4. leht 22-st

Re: TR3 H5

Postitatud: E Sept 14, 2015 12:19 am
Postitas CaveMan
tarmo kirjutas:
Movistar kirjutas:Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks . :D
Hardo, huvitab ikka. Mul isiklikult pole sellesse inseneeriast kubisevasse teemasse eriliselt midagi lisada - natuke kade, aga peamiselt siiski hea meel :) Aga lugeda ja vaadata on mõnus. Ma usun, et ma pole ainus :)
Huvitab ka täiest offroadi kaugeid inimesi. Väga huvitav lugemine.

Re: TR3 H5

Postitatud: E Sept 14, 2015 1:16 am
Postitas FlammablE
Mind huvitaks pigem, milline see paak seest poolt välja näeb. Kuidas on lahendatud kütuse kätte saamine igast nurgast, kas paagis on eraldi surge tank või mingi eraldatud sektsioon või klappide süsteem ja mitme pumbaga on asi lahendatud? Kes muidu paagi keevitas?

Re: TR3 H5

Postitatud: E Sept 14, 2015 8:18 am
Postitas Movistar
FlammablE kirjutas:Mind huvitaks pigem, milline see paak seest poolt välja näeb. Kuidas on lahendatud kütuse kätte saamine igast nurgast, kas paagis on eraldi surge tank või mingi eraldatud sektsioon või klappide süsteem ja mitme pumbaga on asi lahendatud? Kes muidu paagi keevitas?
Ütleme siis nii,et kõige selle peale sai mõeldud päris pikalt ja tänu sellele venis ka paagi tegemine.
Piltidelt on loodetavasti aru saada,et ruumi pole ja kohe üldse ei ole ja paak tuli samuti voolida ümber asjade. Kütuse kättesaamine sai lahendatud teadmiste ja kogemuste põhjal.
Surge tank on sees olemas ja põhimõttelist toimib nö. vabavoolu põhimõttel ehk sõites loksudes loksub kütus surge tanki kust ta oma kuju pärast jälle nii lihtsalt välja loksuda ei saa.
Tundub,et alguses tunduv loll idee toimib.See surge tank ei toimi ainult siis kui auto on väga suure nurga all ehk nurk on sellene kus ta nagunii oma ratastel enam ei seisa.
Kui kütet jääb vähemaks siis on võimalik sisse lülitada eraldi etteandepump mis pumpab kütust surge tanki. Pea kõik asjad(pump,filter,rõhuregulaator jne on peidetud paagi sisse.
Kus on tehtud jääb saladuseks sest ei taheta ,et iga mees hakkab oma jupiga ukse taga käima. Tegemist on suure tööstusega kus toodetakse paake jmt piiri taha.

Re: TR3 H5

Postitatud: E Sept 14, 2015 9:16 pm
Postitas kala
Aga kes paaki tellida tahab endale siis võib vabalt papist sablooni tuua ja saab endale sellise paagi nagu vaja, ning see juures mõistliku hinnaga.

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 1:07 pm
Postitas v6sa
Movistar kirjutas: ...
Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks . :D
...
Huvitab ja kuidas veel :bg

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 2:48 pm
Postitas JeepCheroXJ4x4
Movistar kirjutas: Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks . :D

veeeeri intresting... :twisted:

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 2:56 pm
Postitas totu
Loeme ikka, ja pilte vaatame. Ja kui midagi arusaamatuks jääb, küsime.

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 2:59 pm
Postitas puhvel
JeepCheroXJ4x4 kirjutas:
Movistar kirjutas: Siiamaani pole veel aru saanud kas kedagi mu kirjutised üldse huvitavad ka või raiskan niisama tunde selle kokku tootmiseks . :D

veeeeri intresting... :twisted:
Igatahes :thumb:
Vaatamisi ka ligi 4 tuhhi.

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 3:35 pm
Postitas sambla-aadu
Mind näiteks huvitab pidurimajanduse loomise protsessist lühijutt koos illusteerivate piltidega kui on võimalik. Pill on äge iseenesest!

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 3:43 pm
Postitas Movistar
Ok .
Sain juba aru ,et ikka on mõni keda huvitab.
Pole vaja seda enam üle korrata.
Muidu pean veel postituste arvu vähendama hakkama nende kustutamise teel :)

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 4:17 pm
Postitas Praks1
Piduritega oli eriti lihtne, jalutad Taketi uksest sisse ja küsid häid pidureid koos kinnitustega volvo sillale .
Head pidurid ja s*tad pidurid on erineva hinnaga ning erineva tootekoodiga ,et segi ei läheks :D

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 8:35 pm
Postitas Movistar
sambla-aadu kirjutas:Mind näiteks huvitab pidurimajanduse loomise protsessist lühijutt koos illusteerivate piltidega kui on võimalik. Pill on äge iseenesest!
Misasi täpselt kvalifitseerub mõiste alla "pidurid" ?
Kas pedaal kuni pumbani või vooliku teine ots ?
Praks juba jõudis pidurite teemat valgustada veits :D

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 8:51 pm
Postitas sambla-aadu
Supportid, ketta-supporti sobitamine parda külge. Rattaflantsi ümbertegemise osa näiteks.

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 10:35 pm
Postitas JaanusLI
sambla-aadu kirjutas:Supportid, ketta-supporti sobitamine parda külge. Rattaflantsi ümbertegemise osa näiteks.

Praaks andis vihje ja kui oled piisavalt motiveeritud siis selliseid küsimusi ei esine ;) Hardo paneb kajaka,aga joppenpuhh-sain ka pidurid moogi sillaga tehtud... vaadates Sinu teemat ega siis väga enam ei teagi üldse, miks kuradit... :D

Re: TR3 H5

Postitatud: T Sept 15, 2015 10:39 pm
Postitas sambla-aadu
Jäägu siis sedapsi. Need , kes teevad ei kajasta ja need, kes kajastavad ei tee ise reaalselt.