tõstujuttu
Postitatud: K Sept 05, 2007 12:45 pm
[teen siis veel lühikese vahemuljetamise...
2,5" on vast ka siiski liiga suur tõste sõltumatu vedrutusega esisillaga cherole...
*rool kipub rohkem "põrutama" kehval teel
*kui rattad täiesti välja keerata... tundub, et kokkujooks hakkab veidi kiskuma.
samas ka võimalus, et see tõstekomplekt on arvestatud
*pigem V6 mootori raskusega (minul pisike R4)
*ehk ka veel vintsi raskusega
Originaalidega võrreldes on nad nati jäigemad.
võrrelda amorte pole vast "õiglane" kuna originaalid olid all juba kõvasti vatti saanud, aga noh uute Skyjakerite töö on väga tõhus (minu suht tagasohidliku kogemuse põhjal).
Tõstet plaanides ei olnud illusiooone ses suhtes, et see on ilmselgelt kompromiss asfaldisõidult maastikusuutlikuse poole... ja hetkel olen ma selle olukorraga kokkuvõttes rahul:)
2,5" on vast ka siiski liiga suur tõste sõltumatu vedrutusega esisillaga cherole...
*rool kipub rohkem "põrutama" kehval teel
*kui rattad täiesti välja keerata... tundub, et kokkujooks hakkab veidi kiskuma.
samas ka võimalus, et see tõstekomplekt on arvestatud
*pigem V6 mootori raskusega (minul pisike R4)
*ehk ka veel vintsi raskusega
Originaalidega võrreldes on nad nati jäigemad.
võrrelda amorte pole vast "õiglane" kuna originaalid olid all juba kõvasti vatti saanud, aga noh uute Skyjakerite töö on väga tõhus (minu suht tagasohidliku kogemuse põhjal).
Tõstet plaanides ei olnud illusiooone ses suhtes, et see on ilmselgelt kompromiss asfaldisõidult maastikusuutlikuse poole... ja hetkel olen ma selle olukorraga kokkuvõttes rahul:)