Lehtvedru taastamine.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tulemus segab tavaliselt fleksi, nii pump kui drop osa. Tulemus on auto alla ja rattakoopasse vaadates visuaalselt vastuvõetamatu. Aga ilu on vaataja silmades ja ülevaatust selline auto ei läbi. Kas tõesti ei võiks asju teha nii nagu peaks? Et paigaldaks korralikult korraliku vedrupaki?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ei ole sel spiraalitõstel häda midagi, olen ise mitu aastat sõitnud ja mitmekümnele autole sellise tõste teinud ja kõik on rahul. Kellelgi pole ülevaatus ka läbimata jäänud. Tavaline silindervedru on muidugi porr, aga elliptiline muutuva jäikusega vedru on sinna kohta nagu loodud. Saab selliseid vedrusid mõnede saksa sõiduautode tagasillast. Sileda tee peal väiksemaid lohke-muhke loeb selline vedrustus muidugi pisut rohkem, aga kehval teel ja maastikul on super.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Kuna panin alla veidi suurema ratta, siis oli ka vajadus 2-3 cm kõrgust juurde vaja. Ees olid ennegi spiraalid ja sinna leidsin veid pikemad ning oligi OK. Tagumine ots on lehtvedrude peal ja sinna panin lisaks elliptilised keerdvedrud ning võtsin lehti vähemaks. Sain oma soovitud kõrguse juurde kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu. Kui ise peaks taga pingi peal istuma , oleks ilmselt juba lääbad muretsenud ja ringi teinud. õnneks on taga telkkatus ja reisijate pead jäävad terveks.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Noh, spiraale on ju ka erineva pikkuse ja tugevusega.ivan kirjutas:...kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu...


Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ja veel seda kah, et soovitavalt võiks lehed olla võimalikult ära vajunud ja pehmed ja neid võiks olla väheisakene kirjutas:Noh, spiraale on ju ka erineva pikkuse ja tugevusega.ivan kirjutas:...kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu...Ei ole siiani ükski auto liig jäigaks jäänud, leia vaid õige vedru...
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 34
- Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
- Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..
Endal algul oli ka mõte et lasen lisalehti juurde panna ja käisin Tartus Lehtvedru OÜ-s ja seal taheti 2 lisalehe juurdepanemise eest koos paigaldusega 4500.- eeki vanas rahas ning see on ju utoopne summa ning väideti veel et läheb terve päev selle töö jaoks kuigi ise võtsin mõlemad pakid kodus 3 tunniga alt ja lappasin kokku tagasi ning autole alla kah. Sellest järeldasingi et lihtsam on spiraalid taha juurde panna ning tulemus hea või siis paremgi veel.
Üldehitustööd Tartus 53423445.