5. leht 5-st

Postitatud: E Juul 14, 2008 1:18 pm
Postitas totu
Küsimus suurele ringile- mille poolest on hea praegune kohtade jaotamine ennekõike LK de arvu järgi ja miks loetakse LK läbituks ka 0 punktiga? 0 punkti katselt tähendab reeglina ju katse mitteläbimist e. stardi ja finisi läbipiiksutamist, nende kiipideni jõudmiseks ei ole üldjuhul isegi nelivedu vajalik, rääkimata mudarehvist, vintsist või jalatsite poriseks tegemisest. Loogiline oleks ju järjestus kogutud punktide alusel- nendeni jõudmine eeldab ikkagi reaalset higi, vaeva ja vastupidavat tehnikat.

Postitatud: E Juul 14, 2008 3:49 pm
Postitas boob
totu, no aga keegi ei keela ju starti ja finishit ära piiksutada punkte võtmata.
Seda ei tehta ju seetõttu, et auto ei ole võistlus(sõidu) võimeline. Seega ongi võitjam see, kes suudab kasvõi niipalju masinat liigutada, et start ja finish ära piuksutada :wink:

Postitatud: E Juul 14, 2008 6:07 pm
Postitas Stupiduser
Loogilisem oleks jah, et start, vähemalt üks punkt ja finish.

Postitatud: T Juul 15, 2008 10:03 am
Postitas Arto
totu kirjutas:Küsimus suurele ringile- mille poolest on hea praegune kohtade jaotamine ennekõike LK de arvu järgi ja miks loetakse LK läbituks ka 0 punktiga? 0 punkti katselt tähendab reeglina ju katse mitteläbimist e. stardi ja finisi läbipiiksutamist, nende kiipideni jõudmiseks ei ole üldjuhul isegi nelivedu vajalik, rääkimata mudarehvist, vintsist või jalatsite poriseks tegemisest. Loogiline oleks ju järjestus kogutud punktide alusel- nendeni jõudmine eeldab ikkagi reaalset higi, vaeva ja vastupidavat tehnikat.
LK-de arvu järgi kohtade jagamine väldib viimaste päevade katsetele käega löömist.
Süsteem sai natuke nõrk, kuid me ei näinud sellist asja ette, et hakataksegi ainult etappe võtma ilma punkte võtmata.
Me õppisime sellest ning järgmisel korral enam nii lihtsalt ei pääse!

Postitatud: T Juul 15, 2008 2:56 pm
Postitas hulkur
Arto kirjutas:Süsteem sai natuke nõrk, kuid me ei näinud sellist asja ette, et hakataksegi ainult etappe võtma ilma punkte võtmata.
Me õppisime sellest ning järgmisel korral enam nii lihtsalt ei pääse!
Kunagi mingitel võistlustel oli kasutusel süsteem, et etapp loetakse arvestatuks vaid juhul kui 50% etapist on läbitud - s.t. KP-de korral peab olema läbitud start ja finish ning võetud min 50% KP-dest. Ilma KP-deta trassi korral on asi natuke keerulisem.

Postitatud: T Juul 15, 2008 2:59 pm
Postitas Stupiduser
Mina arvan, et 50% on natuke paljuvõitu.

Algajatele pisut raske ja kaob ära stiimul ajanappuse või vigase masina korral katsele kohale kimada.

Postitatud: T Juul 15, 2008 3:27 pm
Postitas urmas
Tegelikult on see probleem tabeli keskosas. Allpool ei huvita asi enam ja kõrgemale asja pole, kui ainult kiipi läbi tõmbad.
Mina pean õigeks, et igale katsele tuleb jõuda, mitte rahumeelselt punkte koguda ühel katsel.
Kui suur osa katsest läbitakse on meeskonna otsus, mis sõltub tehnikast, olukorrast rajal jne.
Näiteks tegin sellise otsuse Taltsi katsel (mis oli autodet umbes), kus võtsime ühe punkti ja läksime edasi Sudiste katsele, milliselt saime ülimagusa teise koha (pooled sinna Taltsilt ei jõudnudki, aeg sai otsa) ja jõudsime kontrollajaks laagrisse.
Mulle SMS lahendus meeldib. Katse loeb, kui üks punkt võetud. Tabeli etteotsa saavad need, kellel kõik katsed kirjas. Kui asi 100% laabub, jõuab läbida kõik LK-d ja punktid. Kui ei, eks siis meeskond otsustab, kuidas päev edukalt õhtusse saada.

Totu, saan Sinust aru. Tuleksid kolm kohta ülespoole ja minust ka veel mööda :evil:
Samas, Mudakoonul oleksid sa kukkunud paar kohta oma ettepaneku kohaselt . :D

Postitatud: T Juul 15, 2008 5:25 pm
Postitas totu
urmas, Sinust möödasaamine oleks olnud magus :twisted: , see ei olnud aga küsimuse eesmärk. Ise olime lollid, oleks pidanud juhendit paremini lugema ja üldse teise võistluse kohta ei olnud ka see koht paha. Mõtlesin ka võetud punktide % peale, 15-30 tundub ehk mõistlik? Need peaks kätte saama ka algajad kuid oleks võistluskõlbmatu autoga püüdmatud. Ja JP/SP de puhul võiks osaliselt võetud punktid katta antud protsenti ilma punkte andmata?

Postitatud: K Juul 16, 2008 5:24 pm
Postitas awd
totu kirjutas:miks loetakse LK läbituks ka 0 punktiga?
suvesõidu tulemustes need punktideda LKd on läbimata. näiteks team Toorik piiksutas läbi LK3 stardi ja finisi 17:32 18:04 aga see arvestusse ei läinud ja lõpptulemuste tabelis on 0 kohapunkti täitsa olemas...