4. leht 5-st
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: N Juun 13, 2013 9:20 am
Postitas sst
Niipalju kui mina LC120 omanikke tean, siis varem või hiljem on kõigil pihustid otsa saanud - seega tahtsingi teada, et kui ca 80000 pealt on need vahetatud, siis kas sellega on see mure läbi või kordub see jälle ca 70 - 80K kilomeetri pärast? Sama küsimus ka veepumba ning mootoripatjade kohta - kuigi patjadega vist peale vahetust enam muret pole, sest nende konstruktsiooni muudeti.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: N Juun 13, 2013 3:16 pm
Postitas TiitR
sst kirjutas:Niipalju kui mina LC120 omanikke tean, siis varem või hiljem on kõigil pihustid otsa saanud - seega tahtsingi teada, et kui ca 80000 pealt on need vahetatud, siis kas sellega on see mure läbi või kordub see jälle ca 70 - 80K kilomeetri pärast? Sama küsimus ka veepumba ning mootoripatjade kohta - kuigi patjadega vist peale vahetust enam muret pole, sest nende konstruktsiooni muudeti.
Ma ei tea küll millest selline kulumisvälp on kujunenud

, kuid minu omal ees tänase seisuga 212 tuh. ja pihustid veel vahetamata (pole ka anomaaliaid). Jah, pihustiseibide recallil Amservis käis, sai uued seibid ka. Ühesõnaga, julgen arvata, et osta julgelt

Re: LC 120 pihustid
Postitatud: P Sept 21, 2014 5:02 pm
Postitas Tz4k14
Tere,
Minul selline küsimus. Kas LC 120 4D4 3,0 2008 127kW mootoritel esineb ka pihustitel erinevusi. Näiteks 127kW ja 122kW mootorite vahel. Soovin siit uued pihustid tellida aga kas peaks kuidagi tootekoodi järgi asjale kinnitust otsima? Või oskab kohe keegi puusast lasta?
http://www.ebay.com/itm/281071968264?ss ... 1423.l2649
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: P Sept 21, 2014 6:21 pm
Postitas Tz4k14
http://www.ebay.co.uk/itm/New-Denso-Die ... arParts_SM
Engine Type 1KD-FTV on ´m6lemil sama.
Kas ka pihustitel on reaalne erinevus? Numbrid natukene erinevad. (095000-7780; 23670-30280) ja (095000-0750; 23670-30020)
Milles v6iks kyll kyhvel olla..

Re: LC 120 pihustid
Postitatud: P Sept 21, 2014 7:29 pm
Postitas Kalamees
Kui Hiace 2,5 mootoril vahetasin siis oli vahe pihustitel. Segamini ei saa panna. Ja uuema tüübi pihustiga vaja oli ka uuem soft. Mingi 7 kW tuli hobuseid juurde.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: P Sept 21, 2014 7:35 pm
Postitas Tz4k14
Ostan k6ik uued. Peaasi, et sobiks. V6iks ikka 127kW alles jääda.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: T Sept 23, 2014 2:50 pm
Postitas Tz4k14
Ise kysin, ise vastan. Võimalik, et keegi veel kunagi sellise kysimuse ees. Aga vastus on jah! Pihustid on erinevad. Iga mees leiab enda masina täpse tootekoodi varuosale siit: sisestades Win koodi. toyodiy.com

Re: LC 120 pihustid
Postitatud: N Sept 25, 2014 9:53 am
Postitas Kalamees
Kui netis tellid siis tunne huvi ka tehase taastatud pihustite vastu. Sellist varianti UK turul palju. Hind enamasti ca 20-30% väiksem. Tehas jätab ainult kesta alles ja muu läheb kõik uus.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: T Okt 28, 2014 11:54 pm
Postitas honduras
Küsi Stikkest järgi pihustite sobivus, minu mäletamise järgi on need erinevad.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: E Dets 15, 2014 3:43 pm
Postitas Tz4k14
Pihustid tellisin Inglismaalt. 340 eur tk. Pihustid vahetatud 3 kuud tagasi ja ei mingit klõbinat ega kiirendusel suitsu enam hommikuti

Pihustite torusid ka vahetada ei ole vaja nagu Amserv väitis. Test-Rem Diisel Männikul tegi head tööd.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: E Dets 15, 2014 4:00 pm
Postitas TiitR
Tz4k14 kirjutas:Pihustid tellisin Inglismaalt. 340 eur tk. Pihustid vahetatud 3 kuud tagasi ja ei mingit klõbinat ega kiirendusel suitsu enam hommikuti

Pihustite torusid ka vahetada ei ole vaja nagu Amserv väitis. Test-Rem Diisel Männikul tegi head tööd.
Kuskil kirjutsasid, et konkreetsel länkaril hetkeks LS 150k...ja juba pihustid p...s?

Mina müüsin enda oma 220k LS-ga ja pihusteid pole vahetatud (vaid Recalli korras sai uued seibid).
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: P Dets 28, 2014 1:24 pm
Postitas Tz4k14
Jah. 150k ees ja õige ls. Kahjuks ise ei ole algusest peale seda autot tankinud. Kui eba kvaliteetse kyttega sõita siis saab ka täitsa uue masina küttesysteemi õhtule.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: T Mär 24, 2015 8:03 pm
Postitas Hydroid
See pihustite lugu paneb ikka kartma ausalt öeldes. Ma loen siit ja igalt poolt ja ei saa nüüd aru, et tegelikult viga on ju seibides, mida vahetatakse paremast materjalist seibide vastu. Minu omal eelmise omani käes jooksis 100 tuh. pealt mootor kotti ja siis tehti remont ja vahetati 1 pihusti. HIljem hooldusajalugu näitab, et vahetati veel kolm ülejäänud pihustit. Kui pihusti vahetati järelikult oli pihusti omadega läbi mitte seib?
Minu alles ostetul land caril on just tehtud hooldus 240 000 esinduses. Sõitnud sellega 1000 km ja siiamaani mingi klõbinat pole kuulnud.
Ja ise olen ka mõelnud, et kui see jama on juba autol üle elatud, kas siis enam seda kartma ei pea? Ise olen siiamaani alati käivitudes jälginud õli tulukust armatuuril, et ikka kiiremini ära kustuks. Kustub umbes 1 sekundiga peale auto käivitamist. Minu loogika on selline, kui õlivõttur oleks umbes, siis õlirõhk süsteemis ka ei tõuseks nii kiiresti kui peab. Mõtlesin, kui auto ostan, siis lasenkarteri alt ära ja õlivõttur esimese asjana ära puhastada. Esinduses öeldi, et ei pea, kuna õlivõtturit näeb õlikorgi avast ja sealt kaudu saab ka vajadusel puhastada. Õlivahetusel ma ütlesin küll, et tehnik sinna pilgu peale viskaks, ma loodan, et ta siis viskas.
Hetkel sõidan, aga väike hirm on alati olemas... Võib olla mõtlen üle?
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: T Mär 24, 2015 8:13 pm
Postitas TiitR
Ära väga üle mõtle jah. Kuid asi, mida peaksid teadma, on kindlasti kvaliteetne õlifilter.
Re: LC 120 pihustid
Postitatud: T Mär 24, 2015 8:48 pm
Postitas Hydroid
Ma loodan, et esindus (HAT auto) pani ikka originaalfiltri? See maksis vist 15 eur arves oli.