Lehtvedru taastamine.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Esiteks tuleb kõvasti odavam kui tellida originaal tõstesari. Teiseks ka lihtne teostada ja tulemus pidi suht hea saama mida olen juba kuulnud.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tulemus segab tavaliselt fleksi, nii pump kui drop osa. Tulemus on auto alla ja rattakoopasse vaadates visuaalselt vastuvõetamatu. Aga ilu on vaataja silmades ja ülevaatust selline auto ei läbi. Kas tõesti ei võiks asju teha nii nagu peaks? Et paigaldaks korralikult korraliku vedrupaki?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Ei ole sel spiraalitõstel häda midagi, olen ise mitu aastat sõitnud ja mitmekümnele autole sellise tõste teinud ja kõik on rahul. Kellelgi pole ülevaatus ka läbimata jäänud. Tavaline silindervedru on muidugi porr, aga elliptiline muutuva jäikusega vedru on sinna kohta nagu loodud. Saab selliseid vedrusid mõnede saksa sõiduautode tagasillast. Sileda tee peal väiksemaid lohke-muhke loeb selline vedrustus muidugi pisut rohkem, aga kehval teel ja maastikul on super.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

Kuna panin alla veidi suurema ratta, siis oli ka vajadus 2-3 cm kõrgust juurde vaja. Ees olid ennegi spiraalid ja sinna leidsin veid pikemad ning oligi OK. Tagumine ots on lehtvedrude peal ja sinna panin lisaks elliptilised keerdvedrud ning võtsin lehti vähemaks. Sain oma soovitud kõrguse juurde kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu. Kui ise peaks taga pingi peal istuma , oleks ilmselt juba lääbad muretsenud ja ringi teinud. õnneks on taga telkkatus ja reisijate pead jäävad terveks.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

ivan kirjutas:...kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu...
Noh, spiraale on ju ka erineva pikkuse ja tugevusega. :wink: Ei ole siiani ükski auto liig jäigaks jäänud, leia vaid õige vedru... 8)
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

isakene kirjutas:
ivan kirjutas:...kuid võrreldes esimese teljega kus on ainult spiraal on ikka paras hyplemine mööda metsaradu...
Noh, spiraale on ju ka erineva pikkuse ja tugevusega. :wink: Ei ole siiani ükski auto liig jäigaks jäänud, leia vaid õige vedru... 8)
Ja veel seda kah, et soovitavalt võiks lehed olla võimalikult ära vajunud ja pehmed ja neid võiks olla vähe
tartuoffroad.ee
5581340
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Endal algul oli ka mõte et lasen lisalehti juurde panna ja käisin Tartus Lehtvedru OÜ-s ja seal taheti 2 lisalehe juurdepanemise eest koos paigaldusega 4500.- eeki vanas rahas ning see on ju utoopne summa ning väideti veel et läheb terve päev selle töö jaoks kuigi ise võtsin mõlemad pakid kodus 3 tunniga alt ja lappasin kokku tagasi ning autole alla kah. Sellest järeldasingi et lihtsam on spiraalid taha juurde panna ning tulemus hea või siis paremgi veel.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”