4. leht 5-st

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:20 pm
Postitas reimo
Seda kuulutust juba inseneeri juhatuse järgi vaatasin, kui omale ostaks, siis oleks ilmselt juba helistanud. Aga kui tööandjale ei sobi isegi mitte aasta-kaks pruugitud autod, siis pole mõtet 25 aasta vanusest rääkima minna. Ja omal on mul hoovis täiesti veovõimeline riist aia ääres olemas :)
Aga pilt on piisavalt hea, et kui uuel on tagaluuk samasugune, siis minu plaanid on realiseeritavad.

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:30 pm
Postitas jr
Tundub, et sul on siiski kirjelduse järgi hoopis Fordi kastikat vaja. Saada tööandja Ameerika Autosse ja las võtab uue Fordi või Dodge ligi. Korra sellega sõita saab, siis ilmselt sealt enam välja ei taha tulla, kui ta on eelnevalt Roveriga, Mitsuga, Nissaniga, Toyotaga või Isuzuga sõitnud :twisted:

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:42 pm
Postitas Landy
jr kirjutas:Aga palun. Natuke küll vajab kõpitsemist, aga maasikas mis sugune!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Suhtlesin omanikuga ja ütles, et tegu soiku jäänud restuareerimisprojektiga (aega ei jagunud ja lõpuks vaim väsis ära). Raam ja tulemüür on kapremonditud, ka on uued amordid. Vedrud on originaalidaga heas seisus. Mootor on korras, kuid ei läbinud Saksa TÜV testi. Karburaatorid pidid korralikult töötama. Käiguosa väidetavalt korras.
Geneks on uus või renoveeritud.
Masin vajab komplekteerimist ja siin arvele võtmist.

Autol on väga väike läbisõit (ostes 2000km, seisma jäädes alla 30.000km)
Tegu olnud lennuvälja autoga, mis võeti regitrisse alles ära müügi hetkel.

Annab ära sisuliselt võileiva hinnaga ja ei loodagi kulusid tagasi saada.

LR Klubi soovitab- Hangi soodsa hinnaga harduldus!

P.S.
Kui nüüd päris täpne olla, siis tegu on Series III Stage One mudeliga.
109" HCPU keremudelit toodeti üsna vähe (tootmine algas 1982) ja veel vähem 3,5 V8 mootoriga.
Pealegi on konkreetne isend pärit pea-aegu et tootmise lõpust. 1983 lõpetati ametlikult Stage One tootmine (109"& Stage 1 toodeti sel aastal kokku - 9600 tk.) HCPU tootmisarvu pole teada, kuid suure kütusekulu ja väikse nõudluste tõttu jäi see madalaks. Heas või väga heas korras seda keremudelit leida on üsna keerukas. Enamus neist on suure läbisõiduga, kuna osteti peamislet ehitutöödega tegelevatesse firmadesse (HCPU tähenb High Capacity Pick-up e.suurendatud kandevõimega mudelit).

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:48 pm
Postitas reimo
Landy kirjutas:(HCPU tähenb High Capacity Pick-up e.suurendatud kandevõimega mudelit).
Aga nüüd saan ma Landyt parandada Land Roveri teemal :D
HCPU on suurendatud mahutavusega, HD (heavy Duty) on suurendatud kandevõimega. Tavaline PU on kast kerega ühes tükis, HCPU on eraldi kastiga, mis on pikem ja laiem kui PU-l. 2007 mudelil on HCPU kandevõime veidi üle tonni ja HD HCPU oma ligi 1,5 t. Ja HD PU kandevõime on mõnikümmend kg suurem kui HD HCPU oma (tühimassi vahe arvelt).

Postitatud: P Sept 14, 2008 9:47 am
Postitas keelutsoon
jah, defeka kastidest (130) rääkides...

selle pildi allkiri on kindlasti "Järgmised!"
tol korral oli 14 poissi kastis ja 5 meest kabiinis.

Pilt

Postitatud: P Sept 14, 2008 3:31 pm
Postitas reimo
jr kirjutas:Tundub, et sul on siiski kirjelduse järgi hoopis Fordi kastikat vaja. Saada tööandja Ameerika Autosse ja las võtab uue Fordi või Dodge ligi. Korra sellega sõita saab, siis ilmselt sealt enam välja ei taha tulla, kui ta on eelnevalt Roveriga, Mitsuga, Nissaniga, Toyotaga või Isuzuga sõitnud :twisted:
tööandjale ei sobi bensukad ja kasutatud autod...
Tema tahaks Mitsu Canterit selleks tööks. Canter on muidugi odavam - tonnise kandejõuga tagaveoline Canter on tervelt 1000.- odavam kui Defekas (110 HCPU)....
Aga ta ise sõidab XC70-ga, kastikad on töömeeste rida.

Postitatud: T Sept 30, 2008 12:26 am
Postitas R.Laansalu
Ei hakanud uut teemat tegema.

Nimelt on Chevy Van, mille dokumentides on nii piduritega, kui ka piduriteta haagise lahtrites tühjad kohad? Millest ma siis pean lähtuma? Hiljuti sai ka dokumendid uute vastu vahetatud, seal samamoodi. Ise ei taibanud küsida ka.

Postitatud: T Sept 30, 2008 6:51 am
Postitas suzi
R.Laansalu kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema.

Nimelt on Chevy Van, mille dokumentides on nii piduritega, kui ka piduriteta haagise lahtrites tühjad kohad? Millest ma siis pean lähtuma? Hiljuti sai ka dokumendid uute vastu vahetatud, seal samamoodi. Ise ei taibanud küsida ka.
ilmselt lähtud siis auto täismassist. Haagise mass ei tohi ületada auto massi.

Postitatud: T Sept 30, 2008 10:12 am
Postitas Landy
suzi kirjutas: ilmselt lähtud siis auto täismassist. Haagise mass ei tohi ületada auto massi.
Neil autodel,kus haagise massi eiole, on lubatud piduriteta kerghaagise mass 0,5 auto täismassist ja piduritega haagise mass ei tohi ületada auto täismassi.

Veolooma

Postitatud: T Sept 30, 2008 2:21 pm
Postitas Kalamees
Pööra tähelepanu ja uuri ka servise poolt, juppide saadavust. Kui uus masin siis pead paratamatult servicega suhtlema. Endal LR Disco 2 ja teenindus toob juba 3 kuud käigukasti õli jahutuse radikat. Peale kuu aja kui masin oli seisnud teeninduses + 2 nädalat ennem oli tellitud radikas. Tuled kohale teenindusse vastavalt kokkulepitud ajaga, öeldakse sorry juppi pole. Tood ekstra masina Pärnust :twisted: :twisted: Siis otsustasid et seniks lasevad ära lappida vana. Selles mõttes USA raud vast kindlam.

Postitatud: K Okt 01, 2008 10:17 pm
Postitas reimo
Peale seda, kui Kaido oma autoga meile proovisõitu käis tegemas, tõstatus kõrgemal pool küsimus "kus neid pruugitud RAMe müüakse?"...
Tuleb ilmselt lõunapoole liikuda, vähemalt Auto24 andmetel Tallina kandis 2006+ diisleid ei paista olevat.

Postitatud: K Okt 01, 2008 10:27 pm
Postitas Landy
reimo kirjutas:Peale seda, kui Kaido oma autoga meile proovisõitu käis tegemas, tõstatus kõrgemal pool küsimus "kus neid pruugitud RAMe müüakse?"...
Kaido pakutud Defekas tundus liiga askeetlik?

Postitatud: N Okt 02, 2008 8:27 pm
Postitas reimo
Defeka rool ja pedaalid on väga vasakus servas, ausalt öeldes tekkis ka minul vähe kitsas tunne rooli taga istudes, kuigi ma väga suure kehakaaluga pole. Muudes asjades oleks Defekas kaubaks läinud aga seda rooli ei nihuta kuidagi keskemale :(
See auto, mille peale Kaido pakkumise tegi oli vähemalt minu arvates tööautole piisavalt hea varustusega, nii, et askeetlikkus vast probleemiks ei osutunud (kordasin kõigile veel üle, et uue auto salong on moodsam kui Kaido omal ja konditsioneer ning el aknad on ka olemas).

Postitatud: N Okt 02, 2008 8:56 pm
Postitas jr
Soovitan teha proovisõitu ka nendega. Olen ise nad üle vaadanud ja see hall on ikka väga korralik. Mõlema kohta on mul taustauuringud USA'st tehtud kuna oli plaan neist üks endale osta.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: N Okt 02, 2008 9:41 pm
Postitas reimo
Jäid mullegi need mõlemad silma.
Homme peaks Tallinna liikuma see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
käin vaatan selle üle.
Võib-olla peab siis ikka Võrru sõitma.
Oskad Sa äkki öelda, palju F250 ja 350 kandejõud on?
RAM 2500 isegi täismassi puhul alla 900 kg, see mida mulle homme näidatakse veel 3500 peale registreeritud, sinna ei saa suuremat juhtigi legaalselt rooli panna :D
N2 registreering tähendab küll ilmselt kahjuks ka sõidumeerikut, mis piirab võimalike juhtide arvu digikaartide omanikega.