
Aga pilt on piisavalt hea, et kui uuel on tagaluuk samasugune, siis minu plaanid on realiseeritavad.
Moderaator: Moderators
Suhtlesin omanikuga ja ütles, et tegu soiku jäänud restuareerimisprojektiga (aega ei jagunud ja lõpuks vaim väsis ära). Raam ja tulemüür on kapremonditud, ka on uued amordid. Vedrud on originaalidaga heas seisus. Mootor on korras, kuid ei läbinud Saksa TÜV testi. Karburaatorid pidid korralikult töötama. Käiguosa väidetavalt korras.jr kirjutas:Aga palun. Natuke küll vajab kõpitsemist, aga maasikas mis sugune!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Aga nüüd saan ma Landyt parandada Land Roveri teemalLandy kirjutas:(HCPU tähenb High Capacity Pick-up e.suurendatud kandevõimega mudelit).
tööandjale ei sobi bensukad ja kasutatud autod...jr kirjutas:Tundub, et sul on siiski kirjelduse järgi hoopis Fordi kastikat vaja. Saada tööandja Ameerika Autosse ja las võtab uue Fordi või Dodge ligi. Korra sellega sõita saab, siis ilmselt sealt enam välja ei taha tulla, kui ta on eelnevalt Roveriga, Mitsuga, Nissaniga, Toyotaga või Isuzuga sõitnud
ilmselt lähtud siis auto täismassist. Haagise mass ei tohi ületada auto massi.R.Laansalu kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema.
Nimelt on Chevy Van, mille dokumentides on nii piduritega, kui ka piduriteta haagise lahtrites tühjad kohad? Millest ma siis pean lähtuma? Hiljuti sai ka dokumendid uute vastu vahetatud, seal samamoodi. Ise ei taibanud küsida ka.
Neil autodel,kus haagise massi eiole, on lubatud piduriteta kerghaagise mass 0,5 auto täismassist ja piduritega haagise mass ei tohi ületada auto täismassi.suzi kirjutas: ilmselt lähtud siis auto täismassist. Haagise mass ei tohi ületada auto massi.
Kaido pakutud Defekas tundus liiga askeetlik?reimo kirjutas:Peale seda, kui Kaido oma autoga meile proovisõitu käis tegemas, tõstatus kõrgemal pool küsimus "kus neid pruugitud RAMe müüakse?"...