Postitatud: K Apr 30, 2008 1:31 am
Proovi tsipa pingutada ja siis peaks hea saama.
Veiko
Veiko
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
mulle teeb muret, et kui ma õhku ei tarbi, siis kompressor hakkab uuesti tööle tsirka 30-40 sekundi pärast..., et kas peaksin lekke otsimise käsile võtma?tarmo kirjutas: Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Soovitan panna süsteemi ka manomeetri (ise panin ühe armatuurile ja teise vee-eraldaja juurde). Siis on kohe näha kas ja kui kiiresti rõhk langeb. Aga jah - suure tõenäosusega sisiseb kuskilt välja. Teine võimalus, et andur ise on vigane, aga seda saad kontrollida lihtsalt jällegi manomeetriga.atdoom kirjutas: mulle teeb muret, et kui ma õhku ei tarbi, siis kompressor hakkab uuesti tööle tsirka 30-40 sekundi pärast..., et kas peaksin lekke otsimise käsile võtma?
No äkki aitab loogika?atdoom kirjutas:ei tea, kas on halb mõte viia suruõhu voolik läbi salongi (põhja pealt, mati alt) või on mingi põhjus, et see oleks tark ikka mööda põhja vedada?!?
no ok, ma olen rumal...Madis kirjutas: No äkki aitab loogika?
Ega ta mingit ohtu sul ei kujuta küll seal mati all. Kui peakski kuskilt katki hõõrduma, siis korraks sisiseb ja kogu luguatdoom kirjutas: no ok, ma olen rumal...
aita siis venda väetimat;) nimeta mõni loogiline põhjus, miks ma ei võiks seda läbi salongi panna?
Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...
Jah ma olen küll noor ja hõõrdumist tagaistmel tuleb ette... samas ma ei kujuta küll eriti ette, mis seda voolikut seal mati all hõõruks?tarmo kirjutas: Ega ta mingit ohtu sul ei kujuta küll seal mati all. Kui peakski kuskilt katki hõõrduma, siis korraks sisiseb ja kogu lugu
Just nimelt, seda ma sult ootasingi! Bingo!atdoom kirjutas:
Sest minu loogika ütleb, et salongis on voolikul mõnusam olla, kui põhja alla oma kändu oodata...
Tekkis ka küsimus.tarmo kirjutas:See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
Ise küsid, ise vastad. Oht on reaalne alati, kui valmistaja parameetritest kõrvale kalduda.Movistar kirjutas:Tekkis ka küsimus.tarmo kirjutas:See on seotud ikka rõhuga mitte ajaga. Mul on ka ARB'i andur pandud ja tema töötab nii, et välja lülitab ca 6,5 bari juures ning uuesti sisse ca 4-4,5 bari juures.atdoom kirjutas:kui kompressori vajalik surve on saavutatud ja ta lülitub välja... kui kaua ta peaks suutma surve hoida, enne kui uuesti käivitub (kui sillad ei ole taga)... !? ma loen nagu manualist välja et vähemalt 15 mintsa?
Kui kaua see ajavahemik on, sõltub juba sinu õhu tarbimisest ja sellest kui õhukindel su torude süsteem on ehitatud (lekked jms).
ARB paigaldusjuhendis on kirjas,et rõhk ei tohiks luku lülitusel olla alla 5,8 bar-i.
Kas ei teki ohtu,et nn.lülitusmuhv ei hambu lõpuni ?