4. leht 7-st

Postitatud: N Okt 18, 2007 12:07 pm
Postitas andrusjo
MS

Kui rehvi oma silmaga kaeda siis on klotsid piisavlt suured ja laiade vahedega ,et isegi ekstreemsemates oludes aitavad.Kes alla on pannud ei nurise.

Conti

Postitatud: N Okt 18, 2007 7:38 pm
Postitas anneli
Nii, palun ka arvustusi Continental IceContact´ile. plaanis just sellised oma patrolile osta, kas kellelgi on kogemusi?
või millised argumendid räägiksid nokian HTPL SUV kasuks?
ette tänades.

Postitatud: N Okt 18, 2007 8:50 pm
Postitas andrusjo
Kui tavaline hkpl suv siis eelistada kindlasti contit sest contil on tihe ja pehme lamell ja muster on tehtud peaaegu sama mis gislavedi nord frost 3(mitme kordne testi võitja)samas olen kuulnud ka nurinat,just sõiduauto juhtide käest ,et lörtsis pidi hakkama ujuma.Kuid samas kinnisõidetud lumepeal SUPER.Hkpl-itaga on see mure ,et muster on juba iidamast-aadamast pärit ja rehvisegu ei ole just kõige parem(kõva) rehv kestab aastaid aga pidamine kaotab selle pealt juba väga palju.
Aga kui hkpl suv5 siis kindlasti valida see!!! (aga hind on suht Kirves)

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:54 pm
Postitas anneli
aitähh!! ma esimese hooga ei leidnudki interneti avarustest, kes meil just suv5 rehve müüks. aga eelistaksin tõesti pehmemat lamelli, nii et siis peaks conti hea olema.

Postitatud: L Okt 20, 2007 10:25 am
Postitas 007
Ise soovitaks Nokia WR-i selline norm. segu ei ole väga pehme ega kõva. Kärab sõita ka asfaltil (ei kulu nii kiiresti), eriti kes käib Euroopas palju. Ma ei oska öelda maasturite talverehvide (Conti) kohta midagi aga sõiduautole ma ei soovitaks vaenlasele ka Conti. Nokia ruulib talvel igal masinal selles olen veendunud küll. Kui naast siis Nokia HKP SUV ja lamelli WR.

Postitatud: L Okt 20, 2007 6:07 pm
Postitas erik
007 kirjutas:Ise soovitaks Nokia WR-i selline norm. segu ei ole väga pehme ega kõva. Kärab sõita ka asfaltil (ei kulu nii kiiresti), eriti kes käib Euroopas palju. Ma ei oska öelda maasturite talverehvide (Conti) kohta midagi aga sõiduautole ma ei soovitaks vaenlasele ka Conti. Nokia ruulib talvel igal masinal selles olen veendunud küll. Kui naast siis Nokia HKP SUV ja lamelli WR.
Mis siis sellel contil sinu arvates viga on?

Postitatud: P Okt 21, 2007 12:07 pm
Postitas 007
Nomaeitea mulle ta kohe üldse ei meeldinud ei olnud tal pidamist ei lumes ei lörtsis. All oli ta mul Volvo S-40-l ja 850-l, mõlemad olid nagu lehmad libedal jääl.Kiirelt läks UG 500 alla tagasi. Võib-olla raskema auto all käitub teistmoodi ei oska öelda. Aga noh kellele ema kellele tütar ilmselt......peace 8)

Postitatud: P Okt 21, 2007 7:05 pm
Postitas erik
007 kirjutas:Nomaeitea mulle ta kohe üldse ei meeldinud ei olnud tal pidamist ei lumes ei lörtsis. All oli ta mul Volvo S-40-l ja 850-l, mõlemad olid nagu lehmad libedal jääl.Kiirelt läks UG 500 alla tagasi. Võib-olla raskema auto all käitub teistmoodi ei oska öelda. Aga noh kellele ema kellele tütar ilmselt......peace 8)

Väga kahtlane jutt, conti on olnud aastaid TM rehvitestis nr 1 või vähemalt kolme parima seas. Ise olen sõitnud nii UG`ga ja conti naastuga kõrvuti aastaid ja pean neid võrdseteks ning contis püsivad naastud paremini sees.

Postitatud: N Okt 25, 2007 3:25 pm
Postitas anneli
nii, palun kiiresti kriitikat courser mastercraft rehvile. tean, et tegu pmst cooperiga. on kellelgi praktilist võrdlust continentaliga?
aitäh!

Postitatud: N Okt 25, 2007 3:39 pm
Postitas trc
anneli kirjutas:nii, palun kiiresti kriitikat courser mastercraft rehvile. tean, et tegu pmst cooperiga. on kellelgi praktilist võrdlust continentaliga?
aitäh!

osta mastercrafti courser msr ära ja sõida rahus (arvestusega muidugi et sa nad ka naelutada lased). minu poolt nad kriitikat ei pälvi. allapanekuga veel oota :)

Kindlasti on Contid väga head aga

a) Kas sinu mõõtu IceContacti on üleüldse?
b) hinnavahe?

Postitatud: N Okt 25, 2007 4:01 pm
Postitas verbal
trc kirjutas:
anneli kirjutas:nii, palun kiiresti kriitikat courser mastercraft rehvile. tean, et tegu pmst cooperiga. on kellelgi praktilist võrdlust continentaliga?
aitäh!

osta mastercrafti courser msr ära ja sõida rahus (arvestusega muidugi et sa nad ka naelutada lased). minu poolt nad kriitikat ei pälvi. allapanekuga veel oota :)
Sama siin. Minu G-l on ka samad rehvid all ja vähemalt eelmisel talvel neile küll midagi ette heita polnud.

Postitatud: N Okt 25, 2007 11:00 pm
Postitas andrusjo
007 kirjutas:Ise soovitaks Nokia WR-i selline norm. segu ei ole väga pehme ega kõva. Kärab sõita ka asfaltil (ei kulu nii kiiresti), eriti kes käib Euroopas palju. Ma ei oska öelda maasturite talverehvide (Conti) kohta midagi aga sõiduautole ma ei soovitaks vaenlasele ka Conti. Nokia ruulib talvel igal masinal selles olen veendunud küll. Kui naast siis Nokia HKP SUV ja lamelli WR.
Just selle Wr-iga kõlbaki sõita ainultmööda asfalti.Aga mitte talvel !!!
Kui nokiani lamell siis RSIi või hakkapelita Q (muidugi vana mudel)
Selleks ,et talvel oleks lamelliga kindlasti turvaline sõita peabki segu olema pehme!!!! Mis tunne on sattuda kivikõva rehviga kiilas jääle??
Eks iga üks otsustab muidugi ise kas talle on tähtis turvalisus või raha kokkuhoid. Ja kui ei olegi raha kalli lamell rehvi ostmiseks siis on alati võimalus soetada omale taastatud naastrehvid .Enamus firmasid annab neile 2a garantiid.Nii,et...........valik on sinu.

Muideks bridgestone blizzak on kah väga super lamellrehv.

Postitatud: N Okt 25, 2007 11:20 pm
Postitas anneli
minu mõõtu contit on küll, otsin neid oma patrolile, mitte defenderile. viimati nimetatul on küll naelikud cooperid ( ei mäleta peast, mis sorti täpselt :oops: ) ja ei kurda tegelikult midagi. kuna talvel aga rohkem patrolit kasutan ( noh, hea soe), siis otsustasin rehve hoolikalt valida. mis puutub hinnavahesse, siis tuleb see ainult ca 1500 eeku komplekti pealt mastercrafti kasuks. nii et pean natuke veel lausa mõtlema...
igatahes tänud vastajatele!

Postitatud: N Okt 25, 2007 11:46 pm
Postitas Stupiduser
Lisaks ühe mõtte veel: allapanekuga ei ole mõtet oodata (nagu Verbal sooitas) vaid justnimelt on praegu parim aeg uhiuute naelkummide allakruvimiseks- saab paar nädalat enne libedat need korralikult sisse sõita (naastukannad teevad omale kummi sisse mõnusad pesad ja ei irdu ärast nii kergelt kui libedadalt asfaldile sattudes ratas veel pool pööret ringi tõmbab) :wink:

Postitatud: R Okt 26, 2007 12:43 am
Postitas Raitz
Stupiduser kirjutas: justnimelt on praegu parim aeg uhiuute naelkummide allakruvimiseks- saab paar nädalat enne libedat need korralikult sisse sõita
Täiesti nõus.
Uued naelad kruvi enne libedat alla. Kestavad hiljem paremini.
Eelmine sügis õnnestus naelad peale esimest libedat alles alla saada ja siis oli pea kuu + kraade.
Said korraliku sissesõidu. Kevadel olid kõik naelad kenasti alles :thumb: