5. leht 5-st

Postitatud: N Okt 02, 2008 10:12 pm
Postitas jr
Kandejõud peaks tehase poolt olema 2,5T ja üles ... vist.

Postitatud: N Okt 02, 2008 10:17 pm
Postitas jr
See võru F350 on sellest eksklusiivne, et seal on KÕIK lisad mis peal mis Fordile andis panna. Ostudokumendid olid autos olemas ja diileri slipi peal oli kõik kirjas.

Postitatud: N Okt 02, 2008 10:28 pm
Postitas keelutsoon
valik usaka ja defeka vahel on suuresti jah kasutamismugavuse oma (kui küsimuseks pole stiil vm põhimõtted).

defekaga omajagu sõitnuna... usakat selle vastu enam ei vahetaks.

ent kui küsimuseks vaid TÖÖauto, siis nö metsamehe jaoks, puht-pragmaatilistest kaalutlustest, soovitaks ikka defekat.
ise firmajuhina raha lugedes käituks sedasi.

jaagu soovitatud on aga kompud küll. kas aga neegrile vajalikud?

Postitatud: N Okt 02, 2008 11:46 pm
Postitas Landy
reimo kirjutas:Defeka rool ja pedaalid on väga vasakus servas, ausalt öeldes tekkis ka minul vähe kitsas tunne rooli taga istudes, kuigi ma väga suure kehakaaluga pole. Muudes asjades oleks Defekas kaubaks läinud aga seda rooli ei nihuta kuidagi keskemale :(
Eksid, õnneks!
Meil üks suht uue D90 omanik liigutas roolid ja pedaalid veidi paremale,
8) Polevatki teaba mis suur töö olnud.

Postitatud: R Okt 03, 2008 8:12 pm
Postitas reimo
Landy, aga mis garantii sellest arvab, kui ma relaka abil roole ja pedaale liigutama hakkan?
Täna vaadatud RAM ongi selline neegriversioon, tehasest on isegi vändaga aknad olnud, need on ise elektrifitseeritud (vända köndid passivead läbi polstri). Kiskus miskipärast tugevalt paremale, muidu tundus tehnika korras olevat. Uusi (kõrgemaid) rehve tahab saada ja konksu eemaldatav osa ka puudu. Tuleb ikka Võrru sõita ja Fordid üle vaadata, eks siis otsustab, milline võtta.

Postitatud: R Okt 03, 2008 8:41 pm
Postitas jr
Annan sulle sealt ühe tooja numbri kui tahad, too F350 on tema oma ja F250 on tal sõbra oma. Saad kohe otse mehega rääkida.

Postitatud: N Juul 30, 2009 12:00 am
Postitas Movistar
Kas on kellegil aimu,et kui rasket haagist võib vedada VW Touareg?

Postitatud: N Juul 30, 2009 12:34 am
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Kas on kellegil aimu,et kui rasket haagist võib vedada VW Touareg?
Praktilised kogemused on HMM-il kes sellist "vedurit" omas.

Postitatud: N Juul 30, 2009 2:12 am
Postitas hmm
Ma ei oska kõikide Touaregide kohta rääkida aga minu 5.0 V10 vedas 3.5t haagist ja seda väga lõbusalt. 110 sees ja mootor tiksus 1200 pöörde peal ja siiani pretsetenditult madalaim kütusekulu haagisega alla 14l/100km

Postitatud: N Juul 30, 2009 2:26 pm
Postitas Movistar
hmm kirjutas:Ma ei oska kõikide Touaregide kohta rääkida aga minu 5.0 V10 vedas 3.5t haagist ja seda väga lõbusalt. 110 sees ja mootor tiksus 1200 pöörde peal ja siiani pretsetenditult madalaim kütusekulu haagisega alla 14l/100km
Sama mootorit pidasin ka mina silmas.
Palju teh.passis lubatud on?

Postitatud: N Juul 30, 2009 2:42 pm
Postitas hmm
Teh passis oligi lubatud piduritega haagis 3,5T

Postitatud: R Juul 31, 2009 9:13 am
Postitas kala
väänet peaks sellel mootoril vist mingi 700 tuuris olema või mis?
aga ülalpidamis kulud vist kallid nagu aru olen saanud?

Postitatud: R Juul 31, 2009 9:42 am
Postitas hmm
Väänet on jah 750Nm aga mootorit ja jõuülekannet juhtiv elektroonika oli ikka täielik saast. Kuuldavasti on praeguseks asjad veidi paranenud. Kuna väänet on nii metsikult siis sekkub elektroonika igal võimalikul ja võimatul juhul. See tekitas pidevalt lausa liiklusohtlikke situatsioone ja oli ka üheks põhjuseks miks ma sellest autost loobusin. Kui kinni jäi siis ei jugenud see isend oma rattaid ringi lasta - ilmselt kartusest, et lõhub selle väändega midagi ära. Kõiga absurdsem oli juhus kui Touareg jäi väikesesse lumehange kinni ja Subaru oli sunnitud "maasuri" välja sikutama. Seni kuni puhas asfalt all oli, oli see üks parimaid liikureid.

Ülalpidamiskuludest ei oska väga rääkida kuna pidasin seda autot suht lühikest aega. Õhkvedrustus koos amortidega ca 25k tükk ja kui läbi on siis vahetad 4tk välja.
Samuti ei ole selle auto puhul mõeldud agregaatide paigutamisel maastikusõidule. Üks sügavam jääga kaetud porilomp, ja taastamine maksis pea 100k, kuna turbo vahejahuti radikad on esiratta ees pamperis.