Auto 3,5t haagise veoks

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kandejõud peaks tehase poolt olema 2,5T ja üles ... vist.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

See võru F350 on sellest eksklusiivne, et seal on KÕIK lisad mis peal mis Fordile andis panna. Ostudokumendid olid autos olemas ja diileri slipi peal oli kõik kirjas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
keelutsoon
SUURED asjad
Postitusi: 447
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
Asukoht: Tln-Tartu vahel
Kontakt:

Postitus Postitas keelutsoon »

valik usaka ja defeka vahel on suuresti jah kasutamismugavuse oma (kui küsimuseks pole stiil vm põhimõtted).

defekaga omajagu sõitnuna... usakat selle vastu enam ei vahetaks.

ent kui küsimuseks vaid TÖÖauto, siis nö metsamehe jaoks, puht-pragmaatilistest kaalutlustest, soovitaks ikka defekat.
ise firmajuhina raha lugedes käituks sedasi.

jaagu soovitatud on aga kompud küll. kas aga neegrile vajalikud?
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

reimo kirjutas:Defeka rool ja pedaalid on väga vasakus servas, ausalt öeldes tekkis ka minul vähe kitsas tunne rooli taga istudes, kuigi ma väga suure kehakaaluga pole. Muudes asjades oleks Defekas kaubaks läinud aga seda rooli ei nihuta kuidagi keskemale :(
Eksid, õnneks!
Meil üks suht uue D90 omanik liigutas roolid ja pedaalid veidi paremale,
8) Polevatki teaba mis suur töö olnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Landy, aga mis garantii sellest arvab, kui ma relaka abil roole ja pedaale liigutama hakkan?
Täna vaadatud RAM ongi selline neegriversioon, tehasest on isegi vändaga aknad olnud, need on ise elektrifitseeritud (vända köndid passivead läbi polstri). Kiskus miskipärast tugevalt paremale, muidu tundus tehnika korras olevat. Uusi (kõrgemaid) rehve tahab saada ja konksu eemaldatav osa ka puudu. Tuleb ikka Võrru sõita ja Fordid üle vaadata, eks siis otsustab, milline võtta.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Annan sulle sealt ühe tooja numbri kui tahad, too F350 on tema oma ja F250 on tal sõbra oma. Saad kohe otse mehega rääkida.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4431
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Kas on kellegil aimu,et kui rasket haagist võib vedada VW Touareg?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Movistar kirjutas:Kas on kellegil aimu,et kui rasket haagist võib vedada VW Touareg?
Praktilised kogemused on HMM-il kes sellist "vedurit" omas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Ma ei oska kõikide Touaregide kohta rääkida aga minu 5.0 V10 vedas 3.5t haagist ja seda väga lõbusalt. 110 sees ja mootor tiksus 1200 pöörde peal ja siiani pretsetenditult madalaim kütusekulu haagisega alla 14l/100km
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4431
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

hmm kirjutas:Ma ei oska kõikide Touaregide kohta rääkida aga minu 5.0 V10 vedas 3.5t haagist ja seda väga lõbusalt. 110 sees ja mootor tiksus 1200 pöörde peal ja siiani pretsetenditult madalaim kütusekulu haagisega alla 14l/100km
Sama mootorit pidasin ka mina silmas.
Palju teh.passis lubatud on?
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Teh passis oligi lubatud piduritega haagis 3,5T
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

väänet peaks sellel mootoril vist mingi 700 tuuris olema või mis?
aga ülalpidamis kulud vist kallid nagu aru olen saanud?
56157755
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Väänet on jah 750Nm aga mootorit ja jõuülekannet juhtiv elektroonika oli ikka täielik saast. Kuuldavasti on praeguseks asjad veidi paranenud. Kuna väänet on nii metsikult siis sekkub elektroonika igal võimalikul ja võimatul juhul. See tekitas pidevalt lausa liiklusohtlikke situatsioone ja oli ka üheks põhjuseks miks ma sellest autost loobusin. Kui kinni jäi siis ei jugenud see isend oma rattaid ringi lasta - ilmselt kartusest, et lõhub selle väändega midagi ära. Kõiga absurdsem oli juhus kui Touareg jäi väikesesse lumehange kinni ja Subaru oli sunnitud "maasuri" välja sikutama. Seni kuni puhas asfalt all oli, oli see üks parimaid liikureid.

Ülalpidamiskuludest ei oska väga rääkida kuna pidasin seda autot suht lühikest aega. Õhkvedrustus koos amortidega ca 25k tükk ja kui läbi on siis vahetad 4tk välja.
Samuti ei ole selle auto puhul mõeldud agregaatide paigutamisel maastikusõidule. Üks sügavam jääga kaetud porilomp, ja taastamine maksis pea 100k, kuna turbo vahejahuti radikad on esiratta ees pamperis.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”