4. leht 4-st

Postitatud: N Apr 07, 2011 10:06 am
Postitas Mõtsamiis
Esiteks tuleb kõvasti odavam kui tellida originaal tõstesari. Teiseks ka lihtne teostada ja tulemus pidi suht hea saama mida olen juba kuulnud.

Postitatud: N Apr 07, 2011 10:35 am
Postitas erik
Tulemus segab tavaliselt fleksi, nii pump kui drop osa. Tulemus on auto alla ja rattakoopasse vaadates visuaalselt vastuvõetamatu. Aga ilu on vaataja silmades ja ülevaatust selline auto ei läbi. Kas tõesti ei võiks asju teha nii nagu peaks? Et paigaldaks korralikult korraliku vedrupaki?

Postitatud: N Apr 07, 2011 3:32 pm
Postitas isakene
Ei ole sel spiraalitõstel häda midagi, olen ise mitu aastat sõitnud ja mitmekümnele autole sellise tõste teinud ja kõik on rahul. Kellelgi pole ülevaatus ka läbimata jäänud. Tavaline silindervedru on muidugi porr, aga elliptiline muutuva jäikusega vedru on sinna kohta nagu loodud. Saab selliseid vedrusid mõnede saksa sõiduautode tagasillast. Sileda tee peal väiksemaid lohke-muhke loeb selline vedrustus muidugi pisut rohkem, aga kehval teel ja maastikul on super.

Postitatud: N Apr 07, 2011 4:10 pm
Postitas ivan
Kuna panin alla veidi suurema ratta, siis oli ka vajadus 2-3 cm kõrgust juurde vaja. Ees olid ennegi spiraalid ja sinna leidsin veid pikemad ning oligi OK. Tagumine ots on lehtvedrude peal ja sinna panin lisaks elliptilised keerdvedrud ning võtsin lehti vähemaks. Sain oma soovitud kõrguse juurde kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu. Kui ise peaks taga pingi peal istuma , oleks ilmselt juba lääbad muretsenud ja ringi teinud. õnneks on taga telkkatus ja reisijate pead jäävad terveks.

Postitatud: N Apr 07, 2011 6:28 pm
Postitas isakene
ivan kirjutas:...kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu...
Noh, spiraale on ju ka erineva pikkuse ja tugevusega. :wink: Ei ole siiani ükski auto liig jäigaks jäänud, leia vaid õige vedru... 8)

Postitatud: N Apr 07, 2011 6:51 pm
Postitas MahviaDeTyrk
isakene kirjutas:
ivan kirjutas:...kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu...
Noh, spiraale on ju ka erineva pikkuse ja tugevusega. :wink: Ei ole siiani ükski auto liig jäigaks jäänud, leia vaid õige vedru... 8)
Ja veel seda kah, et soovitavalt võiks lehed olla võimalikult ära vajunud ja pehmed ja neid võiks olla vähe

Postitatud: R Apr 08, 2011 7:24 am
Postitas Mõtsamiis
Endal algul oli ka mõte et lasen lisalehti juurde panna ja käisin Tartus Lehtvedru OÜ-s ja seal taheti 2 lisalehe juurdepanemise eest koos paigaldusega 4500.- eeki vanas rahas ning see on ju utoopne summa ning väideti veel et läheb terve päev selle töö jaoks kuigi ise võtsin mõlemad pakid kodus 3 tunniga alt ja lappasin kokku tagasi ning autole alla kah. Sellest järeldasingi et lihtsam on spiraalid taha juurde panna ning tulemus hea või siis paremgi veel.