4. leht 13-st
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: T Sept 17, 2019 12:44 pm
Postitas heeringas
Nende bumpstop (läbilöögi pidur-piiraja) on ka nii,
et tellisin hydroscanist silindrid ning teen ise otsa.
See bumpstop siis praeguseks lahendunud.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: T Sept 17, 2019 1:27 pm
Postitas erik
heeringas kirjutas:
Kõik minu peas peetud koosolekud on ikka sinna kuiva karteri poole viinud ja ka protsess on käivitunud.
Ja praegune takistus ongi see va topeltoump.
Mahuti peaks mahutama nii 20l õli(niipalju oli sees).
Tehnilise teostusega saan hakkama .
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2765514533
Ja sa teed selle mahuti odavamalt valmis, ku too asi seal ebay`s? Ja oled kindel, et tööle ka hakkab?
ps See seal mahutab pea 19 l.
Bumpstop silindrina, millel vasturõhuks suruõhk, on poolik lahendus. Aga ilmselt parem, kui kummipadi.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: T Sept 17, 2019 5:29 pm
Postitas heeringas
erik kirjutas:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2765514533
Ja sa teed selle mahuti odavamalt valmis, ku too asi seal ebay`s? Ja oled kindel, et tööle ka hakkab?
ps See seal mahutab pea 19 l.
Bumpstop silindrina, millel vasturõhuks suruõhk, on poolik lahendus. Aga ilmselt parem, kui kummipadi.
Ei valmistamisele ja ka hinnani pole veel mõelnud.
Aga eks see anum ei peaks vähe varuga olema kui õli on 20L ja veel vahu mahalaskmiseks osa?
Kui bumpstopi lasta lämmastik siis peaks ju parem saama?
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: T Sept 17, 2019 5:33 pm
Postitas heeringas
heeringas kirjutas:heeringas kirjutas:Mure.
Kas keegi teeb poolteljele nuudi peale (sillaluku nuuti)
Pooltelg on peenem selle kohapealt kus nuut peaks olema
Või on kuskilt uut pooltelge saada
81.36402-6185 1049MM
Pooltelg leitud. Hollandist
Kurat tuli ikka ilma tifriluku nuudita.
Nii et mure jälle majas

Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: E Sept 23, 2019 6:09 pm
Postitas 14H8
Kui sa bumpstopidega kuskile maale jõuad siis jaga kindlasti infot.

Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: E Sept 23, 2019 6:22 pm
Postitas heeringas
14H8 kirjutas:Kui sa bumpstopidega kuskile maale jõuad siis jaga kindlasti infot.

No on selmaal on praegu ,et küljes (hüdrosilindrid 50x 1100 mm) .
Aga sinnamaale on veel kõvasti aega kui proovida saab.
Eile sai esisilla kondikava kokku alles.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: E Sept 23, 2019 6:26 pm
Postitas LauriJ
heeringas kirjutas:
No on selmaal on praegu ,et küljes (hüdrosilindrid 50x 1100 mm) .
Näita teistele ka neid meetriseid bumpstoppe

Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: E Sept 23, 2019 7:07 pm
Postitas heeringas
LauriJ kirjutas:heeringas kirjutas:
No on selmaal on praegu ,et küljes (hüdrosilindrid 50x 1100 mm) .
Näita teistele ka neid meetriseid bumpstoppe

No kurat näpp vist värises , tegelikult on 100

Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: T Sept 24, 2019 10:37 pm
Postitas 14H8
On sul mingit skeemi/joonist nendest? Kui nende valmistamine väga töökulukas ei ole siis prooviks jeebile kummi bumpstopide juurde mingeid sarnaseid veel lisaks.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 7:58 am
Postitas heeringas
14H8 kirjutas:On sul mingit skeemi/joonist nendest? Kui nende valmistamine väga töökulukas ei ole siis prooviks jeebile kummi bumpstopide juurde mingeid sarnaseid veel lisaks.
Ega seal midagi keerulist pole lihtne hüdrosilinder, neid igas mõõdus
Ainult võrreldes õige asjaga on raskem.
Kinnitusega on rohkem pusimist.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 11:21 am
Postitas erik
heeringas kirjutas:
Ega seal midagi keerulist pole lihtne hüdrosilinder, neid igas mõõdus
Ainult võrreldes õige asjaga on raskem.
Kinnitusega on rohkem pusimist.
Päris nii see pole. Õige asi on hüdropenumaatiline, ehk tema sees on amort. See mis teie teete on pneumaatiline padi, see asi töötab vedrustusele vastu... teine asi töötab selle osana.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 12:54 pm
Postitas heeringas
erik kirjutas:heeringas kirjutas:
Ega seal midagi keerulist pole lihtne hüdrosilinder, neid igas mõõdus
Ainult võrreldes õige asjaga on raskem.
Kinnitusega on rohkem pusimist.
Päris nii see pole. Õige asi on hüdropenumaatiline, ehk tema sees on amort. See mis teie teete on pneumaatiline padi, see asi töötab vedrustusele vastu... teine asi töötab selle osana.
Eks ta nii ole jah.
Aga parem kui kummipuks, ma loodan.
https://www.crawlpedia.com/bump_stops.htm
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 1:38 pm
Postitas 14H8
Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 3:39 pm
Postitas erik
14H8 kirjutas:Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
Tehtud - mõeldud. Kui süveneks sekundiks...
50bar'i on, u. 1,01midagi kgcm2 x 50. Kui sa teed 50mm läbimõõduga silindri, siis selle kolvi pindala on midagi 19cm2, ehk sa suruksid stokki silindrist välja u. 950 kg jõuga. See pole bumpstop, see on raud-rauaga kokkupõrge. Edasine arvuta ise. Ja anna meile teada, mis võiks olla sulle sobilik baasrõhk, millega mängima hakata.
PS Tavaline amordi, või 0 ringiga ja muttriga veljeventiil on täitsa ok.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 3:50 pm
Postitas erik
Kummipuksist parem on ta selle pärast, et saab projekteerida
ja ehitada vedrustuse lõppasendi. Kummist ei sa ju aru, millal ta kokku vajumine otsa saab ja kas üldse saab. Samuti saab teda gaasi survega reguleerida.
Miinuseks, et ta omab lahti käigul pea sama palju energiat, kui oli vaja tema kokkusurumiseks. Ehk lisa komponent, mis rattaid tahaks maast lahti lüüa.
Otsa võiks POM plastikust leevendid teha, muidu ei kannata seda kolinat keegi välja.