4. leht 5-st

Postitatud: R Jaan 29, 2010 2:19 pm
Postitas jannuhellu
tulemus.....valesse mõõtu lihvitud väntvõll.....

vana kellelt ostsin võtab mootori tagasi ..saan papi tagasi...kahju et nii läks......
peab siis oma vana mootorit hakkama lahkama,vaatama mis juhtus ehk saab asja tollest.

Postitatud: P Jaan 31, 2010 5:36 pm
Postitas jannuhellu
nii kakkusin vana mootori laiali .....kolp katki tõesti nagu targad metsaisad siin ennustasid.
. Oli äärest kolvi puruks löönud,tükke eriti taga polnud,lihtsalt pressis õli ja pasa kõik silindrisse.Väntvõll korras..kepsud ka...hülsi pean laskma kellelgil targemal üle vaadata,mingeid otseseid kahjustusi küll ei märkand aga igaks juhuks lasen üle vaadata.Ja sis blokikaas lihvida aga selle lasen homme ära teha....küsikski et palju ma laseks maha võtta ? kas nii et ainult siledaks või oleks mingisse X mõõtu kasulikum lasta?
Oleks krt kohe oma mootorit hakand tegema ,oleks juba läbi tuisu tulistand kuskil.Nüüd ikka null seis hakkan otsast pihta...õnneks nüüd ilmad vähe soojemad ei pea -20ga enam vahetama...

Aga juppe siis selliseid vaja:
(ehk tahab keegi pakkuda müüa midagi oleks huvitatud küll kui vedeleb midagi)

Kolvikomplekt
rõngaste komplekt
raamsaaled rm 0,75
kepsusaaled rm0,75
plokikaane tihend
klapikambrikaane tihend
veepumba ja ploki vaheline tihend
karteri tihend
sisse/väljalaske tihend




äkki targutate mis veel peaksin tähele panema remondi juures!!

best regards!!!!

Postitatud: P Jaan 31, 2010 8:01 pm
Postitas R969
Venelased soovitavad kas ruudulise mustriga või defloniga kolbe.
Samuti oleks soovitav kepsud ja kolvid ühte kaalu ajada.
Surveaste võiks 95 bensiini jaoks olla vähemalt 8,5.
Nukkvõll kah täpselt paika ja mootor on kui ümber sündinud.
Kui on kandiliste portidega plokikaas, siis otsida ümarate kanalitega kaas ja
2-lõõrise karburaatori kollektor.
Samuti võiks kanalitest suuremad defektid kõrvaldada.
Pikemaaegse õlipidamise huvides veel rasvanööri alune pind indikaatorkellaga üle kontrollida ja kasutada Mersu rasvanööri.

kaput

Postitatud: L Veebr 06, 2010 7:13 pm
Postitas jannuhellu
nii laulan teile ka oma nutulaulu.uus mootor mille vahepeal ostsin leidis siis tee oma vana omanikuni ja raha sai minu taskusse tagasi.Hakkasin siis oma vanat mootorit putitama...tehtud sais siis
uued kolvid,rõngad,raamsaaled,kepsusaaled,kõik uued tihendid,plokikaas lihvitud 3mm..surveaste siis 8,5 peal kusagil peaks olema..Sai käidud härra liguri juures karksi nuias ja lastud tal lihvida ja mõõta.Sai siis mootor kokku laotud...peale tõstetud....kõik tipp top...tosool sisse....(see oli enne plokikaane lihvimist)ja mida kuradit plokikaane tihendi vahelt tuleb tosooli...no mis seal ikka viisingi siis lihvimisse..lihvis ära ja panin uuesti kokku ja peale....ja mitte sittagi tolku.võtsin uuesti maha lootes et äkki ploki peal on mingi põlend sitt mille pärast tuleb.nühkisin ilusti siledaks..kuigi ta oli sile ka enne...plokikaas peale uuesti ja mitte sittagi ikka niriseb plokikaane vahelt tosool välja....arvatavasti siis plokk kõver...kõik kuradi tühi vaev ja töö 3nädalat mässamist väljas külmetamist ja mitte midagi kasu...kurat kes seda oleks teadnud et see plokk siis nii kõveraks läheb..nüüd siis kõik laiali kakkuma ja läheb plokk emexisse ja kolvid ning muu teema müüki...keegi ehk ikka tahab....jään siis kevadet ootama ja diislit otsima mille peale aretada....loobunud sellest kuradi vene tehnikast....krdi n...ss koguaeg.
:cry:

Postitatud: L Veebr 06, 2010 10:36 pm
Postitas seenior2
Jõuad viia kõigile vanarauaostjaile tükikese,ennem katsu hermeetikuga,kui juba nii palju aega ja raha lännu 8)
St.osta poest hermeetikut,mis on ette nähtud plokikaane tihendile(korralikus poes osatakse soovitada,umbes ära osta ! ),siis pane mõni sirge joonlaud ploki peale ja leia see lohk ülesse.Kui võimalik,võid ka käsitsi hea viiliga vm.sellise riistaga siluda plokki,kui tundub kole suur töö,las olla.Määri piisavalt hermeetikut peale,eriti sinna lohku ja lase veits taheneda,kui hermetik vedel.Vajadusel lisa veel,kuid ära päris kuivada lase! Plokikaane tihend peale,siis määri õhukeselt ka kaan hermeetikuga ja korralikult,ÕIGES JÄRJEKORRAS tõmbad kinni ja pingutusmoment ka õige!Kui võimalik,lase nüüd soojas ruumis seista vähemalt paar tundi,enne kui jahutusvedeliku sisse paned. Peaks pidama jääma.On mootoreid,millel tihendit ei ole ette nähtudki,ainult hermeetik,küll see vene ime ka seisma jääb. :twisted:

Postitatud: L Veebr 06, 2010 10:41 pm
Postitas R969
Kas ka hülsid võtsid välja?Kui ei võtmud, siis võisid hülsid üles kerkida ja saast vahele minna ja nüüd hülsid plokist kõrgemad.
Üldiselt kaas maha ja hülsside kõrgus plokist 0,1 kuni 0,15mm.Reguleerida saab hülsi tihenditega.Ploki kõverdumist sellises ulatuses, et vett ei pea ei tahaks uskuda.Kui mootor muidu käib ilusti, siis võib veesärgi osa ka hermeetikuga panna.Oksüdeerunud pinnaga plokke küllalt hermeetikuga pandud ja kõik pidama jäänud.

Postitatud: P Veebr 07, 2010 12:06 pm
Postitas jannuhellu
mootor käis ilusti jah!lähengi välja kohe möllama,tänan soovituse eest...ikkagi ei mõista miks need hülsid siis välja suruvad ennast?

Postitatud: P Veebr 07, 2010 12:53 pm
Postitas hans
kui sul mootor laiali oli ja polnud hülsid kinni fikseeritud,siis pole midagi imestada,et nad kohalt liikusid.piisab isegi sellest kui keerata väntvõlli ilma kui plokikaant peal pole.siis kolvid lükkavad hülsid kohalt ära.

Postitatud: P Veebr 07, 2010 1:40 pm
Postitas jannuhellu
ossaraisk.....seda ei teadnudki.....kas teie siis isiklikult fikseerite hülsse kui plokikaane maha võtate ja kolbe näiteks vahetate või mingit remonti teostate?Ja kuidas te siis fikseerite neid?

Postitatud: P Veebr 07, 2010 6:03 pm
Postitas R969
jannuhellu kirjutas:ossaraisk.....seda ei teadnudki.....kas teie siis isiklikult fikseerite hülsse kui plokikaane maha võtate ja kolbe näiteks vahetate või mingit remonti teostate?Ja kuidas te siis fikseerite neid?
Hülsi hoidmiseks on suurem plankseib ja torujupp tikkpoldi otsa.
Üks seib hoiab kahte hülssi.
Kui hülsile juba mingi puru alla on läinud, siis ta jääb alt lekkima ja vesi satub karterisse.
Hülsse tagasi pannes on kaval alumise tihendi vahele hermeetikut tõmmata.

Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:33 pm
Postitas jannuhellu
no nii, saime lõpuks käraka käima, kuid nüüd tahaks karbussi ja süüdet paika saada, ühesõnaga sümptomiks on tühikäigul sumpsi põksumine, karbussiks on kahe lõõriga K126g. Loomulikult oleks lihtsam viia see kärakas kuhugi karbussi jaani kätte aga tahaks ikka ise asja käppa saada, tahakski teada et kuidas ja mida peaks kruttima et enam ei põksuks, sõites on kõik OK, jõudu küllaga kuid kohapeal põksutab, ehk oskab keegi aidata.

Postitatud: T Veebr 09, 2010 4:30 pm
Postitas t6nu
mina sain tühikäigu ja mäest allasõidul gaasi maha lastes plärtsumisest lahti peale mootori klappide reguleerimist.

selle karbussi kohta on terveid raamatuid kirjutatud, mul vist isegi kuskil olemas aga siin on ka reguleerimisest juttu:
http://www.long-vehicle.narod.ru/gaz24/ ... rb126g.htm

Postitatud: T Veebr 09, 2010 7:58 pm
Postitas jannuhellu
tänud...

küimus

Postitatud: E Veebr 22, 2010 1:27 pm
Postitas jannuhellu
Härrased! Sain ühe mootori siin endale tuttava käest,kelle isa sai selle omakorda kunagi teise tuttava käest ja nüüd tädiisavennapoja poliitika tõttu on selle mootori kubatuuri kõik ära unustanud.Ehk keegi kes fordidega kursis oskab öelda mitmene see fordi kärakas on?Teemaks see et oleks vaja sinna käigukast otsa osta kuid vaja kindel olla mis mootor on.

kas 2,5D võib tegu olla?

http://pilt.delfi.ee/album/165309/
http://public.fotki.com/speedrules/willis/

Postitatud: E Veebr 22, 2010 1:35 pm
Postitas koppees
Kas pole mitte 2,4 Pesukoti oma.Kasutati Sierradel.