Postitatud: N Apr 16, 2009 12:46 pm
Pakun et esimesel tõsisemal sõidul on kammitsad tükkideks.jorss kirjutas:Mina olen rahul, kuidas vastu peab- eks paistab.
Pakun et esimesel tõsisemal sõidul on kammitsad tükkideks.jorss kirjutas:Mina olen rahul, kuidas vastu peab- eks paistab.
Eks katsun tõsisemaid sõite vältida. Ma ise arvan, et need spiraalvedrud peaks miskitpidi alt vedrutaldriku külge kinnitama. Mõni roigas võib ta sealt vahelt ära lükata.yanekk kirjutas:Pakun et esimesel tõsisemal sõidul on kammitsad tükkideks.jorss kirjutas:Mina olen rahul, kuidas vastu peab- eks paistab.
Sai siis sõidetud ja katsetatud nagu Aidakas soovitas.Tulemus selline, et kaubaautot sellest kahjuks ei saa.Koorem pagasis muutis auto suht jäigaks ja taguotsa viskas ka aukudes. Tühjalt ja normaalse koormaga(4inimest) oli sõidetavus auklikul teel parem kui tehase seades.Aidakas kirjutas:Õnnitlen maastikusuutliku auto kaubaautoks eduka ümberehituse puhul.
Jorss, kahjuks pean kurbusega tõdema, et antud masinal on tõstetud vaid esimest otsa (keerasid ju torsoone veits peale). Tagant aga tõste kui selline puudub. Selle asemel on niigi jäigale tagavedrustusele, lisatud spiraali installiga tekitatud lausa puupakkudel sõidu efekt. Mõtlen selle all, et on saavutatud üli-jäik vedrustus, mis juhitavusele väga halvasti mõjub.
Kui kahtled mu sõnades, palun proovi järgnevat: Pane pagassi tõsine raskus (kaks liivaga täidetud kartulikotti), sõida mõned kilomeetrid auklikul teel. Siis tõsta kotid maha (liivaga võid ju hiljem auke täita) ja sõida mööda sama marsruuti uuesti, üritades hoida sama kiirust (
ole aga palun ettevaatlik, kuna perse ette viskamine käib väga kiiresti) vahe tunned kohe ära.
Kahju et vähe vale asjaga vaeva nägid, soovitaksin uued vedrukammitsad peale panna, kuna need on varsti purud.
Teine tubakas oleks olnud, kui oleksid vedru otsas kinnitused pikemad ja vähemalt 32" rehvi pannud, siis oleks õnnitlenud kordalinud tõste puhul.
pole hullu, öeldakse ju et esimene vasikas läheb ikka aia taha.
Vedrud väga väsinud ei olnud, kuid tundub, et nüüd spiraalvedru lükkab raami üles kuni lehtvedru hakkab raami allapoole tõmbama, tekitades mingis ulatuses pehme sillakäigu. See minu arvamus, sest tumedatesse jõududesse ei usu.Aidakas kirjutas:![]()
![]()
ja auto käitus vastupidiselt kõigile füüsikaseadustele?
![]()
siis arvan vaid, et originaalid pidid ikka väga väsinud olema, mu meelest see vast saaks ainus loogiline selgitus olla.
Vaata üle ka tagumiste pidurite reguleeria (torude juures meenutab pumpa, millest varras tagasillale kinnitub), sest kui silda vähe kõrgemale vedida, peab ka teda järgi andma (pikkusesse). Praegu piisab kui Sa selle varda sirgeks painad (kuna siiski veel pole tõste ületanud tehase norme), mitte ei hakka sinna midagi juurde keevitama. Tolle põhimõte peaks olema et koormatud autoga taga pidur jõulisem, perse õhus aga peaks ta pidurdusjõudu vähem rakendama. Kuna pole omal põhjust teist lammutada olnud, ei oska paremini seletada, seegi suht-koht oletus.