Patroli kõrgemaks tõstmine!?

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

FlammablE kirjutas:Äkki pajatad lähemalt? Kiige tahapoole viimisega tekib minu arust ka probleem, et pidurdades tahab sild sõita auto alla ära, mille tõttu võivad tekkida suht huvitavad "juhitavusanomaaliad" :lol: Positiivne võiks olla see, et vastu takistust sõites liigub sild tagasi ja üles, mis oleks nagu loogiline= sujuvam liikumisteekond.
Ütleme siis nii,et kiige käib täpselt niipalju tahapoole kui tal on vaja käia.Mitte niipalju kui oleks võimalik.
Samuti on vedru tagumise kinnituse külge/alla tehtud piiraja mis ei lase vedrulehel liigselt allapoole murduda.
Toimib.
Kui tahad näha,pead ise vaatama tulema.
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Ok, saan juba süsteemist aru. Kui kellelgi mõistlikku plaani kiikede taha viimiseks pakkuda pole, siis teeb lihtsalt piirajad. Tundub suht loogiline ja toimiv lahendus.
Huvi hakkas pakkuma kiikede taha viimine just väidetavalt palju sujuvamaks ja pehmemaks muutuva vedrustuse tõttu. Kas keegi oskab oma kogemustest seda kinnitada või ümber lükata?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

FlammablE kirjutas:Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Ei ole sinna miskeid klotse vaja
Jaet 10 cm klots vedru ühte otsa ei tee mitte 10 cm tõstet vaid umbkaudu 5 :roll:
FlammablE kirjutas:Huvi hakkas pakkuma kiikede taha viimine just väidetavalt palju sujuvamaks ja pehmemaks muutuva vedrustuse tõttu. Kas keegi oskab oma kogemustest seda kinnitada või ümber lükata?
Oma kogemustest ütlen, et vedrustus muutub - aga kui palju just :roll: - tuntavalt
Movistar kirjutas: Mul on see pealehtede purunemis probleem lahendatud vähe teistmoodi ja oluliselt lihtsamalt kui kiige taha poole viimine,mis on BS minumeelest.
Eks igaühele jääb tema arvamus - minu meelest on SOA kah üks paras BS
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Ütleme nii,et ma valin pigem selle variandi mis on kunagiste Patroliga võistlejate poolt testitud ja heaks kiidetud kui muud alternatiivid milledega oluliselt rohkem tööd ja peavalu kaasneb.
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Kui klotse ei pane, siis jäävad vedrusilmad liiga erinevale kõrgusele ju. Sellega kaasneb ka silla keeramine ju? Hetkel auto garaažis ja ei viitsi vaatama minna, niiet ärge näkku lööge kui see vahe jääb suht olematu :lol:
Mahvia, ega sul ühtegi pilti juhtu olema Patrolist, millel nii on tehtud?
Mujal maailmas võisteldakse/sõidetakse väga edukalt vedru silla peal ja taha viidud kiigega masinatega, niiet päris BS see kõik siiski pole. Täiesti nullist seda ehitama hakates valiks loomulikult spiraalid ja täitsa teise lahenduse.
Viimati muutis FlammablE, N Jaan 01, 2009 10:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Arvesta sellega,et kui sa vedrulehed teistpidi keerad siis nina tõuseb päris märgatavalt.(oleneb muidugi ka sellest millist teed lähed kinnituste tegemisel)
Näeb pärast suht pede välja.
Mismoodi sa plaanid siis tagumist otsa järgi aidata?
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Sellest ma räägingi, et esimene kinnitus tuleb vähemalt 10-15cm alla poole tuua, et vedrusilmad sarnasele kõrgusele jääks=tõste. Ma ei taha esimest otsa üldse tõsta, seega ei huvita mind ka see, kuidas tagumist otsa kaasa tõsta. Et esivedru tagumist otsa võimalikult raami ligi saada=olematu tõste, tuleks kiige läbi raami kinnitada ja raami kuidagi lõigata, et kiiged saaksid liikuda.
Hetkel tundub väga sinna Movistari pakutud lahenduse poole see asi minevat.
Võimalik, et asi on lihtsalt 1. jaanuaris ja homme tulevad paremad ideed. :wink:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

FlammablE kirjutas: Mahvia, ega sul ühtegi pilti juhtu olema Patrolist, millel nii on tehtud?
Ma tegin mõned pildid http://pilt.delfi.ee/my_album/77503/
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

FlammablE kirjutas:ja taha viidud kiigega masinatega, niiet päris BS see kõik siiski pole.
Eespool olevad kiiged mõjuvad esimesele kardaanile tervislikumalt.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Tyrgi pill pole tõstetudki?
Spiraalid vahel?
Enda Patrol oli umbes aasta tagasi samas seisus.
Sõida nagu trammiga.(Tartus muidugi tramme pole nii,et võrdlusmoment puudub :D )
Tänu sellisele kombinatsioonile oli sillakäik olematu ja pill jäi igasse mõttetusse kohta kinni.Rehvid olid tutikad mudzillad 33" kuid tundus nagu oleks all siledad pastlad. Mingil hetkel tuli mõistus pähe,viskasin selle porno vahelt välja ja tõstsin lehed silla peale.
Tyrk,miks sa seda teed minna ei taha?
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Ei tea, miks mulle eile see vedru asend nii ulmeline tundus. Proovib selle lahenduse ikka ära.
Miks see halvemini mõjub kardaanile? Nuut hakkab rohkem liikuma ja peab sellega arvestama. Ega sild tuleb nagunii normaalsesse asendisse tagasi keerata, kui vedru ei ole täitsa horisontaalselt.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Movistar kirjutas:Tyrk,miks sa seda teed minna ei taha?
nt. selle pärast, et kõrgeks läheb kätte - 35x12,5 mahub mul kenasti ka praegalt alla - kui 37'' või suuremaga tegelema hakkan eks siis näis

Silla käigule ei mõju see ju kuiski kas on vedrud all või peal
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Tõste loomulikult mitte.
Need spiraalid seal vahel mõjutavad aga küll.
Kas need pildil olevad rehvid on 35" ?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Movistar kirjutas:Tõste loomulikult mitte.
Need spiraalid seal vahel mõjutavad aga küll.
Kas need pildil olevad rehvid on 35" ?
ei 33x13,5 Mudzilla on all - seega 32''

Pehme leht + paras spiraal - ei ütleks et väga kehva on - esiotsaga ma olen suht rahul
Esisilla käiku hetkel mul OR mõõdus amordid takistavad
Ega suurt vahet pole kas vedrulehe tagurpidi löömist takistab spiraal või kummipuhver
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:Tõste loomulikult mitte.
Need spiraalid seal vahel mõjutavad aga küll.
Kas need pildil olevad rehvid on 35" ?
ei 33x13,5 Mudzilla on all - seega 32''

Pehme leht + paras spiraal - ei ütleks et väga kehva on - esiotsaga ma olen suht rahul
Esisilla käiku hetkel mul OR mõõdus amordid takistavad
Ega suurt vahet pole kas vedrulehe tagurpidi löömist takistab spiraal või kummipuhver
Ilma koopaid lõikumata või sillatõstet tegemata ei mahu sinna 35 ju kuidagi korralikult alla.Mul käib ka praegu 35 vastu koopanurka vahel.
Nende spiraalidega oli see jama,et metsa minnes pidi rehvist pool rõhku välja laskma.Muidu hakkas pill nii hullult raputama,et tahtis koos armatuuriga õue visata.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”