemat ka edasi...nimelt plaan nüüd M/T rehvid osta kuna kevad-suvi siinsamas ja roosipõllud ja sõnnikumäed tunduvad ahvatlevatena. Kuna A/T BFG-d on oma nime igati õigustanud nii kvaliteedilt kui ka suutlikuselt, siis arvatavasti valiksin ma ka M/T sama firma oma...aga siiski sooviksin kõigilt kel kogemust ja kokkupuudet kas siis BFG M/T rehvidega või mingi muu muda papuga...andku aga teada oma hinnang nende kohta!

NB! Esialgne haigus sis nende papude peale :
Siin oli pilt!

...kruviks alla vist 32"
Mul uuel rauakolakal on sellised rehvid mõõduga 35" all. Ei saa kurta, aga kuna kõrvutamisvõimalus eelmise masina all olevate Bridgestone Dueleritega on olemas, ütleks niipalju: BFG ei puhastu ise nii hästi, talveoludes on libedam. Läbisõit on rehvidel peaaegu sama, Bridgestonel on mustri teravad servad säilitanud oma algse kuju, BFG mustri teravad servad on hakanud ümaraks kuluma.

FB toodud lingil olevad rehvid on mul sõbral UAZikul all ja kuna me temaga koos metsas käinud, julgen väita, et läheb BFG'ga samasse klassi.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”