Auto 3,5t haagise veoks
Moderaator: Moderators
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
valik usaka ja defeka vahel on suuresti jah kasutamismugavuse oma (kui küsimuseks pole stiil vm põhimõtted).
defekaga omajagu sõitnuna... usakat selle vastu enam ei vahetaks.
ent kui küsimuseks vaid TÖÖauto, siis nö metsamehe jaoks, puht-pragmaatilistest kaalutlustest, soovitaks ikka defekat.
ise firmajuhina raha lugedes käituks sedasi.
jaagu soovitatud on aga kompud küll. kas aga neegrile vajalikud?
defekaga omajagu sõitnuna... usakat selle vastu enam ei vahetaks.
ent kui küsimuseks vaid TÖÖauto, siis nö metsamehe jaoks, puht-pragmaatilistest kaalutlustest, soovitaks ikka defekat.
ise firmajuhina raha lugedes käituks sedasi.
jaagu soovitatud on aga kompud küll. kas aga neegrile vajalikud?
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Eksid, õnneks!reimo kirjutas:Defeka rool ja pedaalid on väga vasakus servas, ausalt öeldes tekkis ka minul vähe kitsas tunne rooli taga istudes, kuigi ma väga suure kehakaaluga pole. Muudes asjades oleks Defekas kaubaks läinud aga seda rooli ei nihuta kuidagi keskemale
Meil üks suht uue D90 omanik liigutas roolid ja pedaalid veidi paremale,

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Landy, aga mis garantii sellest arvab, kui ma relaka abil roole ja pedaale liigutama hakkan?
Täna vaadatud RAM ongi selline neegriversioon, tehasest on isegi vändaga aknad olnud, need on ise elektrifitseeritud (vända köndid passivead läbi polstri). Kiskus miskipärast tugevalt paremale, muidu tundus tehnika korras olevat. Uusi (kõrgemaid) rehve tahab saada ja konksu eemaldatav osa ka puudu. Tuleb ikka Võrru sõita ja Fordid üle vaadata, eks siis otsustab, milline võtta.
Täna vaadatud RAM ongi selline neegriversioon, tehasest on isegi vändaga aknad olnud, need on ise elektrifitseeritud (vända köndid passivead läbi polstri). Kiskus miskipärast tugevalt paremale, muidu tundus tehnika korras olevat. Uusi (kõrgemaid) rehve tahab saada ja konksu eemaldatav osa ka puudu. Tuleb ikka Võrru sõita ja Fordid üle vaadata, eks siis otsustab, milline võtta.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Praktilised kogemused on HMM-il kes sellist "vedurit" omas.Movistar kirjutas:Kas on kellegil aimu,et kui rasket haagist võib vedada VW Touareg?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Väänet on jah 750Nm aga mootorit ja jõuülekannet juhtiv elektroonika oli ikka täielik saast. Kuuldavasti on praeguseks asjad veidi paranenud. Kuna väänet on nii metsikult siis sekkub elektroonika igal võimalikul ja võimatul juhul. See tekitas pidevalt lausa liiklusohtlikke situatsioone ja oli ka üheks põhjuseks miks ma sellest autost loobusin. Kui kinni jäi siis ei jugenud see isend oma rattaid ringi lasta - ilmselt kartusest, et lõhub selle väändega midagi ära. Kõiga absurdsem oli juhus kui Touareg jäi väikesesse lumehange kinni ja Subaru oli sunnitud "maasuri" välja sikutama. Seni kuni puhas asfalt all oli, oli see üks parimaid liikureid.
Ülalpidamiskuludest ei oska väga rääkida kuna pidasin seda autot suht lühikest aega. Õhkvedrustus koos amortidega ca 25k tükk ja kui läbi on siis vahetad 4tk välja.
Samuti ei ole selle auto puhul mõeldud agregaatide paigutamisel maastikusõidule. Üks sügavam jääga kaetud porilomp, ja taastamine maksis pea 100k, kuna turbo vahejahuti radikad on esiratta ees pamperis.
Ülalpidamiskuludest ei oska väga rääkida kuna pidasin seda autot suht lühikest aega. Õhkvedrustus koos amortidega ca 25k tükk ja kui läbi on siis vahetad 4tk välja.
Samuti ei ole selle auto puhul mõeldud agregaatide paigutamisel maastikusõidule. Üks sügavam jääga kaetud porilomp, ja taastamine maksis pea 100k, kuna turbo vahejahuti radikad on esiratta ees pamperis.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391