4. leht 5-st

Postitatud: R Dets 03, 2010 11:25 am
Postitas Oliver
Hallo! Oliver siin.

Loen siin 3 lehekülge kuuma arutelu ja mul tekkis küsimus. Kas keegi on seda teemat puudutavate konkreetsete küsimuste ja ettepanekutega ka mõne 4x4 alakomitee liikme poole pöördunud? Või jääbki see teema ainult jututoa tasemele?

Kontaktid siin: http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=98

Postitatud: R Dets 03, 2010 11:28 am
Postitas Oliver
kala kirjutas:autospordi liit loeb ka stardiks reaalse stardi mitte tehnilise ja mandaadi.
Ja saab sellest samamoodi aru nagu mina sain :D
Tundub,et saeveskid hakkavad tööle jälle :D
Kala, mulle tundub, et sa ajad õiget asja valest otsast ja kasutad mitte kõige efektiivsemat metoodikat. Tahad midagi saavutada helista mulle, ma annan nõu. Ma ju tunnen inimesi ja olen nendega ka viina võtnud.

Postitatud: R Dets 03, 2010 12:08 pm
Postitas Kairi
Ja võistlemegi paberitel :( . Kui maastikul sõites välja ei tule, siis proovime paberitel :evil: . Tõenäoliselt peavad korraldaja järmistel aastatel oma meeskonda lisama ka juristi.

Postitatud: R Dets 03, 2010 3:59 pm
Postitas Arxs
Minu arust sai see probleem juba kohapeal lahendatud. Nüüd, kui lõpuks selginevad kohad, siis hakkavad mehed pilli lööma, et miks nii ja miks naa. Siis kui leppisime kokku omavahel, et nii on, siis oldi nõus, nüüd enam ei olda. Mul isiklikult on täiesti ------, sest õiglust siinkohal taga ajada on --------!
Klaperjahil vedas kohtunik võistleja vintsitrossi välja, pani terve sõidutee kinni, et 1 ATV saaks kümnele risti ette vintsida. SEE ON --------! Selliste meestega midagi arutada ja õiglust taga ajada on jama. Lisaks oli jutt, et Klapper 2010 arvestusse ei lähe, kohale tuli 3 võistkonda ja ei läinud, aga kui oleks tulnud 5???? Mumme ütles ka kohapeal, et kuna kokku tuli 3, siis ei toimu arvestust. MIS ---- SEE ON?

:wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Postitatud: R Dets 03, 2010 4:17 pm
Postitas Oliver
Arxs kirjutas:Minu arust sai see probleem juba kohapeal lahendatud. Nüüd, kui lõpuks selginevad kohad, siis hakkavad mehed pilli lööma, et miks nii ja miks naa. Siis kui leppisime kokku omavahel, et nii on, siis oldi nõus, nüüd enam ei olda. Mul isiklikult on täiesti ------, sest õiglust siinkohal taga ajada on --------!
Klaperjahil vedas kohtunik võistleja vintsitrossi välja, pani terve sõidutee kinni, et 1 ATV saaks kümnele risti ette vintsida. SEE ON --------! Selliste meestega midagi arutada ja õiglust taga ajada on jama. Lisaks oli jutt, et Klapper 2010 arvestusse ei lähe, kohale tuli 3 võistkonda ja ei läinud, aga kui oleks tulnud 5???? Mumme ütles ka kohapeal, et kuna kokku tuli 3, siis ei toimu arvestust. MIS ---- SEE ON?

:wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Järjekordselt väga palju seosetuid sõnu reas. Härrased milles probleem on? Miks sa Arxs kasutad umbisikulist tegumoodi? Mida sa pasaks nimetad suurte tähtedega? Kes pilli lööb? Mida ja kellega sa kokku leppisid? Miks sa ei taha õiglust taga ajada, samas, kui sinu ridade vahel peituv emotsioon näitab väga selgelt seda, just õiglust ja õiglaselt koheldud saada sa soovidki.

Kui klaperjahil vedas kohtunik võistleja trossi, siis miks sina või keegi teine keda see häiris selle võistleja vastu protesti ei kirjutanud? Mulle tundub see praegu siit vaadatuna, et tegu võis olla kõrvalise abi kasutamisega. Mis tavaliselt on keelatud, aga peame enne ikka süvenema Klaperjahi Juhendisse ja vaatama mis seal sellise teo kohta öeldud on.

Arxs! Reaalsuse kontroll!!!! Kuuled? Diagonaalis võistlusrajal vintsimine ei ole keelatud tegevus! Olen ise TR-3-s seda korduvalt kasutanud, see taktika, et portaaliga autosid mitte väga kiirelt endast mööda lasta! :P
EDIT: Krt, see on jälle selline koht, et kas Klaperjaht 2010 juhendis on öeldud, et kuidas ei tohi vintsinööri raja suhtes kinnitada?

Kui oleks tulnud 5? Aga kui poleks ühtegi tulnud? Aga kui mõni mees oleks palja tilli väel sõitnud?

Milleks sellised kuumad tunded? Nendest ei ole ju võimalik midagi paremaks muuta. Kui tahame asju ja süsteemi, mis meid ümbritsevad ja millest soovime osa saada ja olla, siis ainult mõistlik ja mõistev käitumine ning suhtlemine saavad viia tulemuseni.

Postitatud: R Dets 03, 2010 4:22 pm
Postitas Arto
CÄÄRFIILD kirjutas:Praegune juhend ja EAL 4x4 juhend on tegelikult üheselt mõistetav ja tegelikult mitmeti tõlgendamist ei võimalda. Seega antud juhul jääb ära küsimus kas asi lahendada võistlejate kasuks või mitte.Kui antud situatsioonis EAL alakomitee arvestab antud võistluselt karikasarja punkte masinaklassis, kus tegelikult startis 4 võistkonda rikub ta ise EAL 4x4 kariakvõstluste juhendit.

Teisalt, kui näiteks mingis muus olukorras ilmneb tõesti ,et juhend võimaldab kaheti mõistmist ja tehtud on vaieldav otsus siis on eetiline langetada otsus just nn võistlejate kasuks ( kindlasti tuleb iga juhtumit eraldi vaadelda ja anda toimunule võimalikult objektiivne hinnang).
Toodud võistlusel oli tegemist ühisstardiga ning startimist pole fikseeritud. Teame, et võistkond ei finišeerunud.
Milline sellisel juhul peaks olema lahendus?

Postitatud: R Dets 03, 2010 4:34 pm
Postitas MM
Arxs kirjutas:Minu arust sai see probleem juba kohapeal lahendatud. Nüüd, kui lõpuks selginevad kohad, siis hakkavad mehed pilli lööma, et miks nii ja miks naa. Siis kui leppisime kokku omavahel, et nii on, siis oldi nõus, nüüd enam ei olda. Mul isiklikult on täiesti ------, sest õiglust siinkohal taga ajada on --------!
Klaperjahil vedas kohtunik võistleja vintsitrossi välja, pani terve sõidutee kinni, et 1 ATV saaks kümnele risti ette vintsida. SEE ON --------! Selliste meestega midagi arutada ja õiglust taga ajada on jama. Lisaks oli jutt, et Klapper 2010 arvestusse ei lähe, kohale tuli 3 võistkonda ja ei läinud, aga kui oleks tulnud 5???? Mumme ütles ka kohapeal, et kuna kokku tuli 3, siis ei toimu arvestust. MIS ---- SEE ON?

:wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Klaperjaht 2010 Vt EAL Eesti 4X4 Off-Road karikavõistlus 2010 05.08.2010 Bülletään nr 1

Kinnitasin vaid infot mis oli ammu enne võistlust avalik.

Rajakohtunike otsust (k.a. allakirjutanu) Klaperjahi raja viimases augus siinkohal lahkama ei hakka. Kohtunikud jälgisid kohale jõudmise järjekorda ja tegid endast oleneva, et tropist lahkuksid võistlejad saabumise järjekorras.

Lugupidamisega,

Mait Mumme

Postitatud: R Dets 03, 2010 4:39 pm
Postitas Arxs
Oliver kirjutas:
Arxs kirjutas:Minu arust sai see probleem juba kohapeal lahendatud. Nüüd, kui lõpuks selginevad kohad, siis hakkavad mehed pilli lööma, et miks nii ja miks naa. Siis kui leppisime kokku omavahel, et nii on, siis oldi nõus, nüüd enam ei olda. Mul isiklikult on täiesti ------, sest õiglust siinkohal taga ajada on --------!
Klaperjahil vedas kohtunik võistleja vintsitrossi välja, pani terve sõidutee kinni, et 1 ATV saaks kümnele risti ette vintsida. SEE ON --------! Selliste meestega midagi arutada ja õiglust taga ajada on jama. Lisaks oli jutt, et Klapper 2010 arvestusse ei lähe, kohale tuli 3 võistkonda ja ei läinud, aga kui oleks tulnud 5???? Mumme ütles ka kohapeal, et kuna kokku tuli 3, siis ei toimu arvestust. MIS ---- SEE ON?

:wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Järjekordselt väga palju seosetuid sõnu reas. Härrased milles probleem on? Miks sa Arxs kasutad umbisikulist tegumoodi? Mida sa pasaks nimetad suurte tähtedega? Kes pilli lööb? Mida ja kellega sa kokku leppisid? Miks sa ei taha õiglust taga ajada, samas, kui sinu ridade vahel peituv emotsioon näitab väga selgelt seda, just õiglust ja õiglaselt koheldud saada sa soovidki.

Kui klaperjahil vedas kohtunik võistleja trossi, siis miks sina või keegi teine keda see häiris selle võistleja vastu protesti ei kirjutanud? Mulle tundub see praegu siit vaadatuna, et tegu võis olla kõrvalise abi kasutamisega. Mis tavaliselt on keelatud, aga peame enne ikka süvenema Klaperjahi Juhendisse ja vaatama mis seal sellise teo kohta öeldud on.

Arxs! Reaalsuse kontroll!!!! Kuuled? Diagonaalis võistlusrajal vintsimine ei ole keelatud tegevus! Olen ise TR-3-s seda korduvalt kasutanud, see taktika, et portaaliga autosid mitte väga kiirelt endast mööda lasta! :P
EDIT: Krt, see on jälle selline koht, et kas Klaperjaht 2010 juhendis on öeldud, et kuidas ei tohi vintsinööri raja suhtes kinnitada?

Kui oleks tulnud 5? Aga kui poleks ühtegi tulnud? Aga kui mõni mees oleks palja tilli väel sõitnud?

Milleks sellised kuumad tunded? Nendest ei ole ju võimalik midagi paremaks muuta. Kui tahame asju ja süsteemi, mis meid ümbritsevad ja millest soovime osa saada ja olla, siis ainult mõistlik ja mõistev käitumine ning suhtlemine saavad viia tulemuseni.
Esiteks Oliver, ATV ja TR-3 on 2 erinevat asja. Autodel on tõesti võib-olla nii kombeks, et vintsid sealt kus kõige parem, aga ATV klassis on alati olnud nii, et proovitakse võimalikult vähe teisi takistada. Vähe mul sellest kahju, et ta meile ette vintsis, asi oli selles, et kohtunik(nimi nimeks, ei olnud mingi tavaline palgatud tegelane rajaääres vaid keegi tähtsam) võttis võistleja trossi ja kinnitas selle. Pealtnägijaid 50 tükki ikka + veel pildid.
Küsid kes pilli lööb? Paistab, et paljud, kära ju jubedalt. Ei oleks kära, oleks ka mina vait. Kuna puudutab(s) see otseselt ka mind, siis miks mitte sõna sekka öelda?

Miks on pask suurte tähtedega? Et ikka näidata, kui mõttetu on mingit kiunu üles tõmmata ja kellegi vastu protestida. Ikka öeldakse, et tee ise paremini siis. Ei viitsi/pole aega/võimeid, et paremini teha, aga sellist jama kannatama ka ei pea. Nagu öeldud, oleks meid rohkem, siis oleks ka rohkem kära.

5 võistkonna teema, sa vist ei saanud aru. Oleks 5 tulnud oleks toimunud punktiarvestus, kuigi aasta alguses lepiti kokku, et EI TOIMU KLAPERJAHIL PUNKTIARVESTUST. 2 nädalat ennem oli kirjas, et ikka toimub. Mis kurat siis toimub? Kes seda otsustas? Meie(ATV võistlejad) käest ei küsinud keegi.

Usu mind, minu hinge närib see praegu kõige vähem, lihtsalt paljud võiksid silmad lahti teha ja mõista, mis on toimunud. Lage reeglite rikkumine. Küsid, miks ei protestinud? Peamehe vastu, kes ise seda jälgima peaks...Tänan ei.

Postitatud: R Dets 03, 2010 4:42 pm
Postitas Arxs
MM kirjutas:
Arxs kirjutas:Minu arust sai see probleem juba kohapeal lahendatud. Nüüd, kui lõpuks selginevad kohad, siis hakkavad mehed pilli lööma, et miks nii ja miks naa. Siis kui leppisime kokku omavahel, et nii on, siis oldi nõus, nüüd enam ei olda. Mul isiklikult on täiesti ------, sest õiglust siinkohal taga ajada on --------!
Klaperjahil vedas kohtunik võistleja vintsitrossi välja, pani terve sõidutee kinni, et 1 ATV saaks kümnele risti ette vintsida. SEE ON --------! Selliste meestega midagi arutada ja õiglust taga ajada on jama. Lisaks oli jutt, et Klapper 2010 arvestusse ei lähe, kohale tuli 3 võistkonda ja ei läinud, aga kui oleks tulnud 5???? Mumme ütles ka kohapeal, et kuna kokku tuli 3, siis ei toimu arvestust. MIS ---- SEE ON?

:wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Klaperjaht 2010 Vt EAL Eesti 4X4 Off-Road karikavõistlus 2010 05.08.2010 Bülletään nr 1

Kinnitasin vaid infot mis oli ammu enne võistlust avalik.

Rajakohtunike otsust (k.a. allakirjutanu) Klaperjahi raja viimases augus siinkohal lahkama ei hakka. Kohtunikud jälgisid kohale jõudmise järjekorda ja tegid endast oleneva, et tropist lahkuksid võistlejad saabumise järjekorras.

Lugupidamisega,

Mait Mumme
Kes otsustas siis ikkagi Klaperjahi sisse lugeda? Rasmus, ATV-de esindaja ütles, et selle otsustas 1 inimene, kes, seda mulle ei öeldud. Mis värk siis ikkagi on????



Ja miks peavad jälgima kohtunikud saabumise järjekorda? Kes kiiremini läbi saab, see ka üldjuhul võidab, see ongi ju võistlus või mida Klapperil taga aeti?

Postitatud: R Dets 03, 2010 5:02 pm
Postitas MM
Arxs kirjutas:Kes otsustas siis ikkagi Klaperjahi sisse lugeda? Rasmus, ATV-de esindaja ütles, et selle otsustas 1 inimene, kes, seda mulle ei öeldud. Mis värk siis ikkagi on?????
E 4x4 KV 2010 juhend oli avaldatud 2009 lõpus ning seal on kirjas võistlused ning klassid.

Jään siinkohal endiselt seisukohale, et võistlusi ja ka seeriavõistlusi korraldatakse teie endi jaoks ja eeldan, et initsatiiv (nn sotsiaalne tellimus) tuleks kommuuni seest. Antud juhul siis ATV-sõitjad. Kui teil on üksmeelne nägemus, siis palun esitage see ja sellega arvestatakse.
Arxs kirjutas:Ja miks peavad jälgima kohtunikud saabumise järjekorda? Kes kiiremini läbi saab, see ka üldjuhul võidab, see ongi ju võistlus või mida Klapperil taga aeti?
Miks pidid kohtunikud maha võtma läti võistleja, kes sõna otseses mõttes teistest seal järjekorras üle sõitis? Paraku on küsimusi mis jäävad alatiseks ühese vastuseta. Aitamise otsuse langetasime kui ainukese veel vähegi läbipääsetava koha oli blokeerinud tehnilise rikkega ATV ning ülejäänud võistlejad olid liiga väsinud või ei tahtnud enam kaasvõistlejat liikuma aidata. Ja kui kedagi oli juba aidatud siis edasi üritasid kohtunikud aidata kõiki kes järjekorras ootasid ning tagada, et lahkutaks samas järjekorras.

Lugupidamisega,

Mait Mumme

Postitatud: R Dets 03, 2010 5:23 pm
Postitas Arxs
Ok.

Postitatud: L Dets 04, 2010 5:08 pm
Postitas Arxs
CÄÄRFIILD kirjutas:
Arxs kirjutas:Minu arust sai see probleem juba kohapeal lahendatud. Nüüd, kui lõpuks selginevad kohad, siis hakkavad mehed pilli lööma, et miks nii ja miks naa. Siis kui leppisime kokku omavahel, et nii on, siis oldi nõus, nüüd enam ei olda. Mul isiklikult on täiesti ------, sest õiglust siinkohal taga ajada on --------!

Mul on sulle arxs üks küsimus, mida te omavahel kokku leppisite kohapeal ja kas tegemist oli Saarekolli antud teemaga!

Kui see nii oli siis teie kokkulepe on küll ebaõiglane ja sellised kokkulepped on igal juhul kehtetud :!: Kas sa tahad väita, et leppisite omavahel kokku,et Saarekolli ATV läheb karikasarja arvestusse , kuigi startis vaid 4 ATV meeskonda :?:
Mis mehed hakkavad pilli lööma. ATV karikasarjas on punkte saanud 15 meeskonda ja nad kõik omavad õigustatud ootust õiglasele punktiarvestusele. Mingi 5 või 4 meeskonda ei saa midagi omavahel kokku leppida-sest see pole ülejäänud meeskondade suhtes kuidagi õiglane!
Või väidad vastupidist :?:
Mina ei väida midagi. Ei otsustanud seda mina ega keegi teine vaid koos. Pealegi jutt meie katkestamisest oli koheselt ka liikvel, keegi ei protestinud, järelikult...Nagu öeldud, mul savi, see Saarekoll ei muuda midagi minu jaoks.

Seda ma võin öelda, et tegime mandaadi ja TÜVi ja registreerisime ja 3 minutit ennem starti ATV ei käivitunud enam. Seega ehk see küsimus on nüüd lahendatud.

Postitatud: E Dets 06, 2010 2:18 pm
Postitas eero I
Saarekoll 2010 tulemusi vaadates võib küll asjast ainult üheselt aru saada,
Pärnumaa ORT ATV 17 21:45
Pärnumaa ORT ATV 18 21:45
Nimelt on neil 21:45 stardi aeg kirja läinud ja millegi vaidlustamise aeg oleks pidanud olema peale esialgsete tulemuste avaldamist.
Tänaseks on kahjuks rong läinud, muidu võiks igasugu asju meenutama hakata.
Mis puudutab EAL-i siis nemad lähtuvad esitatud andmetest ja ilmselt eksinud ei ole.

Kõigest minu arvamus.
Eero Dulder

Postitatud: E Dets 06, 2010 2:38 pm
Postitas eero I
Mida lugeda (ühis)stardiks on ka huvitav teema. Kas stardikoridoris olemine on startimine? Kuna stardikoridorid reeglina märgistatud pole, kas siis laagriplatsil olemine peale stardi märguannet on startimine? jne.
Täna on vist nii, et kui keegi on lubatud starti siis eeldatakse, et sinna ta ka läheb kui ei ole teavitatud ja tuvastatud teisiti. Miks muidu me võistlustele läheme.

Postitatud: E Dets 06, 2010 3:04 pm
Postitas Arxs
See 21.45 on see aeg, millal hakkas see aeg kõigil jooksma, tegid piiksu või ei teinud. Mina ei teinud.