5. leht 5-st

Postitatud: L Juul 12, 2008 10:19 am
Postitas seff
Movistar kirjutas:
tarmo kirjutas:
atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Tekkis ka küsimus.
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?
seda ma juba seletasin sulle tahm,! :bang:
Sa pidid uurima kuidas lahendada ,et r6hk ei langeks alla antud piiri, milliste rõhulülititega asi toimima saada ... :driving

Postitatud: N Juul 24, 2008 11:13 pm
Postitas Movistar
seff kirjutas:
Movistar kirjutas:
tarmo kirjutas: See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Tekkis ka küsimus.
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?
seda ma juba seletasin sulle tahm,! :bang:
Sa pidid uurima kuidas lahendada ,et r6hk ei langeks alla antud piiri, milliste rõhulülititega asi toimima saada ... :driving
Asi toimib nüüd ARB rõhulülitiga.

Postitatud: P Aug 17, 2008 2:28 pm
Postitas Myrgel
Juhtus siis selline asi, et Dana 35 sillas olev ARB läks pensionile. Nimelt väike plastmass-dift mis hoidis suurt kõvasulamist difti paigal läks ilmselt katki. Suur dift tuli oma pesast välja ja tegi palju pahandust. Esiteks ei jäänud ARB'i sees asuvatest hammasratastest midagi järgi ja teiseks lõi veel augu ka korpuse kaande.

Sai siis pea aasta raha kogutud ja uus ostetud. Uued on nüüd väidetavalt tugevamad (400%) ja rohkem ühes tükis. Selle eest see vasktoru mis rõngaga diffri külge kinnitab on peenem. Lausa 3,5 mm. Et elu põnevamaks teha on talle 4,5mm sõrmus kaasa antud korpuse külge kinnitamiseks. Sai siis kõik hydroskandid ja pidurimeistrid läbi kammitud. Ei midagi. Tegemist on täiesti ebastandartse mõõduga. Mis muud üle jäi, kui sai traadist ja silikonist mingi porno-rõngas valmistatud. Esialgu peab, vaatab mis tulevik toob..

Ahjaa. Plastmassdift on nüüd vahetatud kuuskant poldiga, mille purukskeeramine pole kellegi kunst. Ei saa aru miks tehakse hästi tugev asi ja siis pannakse seda koos hoidma äärmiselt habras vidin.

Urmas

Postitatud: E Aug 18, 2008 11:54 am
Postitas atdoom
Ercos kirjutas: Ahjaa. Plastmassdift on nüüd vahetatud kuuskant poldiga, mille purukskeeramine pole kellegi kunst. Ei saa aru miks tehakse hästi tugev asi ja siis pannakse seda koos hoidma äärmiselt habras vidin.
Urmas
Ilmselt on Dana 35 see kuidagi teisiti või ei saa ma lihrsalt sinust ise aru...
Aga Dana 30 ja Crysler 8.28 on ainul kant polt diffri sateliitide kooshoidmise pulkade kinnituseks... ehk koormus langeb ainult pulkadele.

pigem see kinnitus "äkki?" ei olnud piisavalt kinni ja hakkas omapäi lahti tulema... see on puht diletantlik oletus :roll:
Vabandan, siis ette, et asju pulkadeks ja vidinateks nimetan... ma teise ala inimene ja ei ole jubinate nimetustes eriti tugev :oops: