4. leht 5-st
Postitatud: E Juun 09, 2008 11:40 pm
Postitas vtl
yanekk kirjutas:...Hädapärast üritanud ka Statoilist tankida,ALATI on mõned näljased ees olnud.Varsti hakkavad Hesburger ja McDonald's kütet müüma.
Küte on heses-mäkis täiesti olemas ju.
Tänane Võsa-Petsi saade (
www.sloleht.ee/index.aspx?id=282884) pajatas muuhulgas Ida-Virumaa mehest, kes sõidab juba pool aastat kiirtoidukohtadest saadava kasutatud toiduõliga.
PS. Mõni aeg tagasi käis uudistest läbi analoogne nupp, kus tudengid tegid vana volkari-bussiga tiiru ümber läänemere, käies kütust kiirtoidukatest nuiamas.
edit: link:
http://www.oiltrip.eu
Postitatud: T Juun 10, 2008 8:46 am
Postitas Landy
Eks olen minagi neid mehi näinud, kes pommikindlaid patroli 3,3 mootoreid rapsiõli ja diisli seguga jootnud on. Ca 6-7 aastat tagasi oli 200L rapsiõli tünni hind võrreldes diisliga naeruväärne.
Sellise auto järgi sõites tunne nagu olek sees liikuv fritüül.
Sellel teemal on siin foorumis minu meelest varemgi mõtteid vahetatatud.
Postitatud: T Juun 10, 2008 11:18 am
Postitas tiitv
See rapsiõli diisli asemel töötab ainult vanades nn traktori diislites. Ühisanumpritsega ja muutuvate labadega turbolaadurid ei ela tõsise ümberehituseta rapsiõli üle. Saksamaal AutoBILD proovis Golf V -ga sõita rapsiõliga, see kestis umbes 5000 km, samas kui I või II põlvkonna mudel on aastaid rahulikult rapsiõliga sõitnud.
Tärklist täis friikartulite tegemist üle jääv õli minu silmis küll nüüd mootorile hea ei ole.
Ma ise eelistan igal juhul sõiduautona bensiini joovat eksemplari.
Postitatud: T Juun 10, 2008 11:19 am
Postitas Reix
Mõelge ka selle peale, kui palju on võimalik kütuse pealt raha kokku hoida kui üldse autoga ei sõida. Point siis selles, et mingite 0,25% alede peale rõõmustades võiks pigem mõne mõttetu sõidu ära jätta ja olekski poole aasta sääst nagu maast leitud

Postitatud: T Juun 10, 2008 12:57 pm
Postitas rommi
Palun väga... G täiesti müügil ja rapsiõliga sõitmiseks:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mootoril on 365K ees ja sellest 150K rapsiõliga sõidetud, täiesti pommikindel süsteem. Olen ise sõitnud sellega, läbi metalli ei näe aga mootor käib hästi ja sõiduomadustelt eeskujulik masin.
Rapsiõli poehind vist kuskil seal 12-13 krooni. Kui viitsida filtreerimisega tegeleda, siis saab praktiliselt tasuta. Külma talvega on veidi problemaatilisem, käivitamist vajab ikka diisliga.
Postitatud: T Juun 10, 2008 2:58 pm
Postitas Stupiduser
Ootan huviga, millal toiduõli värvima hakatakse!
Postitatud: T Juun 10, 2008 4:02 pm
Postitas tiitv
Stupiduser kirjutas:Ootan huviga, millal toiduõli värvima hakatakse!
Saksamaal müüakse rapsiõli tanklates juba...
Postitatud: T Juun 10, 2008 4:26 pm
Postitas Stupiduser
Eestis müüakse teadupärast tanklates erinevat värvi diiselkütuseid: odavam punane, natuke vähem odavam sinine ja palju raha maksev värvimata.
Sellest tulenevalt võib arvata, et meie lugupeetud valitsus ei jätaks toiduõli arvestatava kasutamise puhul autokütusena välja andmata käsku kõik müüdav aktsiisivaba toiduõli erimärgistada (kusjuures märgistus peaks olema selline, et kuumutamisel ei kaoks).
Head isu!
Postitatud: E Juun 30, 2008 10:54 pm
Postitas Panda
Keegi mainis siin Saksamaa rapsiõli müüki, aga palun:
http://www.estrucks.ee/?id=contact_5&id2=112
selle kohta seal veel uudiseid kui huvitab
Rommi kirjutas :
Palun väga... G täiesti müügil ja rapsiõliga sõitmiseks:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mootoril on 365K ees ja sellest 150K rapsiõliga sõidetud, täiesti pommikindel süsteem. Olen ise sõitnud sellega, läbi metalli ei näe aga mootor käib hästi ja sõiduomadustelt eeskujulik masin.
Rapsiõli poehind vist kuskil seal 12-13 krooni. Kui viitsida filtreerimisega tegeleda, siis saab praktiliselt tasuta. Külma talvega on veidi problemaatilisem, käivitamist vajab ikka diisliga.
Tglt olgem ikka ausad. Rapsiõli ei ole meie kliimas mingi kütus.
Tõin Hollandist VOLVO FH12 kus oli 625 L rapsiõli paak ja sama suur tava diisli paak. Auto tuli Eestisse aprillis kui Hollandis juba suur suvi. Kena oli vaadata paaki ilus kollakas valge posla-masla. Võta hakka noaga pannile määrima. Küll olid ikka esinduses mehed kimpus selle sodi puhastamisega. Aasta hiljem tõin Eestisse DAF i uue mis läks tglt Saksa ja Hispaania vahele sõeluma kuna seal ikka soojem kliima.
Ps. Olerexi toetuseks niipalju

Olen aidanud päris palju Teeme ära 2008 seltskonda. Tänutäheks kompenseeriti kütust 100L. sellest 60L panin kohe oma LC120. Sain sõita ühe päeva ja moootr ei käivitunud enam. Kütuse pump teist nädalat Soomes ekspertiisis. Veel ei teata kas garantii või pean ise plekkima

Kas ükski heategu ei jää karistamata

Postitatud: T Juul 01, 2008 5:11 am
Postitas tiitv
Panda kirjutas:
Ps. Olerexi toetuseks niipalju

Olen aidanud päris palju Teeme ära 2008 seltskonda. Tänutäheks kompenseeriti kütust 100L. sellest 60L panin kohe oma LC120. Sain sõita ühe päeva ja moootr ei käivitunud enam. Kütuse pump teist nädalat Soomes ekspertiisis. Veel ei teata kas garantii või pean ise plekkima

Kas ükski heategu ei jää karistamata

Ja kui Eestis müüdud kütus Eesti sõltumatutesse laboritesse saata, siis tuleb vastuseks, et on paremgi kui vaja. Proovitud.
Samast ketist ostetud bensiiniga ei õnnestunud ühtegi trimmerit ega mootorsaage käima saada. Laborist tulnud vastus oli igatahes kõike muud kui usutav.
Täiendavalt võib Olerexi kohta veel öelda, et näiteks Antsla tankla on frantsiisilepinguga välja antud ning seal tankides kliendikaardiga soodustust ei saa.
EDIT: annab veel nii mööda panna

Postitatud: T Juul 01, 2008 10:18 am
Postitas tanel
tiitv kirjutas:Täiendavalt võib Olerexi kohta veel öelda, et näiteks Antsla tankla on karniisilepinguga välja antud ning seal tankides kliendikaardiga soodustust ei saa.
Pidasid ikka vast
frantsiisilepingut silmas?

Postitatud: T Juul 01, 2008 7:13 pm
Postitas FlammablE
Meil firmas sõidavad kõik tutikad bussid Olerexi kütte pealt ja pole midagi siiamaani viga olnud. Niiet ei tea, millal otsad annavad
Aga TAKi juures Alexelas olen viimasel ajal täheldanud, et bensiin lõhnab tankides nagu lahusti või mingi muu kahtlane kraam. Vaevalt see mingi kasulik kütuselisand on, mille lõhn bensu omast üle käib. Lõhn ei meenuta enam kuidagi bensiini oma.
Hobi korras võib ju erinevaid "alternatiivkütuseid" kasutada, aga kui on soov maksimaliseerida igahommikuse käivitumise tõenäosust, siis ei ole leidnud mõtet keemikut mängida. Palju suurema säästu saab oma sõite ümber korraldades ja sõidustiili jälgides.
Postitatud: T Juul 01, 2008 8:44 pm
Postitas RAMBO
Meil firmas sõidavad kõik tutikad bussid Olerexi kütte pealt ja pole midagi siiamaani viga olnud.
aasta 2tagasi näitas politsei saates raport kütte pesemist mär****al.sellest ei rääkind keegi,et seda kütet müüdi olerexis...

Postitatud: N Aug 14, 2008 4:37 pm
Postitas tiitv
Tõstaks vana teemat taas üles. Kui keegi oma autol hooldust teeb, siis võiks huvi pärast kütusefiltri pooleks lõigata ning vaadata, mis ollus seal sees õigupärast on. Mind igatahes sügavalt jahmatas sisu. Filtrielement oli osaliselt lagunenud ja väljavoolu ummistamas

Ja seda siis natuke rohkem kui poole ettenähtud välba peal.
Postitatud: N Aug 06, 2009 7:43 pm
Postitas yanekk
"Maksa kaardiga"käskis siil kunagi.Viimased paar aastat olen võimalusel kaardiga majandanud.
Ja täna õhtul see siis lõpuks juhtus.
Haapsalu Alexela tankla bronnis 1200.-raha,121.-kroonise tankimise eest.
Peab ennast hommseks ette valmistama

,läheb suuremaks vaidluseks vist,(tsekk on õnneks kah olemas).
-------------------------------------------------------------------------------------
See käis küll nüüd kähku,raha juba arvel tagasi
