5. leht 23-st

Postitatud: N Okt 02, 2008 11:11 am
Postitas trc
erik kirjutas:Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
erik, kotkale juba ka mainisin msn's - pmst. on sul võimalik osta ka vedelat, kahekomponendilist polüuretaani (erinevate tugevusnäitajatega) ja sellest valada täpselt nii suur ja sellise kujuga kui vaja. Isegi Sika'l on täiesti nomenklatuuris olemas.

Postitatud: N Okt 02, 2008 12:37 pm
Postitas erik
trc kirjutas:
erik kirjutas:Ma proovin need uaziku puksid ära, tundusid väga korralikud ning suured ja ei maksa midagi. Kui ei toimi, teen ringi. Tänud soovitusi jagamast.
Hinges tunnen ka, et unibal oleks õigem ja vist kõige parem oleks custom poly. Tegelt on mu lääbad 120 cm pikad ja need ei liigu oma pesas nii palju kui näit. D90, tr2 autol, kus on vist stock lääba ja tugevalt liftitud vedrustus.
erik, kotkale juba ka mainisin msn's - pmst. on sul võimalik osta ka vedelat, kahekomponendilist polüuretaani (erinevate tugevusnäitajatega) ja sellest valada täpselt nii suur ja sellise kujuga kui vaja. Isegi Sika'l on täiesti nomenklatuuris olemas.
Jah ma olen ka sellest kuulnud ja kui seda ise osta saab, siis tundub see isegi mõtekam, kui custompuksi, poly toorikust tremine.
Aga uazik läheb präegult alla ja kui see ei kesta, eks siis vaatab edasi.

Postitatud: E Okt 06, 2008 8:56 pm
Postitas K.Kotkas
Uhh uh.

Niisiis. Weekend on seljataga, ning raporteerime esimese silla lõplikust paikasaamisest, pukside probleemi lahendamisest (thnx ivan) ning muudest pisikestest töörõõmudest.

Parim oli muidugi see, et (ja nüüd ameerima mehed tähelepanu, sest see on kõva jutt teile) .... et ostsime 1000 krooni eest ameerika õli. Jah AMEERIKA ÕLI voh! ning siis valasime selle maha. Ning viskasime ära. Hea tatt oli. kleepus igale poole. Lugu lihtne - ostsime usast kuivkarteri süsteemi, natuke pruugitud sellise, ning sellega kaasas ka õlitünn. Kõik hea. Kirjutasin ise veel sellele onule, et kule, sa ikka lasid õli välja ve ? mees, et jaa jaa kõik on nii kuiv kui olla saab. Ilmnes aga et ei ... mingi 8 kilo eest oli meil õli ka saadetud, mis konverteerituna transa ja maksukulusse on ca 1000 eeki. Seuke seiklus..


Pildil Erik ja Lauri uurimas, mis ikka käib sinna õlitünni sisemusse.

Pilt

Õige õlitünn pole lihtsalt tünn, seal sees elab selline mees:

Pilt

Mul on sellel päeval teine kaamera ka kaasas, klõpsisin siis mõned niisama pildid kah, need siis allpool.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:33 pm
Postitas K.Kotkas
Postitatud: Laup Veeb 10, 2007 3:23 pm Erik

Autod, mis reaalselt (mitte virtuaalselt) metsas sõidavad ja võistlevad ei kasuta 4 link vedrustust. Miks, sellepärast, et see on keeruline, väga palju ruumi nõudev, kallis ja metsas suht mõtetu lahendus. Pealekauba on seal liikuvaid osi nii palju ja ma tahaks näha sellist uniball`i mis savis ja mudas ära ei kulu. Hästi tore, kui sul ühel sillal 8 uniballist koosenev süsteem lõtkuma ja kolisema hakkab.
Öeldakse, et parimad inimesed on need, kes oskavad ka iseendi üle naerda ning juba aasta hiljem avaneb meile selline vaatepilt, mitte küll uniballidega aga mõte ju jääb samaks eks...

Pilt

Siin ka paar pilti siis uaz Hunteri lääbapukside lõplikust lahendusest

Pilt

Pilt

Esisild kinnitatuna ja maksimaalses põhja asendis
Pilt

ning 1 pildike üldisest vaatepildist täna õdakul

Pilt

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:50 pm
Postitas erik
Jube piinlik lugu küll :lol: . Aga tarkus tuleb ikka perset pidi...

Postitatud: K Okt 22, 2008 12:02 am
Postitas Veiko
Ei ole hullu Erik.Inimesed muutuvad koos sellega kuidas nad arenevad ja sinu puhul on areng ju lausa silmaga nähtav.Mis sa veel tahta oskad.

Veiko

Postitatud: R Okt 31, 2008 9:49 am
Postitas K.Kotkas
meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.

kes ütles, et autodel pole iseloomu ?

Postitatud: R Okt 31, 2008 10:24 am
Postitas Jünger
K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.

kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Armid mehe näol - näitavad mehe vaprust.
Armid mehe kätel - valed töö võtted.

Igaljuhul jõudu paranemisel.


Jünger

Postitatud: R Okt 31, 2008 10:46 am
Postitas rommi
K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega. kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
enne ei usu, kui pole pilte näinud! :twisted:

Postitatud: R Okt 31, 2008 11:08 am
Postitas trc
rommi kirjutas:
K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega. kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
enne ei usu, kui pole pilte näinud! :twisted:
ma ka ei saa aru. muidu tehakse igast poldist pilti aga nüüd järsku tööõnnetusest mitte. Midagi on mäda…

Postitatud: R Okt 31, 2008 12:24 pm
Postitas Stupiduser
Mis seal imelikku?

Loodad, et Kotkas suudab korraga Eriku verejooksu peatada, kunstlikku hingamist teha ja samal ajal veel fotoreportaazi teha?

Postitatud: R Okt 31, 2008 12:26 pm
Postitas boob
K.Kotkas kirjutas:meid on tabanud suur tagasilöök. Lausa eepilist laadi. SB otsustas Erikut hammustada, korralikult. Hea et tervet pöialt küljest ei rabanud, kuid Erikul nüüd parem pöial kipsis miinimum kuu aega.

kes ütles, et autodel pole iseloomu ?
Mis otsaga hammustas, kuhu näpp torgatud oli? Saaks ehk teada, kas SB on isane või emane :twisted:

Postitatud: R Okt 31, 2008 7:54 pm
Postitas Veiko
See oli VALUS.Võtke Koni Heavy-Track amort.Treige sinna kaela taldrikud kuhu vahele läheb vedru.Pange see uniballi otsa,et kergemini liikuks.Paigaldage see silla peale poldiga,et mõõta ja laske ülemine ots lahti sel hetkel kui silla tala ja vedru taldriku vahel on pöial.Nagu ma ütlesin uniball on seal ,et amort kergelt liikuks.

Veiko

Postitatud: P Nov 30, 2008 12:08 pm
Postitas K.Kotkas
Jaah.. Sinine leht sai läbi ning suht vastumeelselt tuli tööle naasta. Siinkohal olgu öeldud, et tappaja vedrustus komplekt on vahepeal korduvalt üritanud meeste näppe endale saada.

Nii ehk naa, vahepeal kulutasime aega muude tööde ettevalmistuseks:

Selleks, et ära vahetada polt pattern oli vaja olemasolev treida mingisse mõeldavasse mõõtu - valisime 90 mm e sama suureuse, mis tagumine simmerling. Hetkel oleme küll jõudnud sinna maani, et tagumise simmeka pind on ikka liiga karvane, ning seetõttu vahetame 120-90 simmeka mingi 110-80 vms sarnase vastu, et see parras kuidagigi vett pidavamaks saada

Pilt

Vahepeal on Lauri ka lapanud ringi difrite sisud ja korpused ning teinud palju ettevalmistusi sildade komplekteerimiseks.

Laupäevase tööpäeva eesmärk oli aga lõpetada (ja ka alustada) esimesed amordikinnitused.

Alustame hommikult siit:

Pilt

Ning peale pisikest keevitustööd

Pilt

on kronsa pea aegu paigas

Pilt

Veidike veel keevitamist ning õhtuks on amordid all

Pilt


....



ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.

Postitatud: P Nov 30, 2008 2:08 pm
Postitas tarmo
K.Kotkas kirjutas:ahhaa ? kas ma kuulen küsimust, et mis need mustas kilekotis asjad on ? ja jaa... mõelge ise.
Eks ikka koni heavy track'id koos sapaka vedrudega? :roll:
Või on juba midagi vägevamat kohale saabunud nende asemele?