4. leht 11-st
Postitatud: E Jaan 28, 2008 12:15 pm
Postitas Kairi
Teemale: tulemused. Püüdsime teha tõeliselt s... saia. Väljundid ei saa olla paremad, kui talle antud sisendid. Kohati oli meie käsutuses olev info veel napim, kui võistlejatele jagatu. Aga alati saab kindlasti paremini. Seega ootan huviga meie toredasse kollektiivi "kiikingut". Lõpetuseks tänaksin kõiki tulemuste teami liikmeid ja võistlejaid, kes aitasid selle suurepärase segaduse rahulikult välja kannatada ja suhtuda sellesse mõnusa (saare?) huumoriga.

Postitatud: E Jaan 28, 2008 12:31 pm
Postitas Arto
No nii, nüüd siis tulemused
EAL 4x4 kodulehel
Loodan, et "suhteliselt" lõplikud!
Kes veel ei tea siis järjestuse juures on olulisem läbitud katsete arv ja siis alles saadud kohapunktid!
Lõpuks ka mahti veidi muljetada
Postitatud: E Jaan 28, 2008 1:23 pm
Postitas Landy
Landy off-road team tänab korraldajaid hea sauna eest, kuid muus osas muljed järgmised:
Reedel lk-1 start: Venimine arusaamatautel põhjustel, aega sõitmine oli meile üsna keerukas.
lk-2 TR1 jaoks ilmslegelt liiast. Oleks võinud jäta publikule TR2, TR2 ja vaba ajaoks. Lisaks sai seal 2h väärtusliku valget aega järjekorras oodates surnuks löödud.
lk-3 Väga mõnus ja vanu häid aegu meenutav rada
k-4 Selliseid TR1 radu sõidaks hea meelga tihemini.
lk-5 Väga mõnus rada, tõeline mudakoonu fiiling. Kontrollaeg liiga lühike. Vähemalt tunni võrra oleks võinud pikem olla.
lk-6 TR1 jaoks mõteteult raske ja jätsime vahele
Kahju, et ürituse korraldus ja info jagamine loMpas.
Infosulg tekitas omajagu segadust ja ka peamurdmist.
Kuna auto jäi liikumisvõimliseks ja suuremaid tehnilisi äpardusi polnud, siis jäime üritusega rahule.
Mõni toitlustusasutus võiks ka öösel lahti olla, et näljaseid rajalt tulevaid offroaderid sooja toiduga kostitada.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 1:56 pm
Postitas HKA
Jeepu kirjutas:Oskad täpset kohta öelda (legendis või kaardil) kuskohas see eratee oli?
Hetkel ei ole kahjuks ei legendi ega kaarti ees aga oli suht alguse poole. Võsa vahelt tulime välja ja kruusatee läks paarist majast mööda. Seal esimese maja ees tõmbaski auto risti tee peale ette. Mingist suusarajast jahus ka veel mida me lõhkuvat.
Kui on oluline, võin õhtul üritada legendi ja kaardi abil meelde tuletada aga kindlalt ei saa lubada.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 2:30 pm
Postitas HKA
Arto kirjutas:No nii, nüüd siis tulemused
EAL 4x4 kodulehel
Loodan, et "suhteliselt" lõplikud!
Kes veel ei tea siis järjestuse juures on olulisem läbitud katsete arv ja siis alles saadud kohapunktid!
Vaatan, et Vaba klassi LK5 tulemused on tõsiselt muutunud võrreldes esialgsetega.
Kas on tagantjärele reegleid muudetud?
Postitatud: E Jaan 28, 2008 2:48 pm
Postitas Vahur
Tore on ka lõpuks teada saada oma "tulemust".
Jään huviga ootama tabelit mille järgi arvutati ja hiljem ümberarvestati LK5 ja LK6 kohapunktid.Samuti tahaks näha tabelit kus on ajaliselt ära näidatud nendel katsetel kiibiga punktide võtmise aeg,järjekord ja arv.
Samas on vist suht savi sest Eesti 4X4 KV arvesse Saarekoll niikunii ei lähe.
Kahju muidugi korraldajate ja osalejate mahavisatud rahast ja ajast.
2500 eeki kahepäevase safari eest mis ei sisalda osalejate majutust ja sööke
pole just väga vähe.Vägisi tuleb meelde paari aasta tagune Suvesõit mis lõpuks samuti safariks kvalifitseerus.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 3:22 pm
Postitas tarmo
Kas Turistide lubatud paremusjärjestus ka üldse tuleb või tühistati kogu värk kuna kõiki puzzle-tükke ei leitud?

Postitatud: E Jaan 28, 2008 3:24 pm
Postitas MM
Vahur kirjutas:
Samas on vist suht savi sest Eesti 4X4 KV arvesse Saarekoll niikunii ei lähe.
See on hetkel sinu isiklik arvamus.
Otsuse selles saab 4x4AK teha kui kõik materjalid on laekunud keegi on esitanud kirjaliku protesti.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 3:29 pm
Postitas Jeepu
HKA kirjutas:Jeepu kirjutas:Oskad täpset kohta öelda (legendis või kaardil) kuskohas see eratee oli?
Hetkel ei ole kahjuks ei legendi ega kaarti ees aga oli suht alguse poole. Võsa vahelt tulime välja ja kruusatee läks paarist majast mööda. Seal esimese maja ees tõmbaski auto risti tee peale ette. Mingist suusarajast jahus ka veel mida me lõhkuvat.
Kui on oluline, võin õhtul üritada legendi ja kaardi abil meelde tuletada aga kindlalt ei saa lubada.
Ega nüüd tagantjärele vist väga tähtis olegi. Eratee märke küll kusagil polnud ja trass tundus küll selline, et erateid nagu ei oleks tohtind sees olla. Vahel mõnele lihtsalt ei meeldi kui nende lähedalt mööda sõidetakse. Sellist asja juhtub ka rallidel ja autoorienteerumistel.
Kui autoorienteerumisele juba jutt läks, siis minu arvates võiks tulevikus tulemuste arvutamisele kaasata nende süsteeme/programme. Neil need minu arvates väga hästi välja töötatud. Ja nende kodulehe järgi on nad valmis isegi teenust pakkuma, kellel soov mingit võistlust teha.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 3:29 pm
Postitas Kristenike
Postitatud: E Jaan 28, 2008 3:30 pm
Postitas Shrek4x4
loodame,et Saarekoll läheb ikka karikasarja arvestusse sisse.Saadud 20 punkti on ainuke positiivne asi kogu ürituse juures.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 3:35 pm
Postitas 4x4garage
Sõit oli tore
Aga, TR- pjät,seis on 2:0 .
Postitatud: E Jaan 28, 2008 4:01 pm
Postitas Stupiduser
MM kirjutas:Vahur kirjutas:
Samas on vist suht savi sest Eesti 4X4 KV arvesse Saarekoll niikunii ei lähe.
See on hetkel sinu isiklik arvamus.
Otsuse selles saab 4x4AK teha kui kõik materjalid on laekunud keegi on esitanud kirjaliku protesti.
Tuld, Habe, tuld!

Postitatud: E Jaan 28, 2008 4:13 pm
Postitas Kairi
Tulemusi saab teha korralike ainult siis, kui on reeglid. Saarekoll 2008 võistluse ainuke reegel oli: reegleid ei ole ja kõiki otsuseid saab kogu aeg muuta. Reegleid tulemuste arvestamiseks ei tee arvestajad vaid korraldajad. Juba eelmisest aastast ei ole need kaks teami alati üks ja sama.
Postitatud: E Jaan 28, 2008 4:27 pm
Postitas Arto
tarmo kirjutas:Kas Turistide lubatud paremusjärjestus ka üldse tuleb või tühistati kogu värk kuna kõiki puzzle-tükke ei leitud?

Tühistamist ei toimunud, arusaamasid muudeti!
Tulemused
EAL 4x4 kodulehel