4. leht 5-st

Postitatud: K Apr 30, 2008 1:31 am
Postitas Veiko
Proovi tsipa pingutada ja siis peaks hea saama.
Veiko

Postitatud: E Mai 19, 2008 12:14 pm
Postitas atdoom
kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?

Postitatud: E Mai 19, 2008 12:31 pm
Postitas tarmo
atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).

Postitatud: E Mai 19, 2008 12:33 pm
Postitas atdoom
tarmo kirjutas: Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
mulle teeb muret, et kui ma õhku ei tarbi, siis kompressor hakkab uuesti tööle tsirka 30-40 sekundi pärast..., et kas peaksin lekke otsimise käsile võtma?

Postitatud: E Mai 19, 2008 12:47 pm
Postitas tarmo
atdoom kirjutas: mulle teeb muret, et kui ma õhku ei tarbi, siis kompressor hakkab uuesti tööle tsirka 30-40 sekundi pärast..., et kas peaksin lekke otsimise käsile võtma?
Soovitan panna süsteemi ka manomeetri (ise panin ühe armatuurile ja teise vee-eraldaja juurde). Siis on kohe näha kas ja kui kiiresti rõhk langeb. Aga jah - suure tõenäosusega sisiseb kuskilt välja. Teine võimalus, et andur ise on vigane, aga seda saad kontrollida lihtsalt jällegi manomeetriga.

asjaarmastaja

Postitatud: T Mai 27, 2008 9:57 am
Postitas atdoom
ei tea, kas on halb mõte viia suruõhu voolik läbi salongi (põhja pealt, mati alt) või on mingi põhjus, et see oleks tark ikka mööda põhja vedada?!?

Re: asjaarmastaja

Postitatud: T Mai 27, 2008 12:54 pm
Postitas Madis
atdoom kirjutas:ei tea, kas on halb mõte viia suruõhu voolik läbi salongi (põhja pealt, mati alt) või on mingi põhjus, et see oleks tark ikka mööda põhja vedada?!?
No äkki aitab loogika?

Re: asjaarmastaja

Postitatud: T Mai 27, 2008 1:00 pm
Postitas atdoom
Madis kirjutas: No äkki aitab loogika?
no ok, ma olen rumal...
aita siis venda väetimat;) nimeta mõni loogiline põhjus, miks ma ei võiks seda läbi salongi panna?

Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...

Re: asjaarmastaja

Postitatud: T Mai 27, 2008 1:13 pm
Postitas tarmo
atdoom kirjutas: no ok, ma olen rumal...
aita siis venda väetimat;) nimeta mõni loogiline põhjus, miks ma ei võiks seda läbi salongi panna?

Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...
Ega ta mingit ohtu sul ei kujuta küll seal mati all. Kui peakski kuskilt katki hõõrduma, siis korraks sisiseb ja kogu lugu 8)

Re: asjaarmastaja

Postitatud: T Mai 27, 2008 1:19 pm
Postitas atdoom
tarmo kirjutas: Ega ta mingit ohtu sul ei kujuta küll seal mati all. Kui peakski kuskilt katki hõõrduma, siis korraks sisiseb ja kogu lugu 8)
Jah ma olen küll noor ja hõõrdumist tagaistmel tuleb ette... samas ma ei kujuta küll eriti ette, mis seda voolikut seal mati all hõõruks?

Ainuke asi, et tagistme alla tuleb tekitada auk, mida seal hetkel ei ole...,
aga ka siin ei näe probleemi... plekile kummikrae ja väljaminevale voolikule lisaks kaiste krae ja kõigil on mõnus :roll:

Re: asjaarmastaja

Postitatud: T Mai 27, 2008 2:44 pm
Postitas Madis
atdoom kirjutas:
Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...
Just nimelt, seda ma sult ootasingi! Bingo! :bg

Postitatud: T Mai 27, 2008 11:52 pm
Postitas srock
Te siin kõik räägite õhust ja voolikutest,aga mind huvitav siuke asi miks põles ARB pumba 30 kaitse läbi ,on see võimalik ,et mingi vesi näiteks pääses sisse sinna ,kaitse mingi kummikorpuse sees .muidugi oli nii mõnusalt sinna sisse sulanud ,et pidi vaibanoaga ääre lahti lõikama ,et vanat kaitset kätte saada,sai pandud uus kaitse ja asi nagu töökorras ,huvitav millest kuskil lühis tekkis? :roll:

Postitatud: K Mai 28, 2008 1:34 am
Postitas erik
Halb kontakt oli kaitsmel pigem, e. kasutage kontaktiparendus keemiat.

Postitatud: R Juul 11, 2008 9:23 am
Postitas Movistar
tarmo kirjutas:
atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Tekkis ka küsimus.
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?

Postitatud: L Juul 12, 2008 8:46 am
Postitas erik
Movistar kirjutas:
tarmo kirjutas:
atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Tekkis ka küsimus.
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?
Ise küsid, ise vastad. Oht on reaalne alati, kui valmistaja parameetritest kõrvale kalduda.