4. leht 6-st
Postitatud: K Juul 15, 2009 3:26 pm
Postitas mezkass
Postitatud: K Juul 15, 2009 3:47 pm
Postitas trc
ütleks kah midagi.
seega…
eestis teevad pimedad luudasid, saksas opeleid.
muus ühinen hetkel Kotkakeskerakonnaga
Postitatud: K Juul 15, 2009 3:50 pm
Postitas mrtn
fagott kirjutas:K.Kotkas kirjutas:Miks sa kohe HRV -d ei otsa ?
Aga miks sa inimesele, kes autodega kursis ei ole, sellist paska soovitad?
fagott, miks sa avalikus foorumis ennast lolliks teed?
Postitatud: K Juul 15, 2009 4:11 pm
Postitas toilu
mezkass kirjutas:.
ja kui ma nüüd tõepoolest peaksin omale chero ära ostma, siis võib tartu off road klubi arvestada ühe naisliikme lisandumisega, kasvõi vaatleja staatuses

. ma ei tea, palju neid kasse teil seal on?
Ohoo see on küll väga vahva uuds!!! Tee see teoks

Jään pinksalt ootama
Võta ORAV'a CHERO ÄÄ
Terv
Toilu
Postitatud: K Juul 15, 2009 4:12 pm
Postitas Maaks
Kassi esimesest postitusest on aru saada, et ta ei kavatse kruusalt maha keerata. Milleks talle cherokeesid defendereid jms pakkuda? Las ostab selle Opeli. Ja ei ole need 15a vanad rondid nüüd küll mingid sõitmise autod, pakun sõitmise - remondi suhteks nii 2/3 - 1/3
Mis kasutusmugavusse ja tulevastesse ülalpidamiskuludesse puutub, siis mingi väiksem SUV oleks tõega mõistlikum valik kui et oma vaba raha OPEC-ile ära anda.
Ma sellesmõtte kotkaga samas parteis et julgeks samuti Hondat soovitada, C-RV-d, sest H-RV on ikka natuke väike.
http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=1991
Ma annan endale täitsa aru, et maasturi foorumis ei sobi honda nime suhu võtta

Postitatud: K Juul 15, 2009 5:17 pm
Postitas mezkass
ehtmehelikud sõnavõtud

, millegipärast naisi karjuvalt alahinnatakse? ma poleks ise ka uskunud, kuivõrd hasarti võin minna ühe auto valimisel. siinsele kogunevale kotkaparteile võin öelda, et jh, HRV on väike ja CRV lihtsalt ei meeldi mulle. endalegi ootamatult (suures osas peale orava pildiseeriate vaatamist) kergitas minus pead vana sportlasehing

, käed kohe hakkasid sügelema ja kihk sõitma minna suur. ka naised maandavad ennast autoroolis! ja miks mitte teha seda pigem legaalselt metsas möllates kui maanteel teiste autode vahel? ok, oleks minu jaoks täiesti uus väljund aga millestki peab ju alustama

'
maaks,
see OPEC´i nuumamine on köki-möki selle kõrval, millega ma OMEX´il tegelen
veel valib,
krrnäuuuu
Postitatud: K Juul 15, 2009 6:44 pm
Postitas Aidakas

ee.... keegi kuskil kunagi väitis et maastur ilma raamita ei ole maastur vaid ...

cerol raami pole
Lisaksin veel niipalju, KW=kindlustusmaksega, kubatuur kütusekogusega ja mida uhkema nime all midagi müüakse

seda kõrgemalt jookseb hind, sama kehtib ka varuosadele ja metsas autod lagunevad, hoia palju tahad.
Kainet pead valiku tegemisel.
Postitatud: K Juul 15, 2009 7:50 pm
Postitas Nukleon
Lisaksin veel niipalju, KW=kindlustusmaksega, kubatuur kütusekogusega
Kindlustusfirmade hinnakujunduspoliitikast ma pole kunagi aru saanud, aga mida silmas pead, kui ütled, et kubatuur võrdub kütusekogusega? Kas tahtsid öelda, et kütusekulu kasvab võrdelises seoses mootori töömahuga?

No ütleme, et väga laias laastus ja populaarteaduslike arusaamade kohaselt see ju tõesti nii on, kuid siia juurde tuleb alati arvestada kümneid muid tegureid, näiteks väändemoment (üks olulisemaid), veoskeem, käigukasti tüüp, ülekanne, autokere tüüp, mass jne jne Kui pidasid silmas konkreetselt Cherokee kütusejanu, siis madal see tõesti pole.
Ehk mulle tundub, kuid kõige suurema jutumulli puhujad pargivad tavaliselt oma maasturi metsa veerde ja sokutavad ennast kellegi kartmatu autosse.
Samuti naine. Ei vali autot pelgalt välimuse järgi.
Postitatud: K Juul 15, 2009 8:38 pm
Postitas mezkass
Nukleon,
iroonia siinkohal pisut kohatu

kuna mul abs igasugused kogemused maasturitega puuduvad, siis tõepoolest on välimus mulle suht koht oluline. selle ma siin olengi pea teist päeva juba oma puhkusest arvuti taga veetnud, et asjadest mingitki ülevaadet saada...
hakkab vaikselt arenema küll

Postitatud: K Juul 15, 2009 8:43 pm
Postitas Nukleon
Lp Mezkass, iroonia see kindlasti ei olnud. Päris tõsiselt! Pigem tahtsin meespoolele märku anda, et naised pole arulagedad kanad.

Loomulikult on välimus ka tähtis, kuid minu jaoks mitte määrav.
Postitatud: K Juul 15, 2009 8:52 pm
Postitas koppees
Naised pidid kanadest erinema sellepoolest,et kana istub munadel rahulikult. Kui teemaalgatajal tehnilist taipu on ja käed otsas saab Opeli hoolduse ja lihtsama remondiga ka hakkama, mitte ei pea kohe kuhugi partsu tormama.
Postitatud: K Juul 15, 2009 8:53 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Nukleon kirjutas:kuid siia juurde tuleb alati arvestada kümneid muid tegureid, näiteks väändemoment (üks olulisemaid)
See on tõesti väga oluline tegur, et sul auto mootori igasugused väänded, igasugustel momentidel. oleksid minimaalsed
Postitatud: K Juul 15, 2009 9:16 pm
Postitas urmas
Ohhoo! Läheb tseero ostmiseks. Cool. 4,0 ja edasi ikka, loodan
1992-1996 on ühesugused. Mõtlen tootmis, mitte müügiaastat. Vahet pole siis, mis aasta võtad nendest. Võta parema hinna ja välimusega. Sinu soovitud hinnaklassis saab väga ilusa auto. Rooste ei ole üldjuhul probleemiks.
Kui sul kliima ja kruiis tähtis, siis vaata, et need ka töötaksid.
Ära osta metsas sihipäraselt kasutatud autot.
Tagumikud tavaliselt vastu maad kõigil, aga küll tartu mehed selle õigeks sätivad.
Postitatud: K Juul 15, 2009 9:23 pm
Postitas Nukleon
See on tõesti väga oluline tegur, et sul auto mootori igasugused väänded, igasugustel momentidel. oleksid minimaalsed
No näed siis, hakkab arenema!

Postitatud: K Juul 15, 2009 10:00 pm
Postitas K.Kotkas
HR-V.