Mina kommenteeriks seda pigem selliselt, et Silberauto plaanib need proovisõidu autod siiski tulevikus klientidele maha müüa, mitte ei ole neist nii masenduses, et üritab ära kasutada igat võimalust, et need lootusetult jaekaubanduse jaoks hävineks ja saaks kindlustuselt oma raha tagasi.Landy kirjutas: Millal viimati Silberauto oma salongi G-Seeria proovimasinatega midagi sellist teha lubas?
Fleim - G vs Landrover
Moderaator: Moderators
1 Hobujõud
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Mitu Freelanderit on pildtidel, hmm? Aga mitu ML'i?Landy kirjutas:Discoga III-ga mitte, kuid DiscO IIA-ga on Cheropunktis ära käidud küll
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... /index.htm
Salongi Freelanderiga sai Paldiskis ka mudaseid radu mõõdetud ja ka üht ette jokutama jäänud Unimogi jälitama asutud.
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... /index.htm
Tol korral oli vesi seal veidi liiga sügav freekartula jaoks, nagu ilsmlet oleks ka ML-i jaoks olnud.
http://www.lahe.net/landy/offroad/110207/index.htm
Kohe tuleb smart ja ytleb et käige kanni, ta on kah ohvrõudind ja loigust läbi sõitnud.
Kuidagi väga hajusaks ei kisu see thread vä? Rong, Sierra, ML, Freelander, Defekas, Unimog, Moskvich… ja seda G vs Disco threadis?
Teostasin huvi pärast otsingu, et näha milline on NCAP Disco crash.
Selline:

G selline:


Et siis nagu vahet ju otseselt nagu polekski. Siit tulenevalt - inglased tegid masina valmis, ennkäppisid ära ja peale seda asendasid metalli lainepapiga vä? Ja MB omakorda ennkäppis ning peale seda asendas metalli veel kõvema metalliga?
Lisaks olen ma endiselt veendumusel, et crumple zone jms jutt on samasugune BS nagu "sõltumatud autoreview'd" ajakirjades. Testitakse seda kiirusel 30mph eks. Mis toimub peale seda on ainult teoreetiline ja mitte keegi kurat ei tea kuhu maani see nina tuleb kui kiirus on 45 või 60mph. Ütle nüüd ausalt Landy - kumma masina omanik sa tahaks olla kui on teada et kummaski masinas inimesed viga ei saanud, kiirus oli 30mph ning tööle tahad kah järgmine päev endiselt autoga sõita. Ütle esialgu vaikselt omaette või lausa et mõttes

Viimati muutis trc, K Dets 03, 2008 11:19 am, muudetud 1 kord kokku.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
...
Viimati muutis inseneer, N Dets 04, 2008 1:24 pm, muudetud 1 kord kokku.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Selleks et teada kumb on kõvatamises kõvem, peaks olema ju ka miskid lähtepunktid, et milles peab kõvem olema… Et pakud ise miskid lähtepunktid välja? Frontal impactiga ma nõus ei ole - sellest on juba pildimaterjal olemas… Lisaks juba mainitud põhjus et tegu on daily driveriga ning ema on mind õpetanud asju hoidma mitte lõhkuma…inseneer kirjutas:Kas ma olen siis valesti arusaanud. Kui G vs Disco siis panen kohe ka mõne 95a disco välja kui vaja . Ma ei näe probleemi. Mulle lihtsalt meeldib loomkatseid teha.
Sama põhja peal on veel Range Rover Classic. Leiame laoseisust ka selle.
yhe aastakäigu masinate tehniline seisukord, kere metalli läbipaistvus, salongi seisukord, masina läbivus maastikul, ühe litraaziga mootorite puhul kiirendus, suvalise jupi hind masina kyljes kohaliku esinduse hinnakirja järgi, järelturu hind peale loomkatseid … ?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
LÄNDI , defekal peab ukse avama käivitamisel kuna käsi ei mahu rooli ja ukse vahelt läbi,et süütevõtit keerata 
Ja mis norite Artot,tema jaoks on offroad elustiil ja ta ei käi esikohale sõitmas vaid võimalikult hästi osalemas
Muideks,kui ajalugu uurite,siis Arto G on olnud ka TR1-s kordi esikohal ka kahel võistlusel ka TR2-s teisel kohal (32 rehvidega) ja ühe võistluse sõitnud nii,et pool legendi TR2 ja sinna otsa veel TR1 ... lõpuks üllatuseks 1 koht ka lisaks
on ka paari võistluse rada pandud ja kui meenutama hakata,siis vast üks staazhikamaid isendeid võistlusridades 

Ja mis norite Artot,tema jaoks on offroad elustiil ja ta ei käi esikohale sõitmas vaid võimalikult hästi osalemas

Muideks,kui ajalugu uurite,siis Arto G on olnud ka TR1-s kordi esikohal ka kahel võistlusel ka TR2-s teisel kohal (32 rehvidega) ja ühe võistluse sõitnud nii,et pool legendi TR2 ja sinna otsa veel TR1 ... lõpuks üllatuseks 1 koht ka lisaks


- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
kule a jätaks ikka selle kiirenduse kah igaks juhuks välja ja mõõdaks lihtsalt velje kõrgust tollides ning audio võimsust detsibellides?tai kirjutas:Teema muidugi on tore G vs Landrover. Võtame ühe margi kõige suutlikuma maasturi ja võrdleme seda teise margi kõikide mudelitega. ja juttu jätkub kauemaks.
Eks autoleht kirjutas ka, kui ei eksi siis käis jutt küll cruiserist aga vahet ju ei ole, kui maasturit sihtotstarbeliselt kasutada siis kulub ta oluliselt kiiremini.ema on mind õpetanud asju hoidma mitte lõhkuma…
no offence
Piirdume seekord vaid asfalfdilõigul kiirendamise ja kabiini sisemuse võrdlusega.
lisaks ei näe ma antud hetkel põhjust kibestund irooniaks kuna:
a) minu jaoks võrduvad loomkatsed mõttetu lõhkumisega. kõike saab ka mõistusega teha ja ajada. ehk kui joonele siis joonele. aga joonele milles?
b) ma ei saa öelda et minu isend vaid asfalti mõõdaks ning aukude vahel ettevaatlikult teed otsiks. on käind nii metsas kui saksa kiirteel. hättapole jätnud kusagil.
c) tegelikult on mul rohujuuretasandil sügavalt savi, mida keegi kummardab - lihtsalt need pildid olid nii kuradi situatsiooni-koomilised.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kui võrdlemiseks läheb, võiks mäkketõus (ka slaalom tatisel heinamaal, köievedu sealsamas jms.) olla suht turvaline katse element ja "tihendiks" neutraalne vabatahtlik, soovitavalt ilma olulise maasturikogemuseta. Tegemist ju modimata autodega. Ja kui suuremalt mõelda, võiks marke teisigi olla ja mõni autoajakirjanik roolis- saaks ehk veidi adekvaatsema artikligi pressi. Alansil peaks vajalikud tingimused leiduma. Kuid seda, kellel on pikem, ei saa me teada niikuinii.
Tehtud, mõeldud.
Teema päris huvitav,aga siiski.Mersul on originaalis sildades lukud,defekal aga mitte.Mõni küsib,mida sa neist lukkudest jahud?Seega kui lukud pole oluline osa maasturi juures muutes 2rattaveolise 3 või 4 rattaveoliseks.Siis mille kuradi pärast topivad paljud sildadesse kalli raha eest lukke.Siit järeldus seega on landrover 2 ratta veoline poolik produkt,mida tuleb maastikusuutlikumaks ehitada.Kindlasti saab väga hästi sõita ka ilma lukkudeta,kui oled tegija vend ja ehitad defekast korraliku masina.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Go, vanad, go!!!totu kirjutas:Kui võrdlemiseks läheb, võiks mäkketõus (ka slaalom tatisel heinamaal, köievedu sealsamas jms.) olla suht turvaline katse element ja "tihendiks" neutraalne vabatahtlik, soovitavalt ilma olulise maasturikogemuseta. Tegemist ju modimata autodega. Ja kui suuremalt mõelda, võiks marke teisigi olla ja mõni autoajakirjanik roolis- saaks ehk veidi adekvaatsema artikligi pressi. Alansil peaks vajalikud tingimused leiduma. Kuid seda, kellel on pikem, ei saa me teada niikuinii.
Vabatahtlik nr 1 annab end üles.

Maastikukogemus pea olematu, kummagi autoga ülepea sõitnud ei ole. Kui Insener põllult Disco välja kirjutab ning leidub keegi, kes rahustite mõju all on oma G nõus võõrastesse kätesse andma, ajan ka ülejäänud võttegrupi kohale ja teeme ühe korraliku põllu/mudamöllu. Pärast telekast hea vaadata ja äkki tekitab ka ala promomise mõttes väikese kahina.
Mitte, et siis aru saaks, kumb "kõvem" on

Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
OT- Veoskeemidest: klassikaline, avatud diferentsiaal jagab jõu alati 50:50, st. väiksema haardumisega ratas käib ringi, teine veab (ringi käimata) esimese ratta ringiajamiseks vajaliku jõuga. Defekal (ja vanematel LR üldse) kompenseerib lukkude puudumist väga suurelt vedrustus, ka suhteliselt suure "flexi" korral surutakse kõik rattad maapinnale suhteliselt sarnase jõuga. See on praktiliselt järele proovitud. See ei olnud kiidulaul LR le, lihtsalt märkus.
Selle testi edasiarendusena: kui juba kaamera jms. ,võiks olla kohal põhilised, sama kaaluklassiga maasturid. Nt. Patrol, Pajero, LC, G, Defender jne. Kes oleks nõus oma liikurit näitama, lisage nimekirja. Tingimuseks originaal- või asendusmõõdus A/T ja tehasevarustus. Ja just potensiaalsed metsaautod e. 94 -98 avl. Saaks täitsa söödava testi nii paberile kui purki (ajakiri, tele).
Selle testi edasiarendusena: kui juba kaamera jms. ,võiks olla kohal põhilised, sama kaaluklassiga maasturid. Nt. Patrol, Pajero, LC, G, Defender jne. Kes oleks nõus oma liikurit näitama, lisage nimekirja. Tingimuseks originaal- või asendusmõõdus A/T ja tehasevarustus. Ja just potensiaalsed metsaautod e. 94 -98 avl. Saaks täitsa söödava testi nii paberile kui purki (ajakiri, tele).
Tehtud, mõeldud.
Vabandust, härrased, sellises teemakäsitluses ei ole isegi mitte mõtet edasi arutada, kumb auto on parem! See vastab tõele, et on G-Wagen ja siis kõik ülejäänud. Tegelikult on Unimog, G-Wagen noorema väikevennana ja siis ülejäänud.
Kõiki asju tuleb vaadelda nende väljamõtlemise AJAS! Täna, aastal 2008/2009 võib vabalt olla mõni uus tõsimaastur juba parem kui G-Wagen. Võib, ei ole veel ette juhtunud. Seda siis autot kui tervikut vaadates. Kõik kokku (brändi kuulsusest mudavõimekuseni, sinna vahele kõik muu, mis auto omamisega kaasneb) ei suuda siiani mitte üks maastur G-Wagenile konkurentsi pakkuda. Ja vist ei hakka ka mitte kunagi, sest G-Wagen brändina on lihtsalt ületamatu. Legendina suudab Defender küll sammu pidada, sigahea auto temagi. Kuid hind maailmaturul näitab auto headust ja ülikiire mobile.de otsing andis sellise tulemuse võrdsete ja ligilähedase vanusega autode otsingus.
G-klass tuli jaemüüki 1979 ehk projekteerimisega alustati 70'te alguses. Milline on teadaolev vanim masin Eestis? 1983 olen kindlasti näinud, äkki on veel vanemaid. Samas sai Defender just sel aastal alguse. Landy teab kohe kindlasti, on selle ajastu originaalkorras Defekat võtta. Kahjuks kolmas legend, "länkar", on suurtes raskustes võrreldava masina leidmisel. 60 on tuntud rahvamaja ning ei päde lühikese G ja 90'ga võrdlusesse. Seega tuleks võtta lõpuaastate 40-seeria (toodeti kuni 1984)
Jeekimid kindlasti midagi leiaks. Stock 60 tuleks panna pika G'ga joonele. Länkarid võival lüüa kõiki oma tehasepoolse meh.vintsiga!
Aususe mõttes tuleks sinna kõrvale panna ka Jeep CJ-7 ning UAZ 469, siis oleks arvestatavate maastikuautode nimekiri täielik. Kõik peaks olema siis täisoriginaalid k.a. rehvimõõt. Ja siis tuleb lõpuks "suur Lapakas" ning sõidab kõigist üle, ümber, alt ja pealt, tirib enda vintsiga puu otsa ja teeb veel sada imetrikki. Isegi Unimogist paremini...
Kõiki asju tuleb vaadelda nende väljamõtlemise AJAS! Täna, aastal 2008/2009 võib vabalt olla mõni uus tõsimaastur juba parem kui G-Wagen. Võib, ei ole veel ette juhtunud. Seda siis autot kui tervikut vaadates. Kõik kokku (brändi kuulsusest mudavõimekuseni, sinna vahele kõik muu, mis auto omamisega kaasneb) ei suuda siiani mitte üks maastur G-Wagenile konkurentsi pakkuda. Ja vist ei hakka ka mitte kunagi, sest G-Wagen brändina on lihtsalt ületamatu. Legendina suudab Defender küll sammu pidada, sigahea auto temagi. Kuid hind maailmaturul näitab auto headust ja ülikiire mobile.de otsing andis sellise tulemuse võrdsete ja ligilähedase vanusega autode otsingus.
G-klass tuli jaemüüki 1979 ehk projekteerimisega alustati 70'te alguses. Milline on teadaolev vanim masin Eestis? 1983 olen kindlasti näinud, äkki on veel vanemaid. Samas sai Defender just sel aastal alguse. Landy teab kohe kindlasti, on selle ajastu originaalkorras Defekat võtta. Kahjuks kolmas legend, "länkar", on suurtes raskustes võrreldava masina leidmisel. 60 on tuntud rahvamaja ning ei päde lühikese G ja 90'ga võrdlusesse. Seega tuleks võtta lõpuaastate 40-seeria (toodeti kuni 1984)

Aususe mõttes tuleks sinna kõrvale panna ka Jeep CJ-7 ning UAZ 469, siis oleks arvestatavate maastikuautode nimekiri täielik. Kõik peaks olema siis täisoriginaalid k.a. rehvimõõt. Ja siis tuleb lõpuks "suur Lapakas" ning sõidab kõigist üle, ümber, alt ja pealt, tirib enda vintsiga puu otsa ja teeb veel sada imetrikki. Isegi Unimogist paremini...
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Sellest ajast Patrol 160'ne SWB stock'i kah ilmselt Eestist leiaks - ilmselt ei leia neid eriti tehase meh vintsigaPriitV kirjutas: G-klass tuli jaemüüki 1979 ehk projekteerimisega alustati 70'te alguses. Milline on teadaolev vanim masin Eestis? 1983 olen kindlasti näinud, äkki on veel vanemaid. Samas sai Defender just sel aastal alguse. Landy teab kohe kindlasti, on selle ajastu originaalkorras Defekat võtta. Kahjuks kolmas legend, "länkar", on suurtes raskustes võrreldava masina leidmisel. 60 on tuntud rahvamaja ning ei päde lühikese G ja 90'ga võrdlusesse. Seega tuleks võtta lõpuaastate 40-seeria (toodeti kuni 1984)Jeekimid kindlasti midagi leiaks. Stock 60 tuleks panna pika G'ga joonele. Länkarid võival lüüa kõiki oma tehasepoolse meh.vintsiga!
Jaet Patrol tootmises alates 1950

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt: