Jahh... Seekord polnud minu kord.
Kõik märgid näitasin juba enne Ladogat et midagi head loota pole ja kasulikum oleks mitte minna. Kõik mis sai näkku panna,seda ka tegi. Neid asju oli nii palju,et kõike ei hakka loetlemagi....
Eelmine päev enne minekut oli plaanis dynos pilli lahjemaks seadistada et küttekulu alla saada.Igaks juhuks.. Lõppes see 5 tunnise remondiga ja lõpuni polnud selge kas saame korda või mitte sest vajaminevat osa lihtsalt polnud kuskilt võtta. Häkkisime mingi porno kokku ja jäi ka pidama ning tundus,et sellega on korras.
Järgmine päev jooksis rendist võetud matkamajal rattalaager laiali .Sai see siis ära remonditud omast ajast mis oli plaanis kulutada asjade kokkupanemise peale.
Vene poole sõites tundus,et ka teine teeb häält ja jooksvalt otsisime Narvast suure hädaga ja igaks juhuks uue. 100 km üle piiri pani ka teine laager jala ämbrisse ja sai otsitud mingi koht kus vahetada.Hea et taipasime teise otsida. Jäime ka tehnilisse hiljaks.
Esimesel võistluspäeval tundus,et asi läheb paremaks ja katsel sai ka hea aeg vajutatud kuni viimase tõusuni enne finisit kus mingi venelastest atvde punt otsustas vintsimiseks kasutada minu puukaitsevööd ja siis selle otsas lõppes nende vints. Korralik sõda,vaidlemine ja raisatud aeg ning lõpuks saime nad sealt otsast lahti ja minema.Ilmselgelt mingit head aega ei saanud sealt.
Teine päev ootas ees raskeim katse ja sai hooga peale mindud. 15 min sõitu ja roolivõim otsustas enam mitte niipalju kui vaja võimendada ja näha oli ,et nii me kuhugi ei jõua. Sai siis kohapeal viga otsitud ja leiutatud ning oli juba plaan maha tulla aga kuidagi leidsin motivatsiooni edasi punnida ja kruttisin niiet käed tahtsid otsast kukkuda aga suure vaevaga saime viimastena selle raja läbitud ajaga 7h 52 min.Kusjuures kontrollaeg oli 8 h.
See rada oli lõpuks nii raskeet niipalju pole ma mitte kunagi vintsida saanud.Pikim lõik oli 1,2 km järjest ainult vintsida.Mehhaaniline välja ja täistõmmetega tõmbamine. Esiots sõitis poole kiiremini seda rada. Sellega see saaga veel läbi polnud kuna mulle väänati otsa 20 min trahvi ja koguaeg läks seega üle 8 tunni ning loomulikult tähendas see aega mitte jõudmist ning sain kirja päeva maksimumtrahvi ehk koguaeg nüüd juba üle 10 tunni. Kokkuvõttes oleks kohe maha tulnud ja remontima läinud siis koguaeg oleks olnud täpselt sama nagu me lõpuks saime.
Motivatsioon oli suht nullis aga sai auto korda tehtud et järgmine päev jälle peale minna.
Kolmas päev oli tuntud Vepski katse oma savirööbaste ja muu ekstreemiga. Sai sõidetud hea aeg. Esimesed olid minutite sees .Mahtusin ka sinna punti .
Neljas päev: Algas kiirelt ja hästi kuni ühe kaardiveani pärast mida hakkasin ma ka ise silmanurgast kaarti jälgima igaks juhuks.Niikaua vahtisin kui ükskord käis korralik pauk ja sõitsin rattaga puusse. Rooliots pooleks. Tore lugu.
Levi metsas polnud ja proovisin sat telefoniga helistada aga selgus et olenemata selle regamisest vene võrku kostis sealt ainult hääl mis teatas,et helistada ei saa kuna ma pole telefoni reganud venemaal.Persse...Tegin ju ära.
Saatsin siis hunniku sõnumeid tavatelefoniga lootuses et äkki vahepeal tekib levi ja keegi saab selle kätte. Vahepeal üritasime vintsiga ratast keerata ja edasi liikuda punkti poole kust oli lootust kuidagi metsast välja saada. Natuke maad edasi oli keegi ära kaotanud 4 väikest koormarihma ja sääsetõrje

mis marjaks ära kulus. Saime rihmadest ehitatud mingi lahenduse ja kulgesime edasi ca 10 km kuni läbi põõsa nägime oma tehnilist autot kes oli sõnumi kätte saanud ja vajaliku jupi toonud...Aga.. Kui põõsa vahelt välja jõudsime siis selgus et see auto oli kukkunud läbi mädanenud puitsilla
Siis läksid järgmised tunnid selle kättesaamise peale ja mingi kohalik kes appi tuli jootis meid veel täis ka kohalikust samakast ja selge oli et rajale meil enam asja pole.
Hommikul sai siis hakatud vaatama et kas asi piirdus ainult rooliotsaga ja midagi ei loksu rohkem. Selgus,et midagi poob tugevalt ja lukk ka ei tööta. Kiskusime silla kiirelt laiali ja siis jõudis kohale et sillatala on korralikult kõver.
Tõmbasin siis joone alla ja lasin ühest kõrvast sisse ja teisest välja igasugused jutud silla sirgeks keevitamisest jne. Isu oli igati täis.
Läksime hoopis vaatama kuidas teised sõidavad ja päevaga suutsin veel haigeks ka jääda. Siis sai pandud punkt,et hommikul laseme jalga ja ei jää sinna rohkem vegeteerima.
Nii see Ladoga seekord siis oli.
Eks teised kirjutavad omadest mõtetest ise kui kirjutavad.
Protos jäi seis lõpuks selline,et 11 st autost sõitis raja läbi ilma jamadeta ainult 3 autot.
Lõppseis jäi selline:
1.Nerjus leedust
2.Tarvo (porgand)
3.Joel (mulkland)
Kokkuvõttes auto toimis aga Saarekolli ja Ladoga vahel oli liiga väike vahe ja ma lihtsalt ei jõudnud kõike üle käia ja üle vaadata ning ilmselt maksis see ka kätte.
Nüüd tuleb pikem remondipaus jälle
