Milliseid masinaid osta, kui esitatavad nõuded...

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
uunp
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: T Juul 31, 2007 12:50 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

jeep commanderit ära küll osta!
selle auto dünaamika pole just kõige parem...
pidurdusmaa 100km\h on u. 120m :bang: :D
mina arvan ka et G-klassi worker varjant oleks kõige parem.
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

uunp kirjutas:jeep commanderit ära küll osta!
selle auto dünaamika pole just kõige parem...
pidurdusmaa 100km\h on u. 120m :bang: :D
mina arvan ka et G-klassi worker varjant oleks kõige parem.
0-100km/h tehaseandmetel 9 sekundit. Lõviosa "enimmüüdud"sõiduautodest jäävad pikalt maha.
Pidurdusmaa 100-0 km/h 120m??? Laksu all oled või? See pidurdusmaa on 200-0 km/h
Ja veel: variant, mitte "varjant".
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

fireman kirjutas: 4. Jr ja Paheero- Siin pean küll ütlema, et ühinen Paheero arvamusega USA masinate soetamise osas. Lisaks toon välja asjaolu, et tänapäeval vähemalt Päästeamet maksumaksja rahaga ei "hulla"- seega on oluline meile selle masina ülevalpidamise kulud (kütuse kulu, teenidnus jne). F350 ilmselt ei võimalda vedada ka kerhaagist (täismass) (?), sõidudünaamika kiiremates kurvides kah mu jaoks kahtlane.
Jr, ma saan väga hästi aru Sinu USA-kate fännamisest, omal sama maitse aga osta ikka ei raatsi :)
Täiendan veel...

Siin see asigi, et minu arust on seda autot odavam pidada kui mis iganes euroautot. Seega rahaga käitutaks just mõistlikult. Kütuse kulu on maanteel 10-12, linn 14-16 ... okei läheme ekstreemsustesse ja oletame et täislastis (6 meest autos + 6Tonnine treila järgi) on kuni +2 liitirt igal pool otsas. Superduty diislil, seega pole ju suur. Kriteeriumitesse mahub ära ehk. Teenindushinnad on igal autol töötunni näol samas augus. Mersul ehk on kõige suuremad kuna nimi nõuab seda, aga kui me võtame nüüd varuosa hinnad, siis on Ford kindlasti üks odavamaid. Kerghaagise mass võib olla sõltuvalt paketist kuni 6 tonnini. Tehke see järgi euroautoga! Ja mis kurvidesse puutub, siis teel istub ta hästi. Kui vaja ma tulen oma F150'ga kuhugi kohale ja lasen teil auto teelpüsimist oma käega proovida. Saate vähemalt aimu, mis loom see Ford on. Ei ükski Navara, D-Max, Hilux, L200 või jumal teab mis veel ei saa ligilähedalegi Fordi teelpüsivusele kastikatest. Põhjuseks on idee, kuidas Ford on esimese vedrustuse autol lahendanud koos roolimehanismiga.


EDIT: Omast reaalsest kogemusest saan ainult võrrelda 1984 aasta ja 1996 aasta Patroli ja nüüd 2004 aasta F150 ülalpidamist igapäevakasutuse korral. Lühidalt öelduna on F150 odavam pidada ja ka varuosad on lihtsamalt saada. Kõlab imelikult, aga nii see on. Nissan röövib ikka mõne osa eest ulmelist raha ja lisaks sellele oli nii mõnigi kord vaja mingit puksi või detaili kuni 4 nädalat Jaapanist ooodata, rääkimata sellest et Faktole tuli selgitada Austraalia esindusest hangitud info põhjal, et seda detaili saab küll eraldi tellida ja tervet diagonaalvarrast näiteks ei ole vaja hankida. Vastupidavuse osas on veel vara kommenteerida, kuna Ford on sõitnud 75 000km ja Patrol oli mul sõitnud 200 000km. Siiani on Ford ennast igastahes hästi üleval hoidnud ja veermiku kallale pole veel asja ronida.
+372 5028488
uunp
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: T Juul 31, 2007 12:50 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

Paheero
PostitusPostitatud: Reede Dets 14, 2007 4:34 pm Teema:
uunp kirjutas:
jeep commanderit ära küll osta!
selle auto dünaamika pole just kõige parem...
pidurdusmaa 100km\h on u. 120m Bang head Very Happy
mina arvan ka et G-klassi worker varjant oleks kõige parem.


0-100km/h tehaseandmetel 9 sekundit. Lõviosa "enimmüüdud"sõiduautodest jäävad pikalt maha.
Pidurdusmaa 100-0 km/h 120m??? Laksu all oled või? See pidurdusmaa on 200-0 km/h
Ja veel: variant, mitte "varjant".
need andmed on eesti ajakirjas kirjutatud informatisoon (pidurdusmaa)
ma ei tea, äkki see kehtis kõige esimeste commanderite kohta, kuid praegu netist uurides leidsin andmed, kus kõik oli normaalne.
väideti isegi, et 5,7l hemi suudab 0-100km\h saavutada 7,4sek :shock:
laksu all ei ole, ei tarvita narkootilisi aineid! :startrek
ma enda arust ei kirjutanud kirja kohtumajja, et peaksin kõiki tähti nii selgelt kontrollima!

Ma tean, et sulle meeldib vaielda, nagu eelmistest postitustest näha on, kuid ei tasu kohe nöökima hakata :roll:
Peace :cheers
sry for OT.
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

http://www.automotoportal.com/article/n ... r-revealed
kuskilt siitsamast foorumist leidsin.
need andmed on eesti ajakirjas kirjutatud informatisoon (pidurdusmaa)
See pidurdustest oli Autolehes, Wrangler VS Defender ja minu mäletamist mööda nii et ühe poole rattad libedal (kui libedal?) pinnal ja teised pidaval.
Mingi moodne nimi oli ka sellel testil
väideti isegi, et 5,7l hemi suudab 0-100km\h saavutada 7,4sek
Kas ei võiks /peaks sellega hakkama saama? Jänkid oskavad teha küll kiiresti-otse-sõitmise autosid...
uunp
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: T Juul 31, 2007 12:50 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

ei kindlasti suudab. 5,7l hemi on juba chrysler 300c-l olemas. tema andmed sajani on 6,4 sek.

samuti võis olla ka mingi "ühed rattad libeda peal" test, kuna nii täpselt ei mäleta. kui leian lehe üles, siis kirjutan siia ka :)
siiski minumäletamist mööda oli see ikkagi commander...
Kasutaja avatar
metsakoll
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mai 28, 2007 5:29 pm

Postitus Postitas metsakoll »

lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

Kas Nissan Pathfinderi poole ka piilunud olete?
DIESEL POWER
MeelisV
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: R Okt 19, 2007 12:14 pm

Postitus Postitas MeelisV »

kui seadust pole muudetud siis saab 3,5t reg massiga autole taha haakid kerghaagise (750 kg) ja rahulikult B kat. edasi kuljetada
JAN007
Fitting 38"
Postitusi: 219
Liitunud: K Juun 02, 2004 10:25 pm
Asukoht: Nuustaku

Postitus Postitas JAN007 »

auto ja haagise registrimasside summa peab olema <=3,5t, muidu vaja BE kat.
Grand Vitara
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Minu meelest võiks kokku võtta kogu teema nii:
Vaja on 5-8 kohalist ruumikat ja kestvat maasturit, seega kukuvad ära linna-pargi ja sõltumatu vedrustusega pärismaasturid.
Alles jäävad:
G-worker
Commander
Patrol
Mööndustega:
Wrangler Unlimited (võib väikseks jääda, kandevõime tsiviilversioonil nigel)
LC120 ja LC100 (eritellimus talasildadega versioonile, hind)
Defender 110-130 (masohhistlike sõiduomadustega ja eritellimus automaadile)
Jänkid nagu Ford F350, Dodge RAM, Chevrolet Silverado, 5-6 kohalised?
Midagi veel eksootilisemat?
Edasi kõnelevad juba hinnad ja hanke lepingutingimused hooldusele garantiile jms.
Aga andke teada, millega kaubale saate, siis teab mida 5-7 aasta pärast osta.ee-s oodata on :lol:
fireman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Sept 07, 2005 3:41 pm

Postitus Postitas fireman »

No, jaa. Patroli ja Commanderi osas suht skeptiline. Sama USA-katega. Ülejäänud variandid, mis eelkõneleja poolt kokku võtvalt välja toodud jääks kaalukausile kindlasti.

Aga Outlanderile tõmbasite vee peale kolinal? :)
Mis see peamine põhjus olla võiks, lisaks sellele, et ta nö linamaastur on?

Ise usun, et sõidudünaamika poolest on ta parem, kui "päris" maasturid, uuel variandil ka kliirentsit suurendatud minuteada ja suht mahukas ka. Hind, ülalpidamiskulud ja mõned tehnilised parameetrid siiski muudavad masina konkurentsi võimeliseks minu silmis- lähtuvalt meie vajadusi silmas pidades.



Ps: millegi pärast on korduvalt läbi käinud jutust, et vaja vedada 6... 8 meest- nii see ei ole- sõidab üldjuhul 1 mees ja sündmusel staabi kasutuses koguneb sinna tavaliselt max 4 inimest (üldjuhul 3). Aga jah, ruumikas peab ta küll olema.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

fireman kirjutas:No, jaa. Patroli ja Commanderi osas suht skeptiline. Sama USA-katega. Ülejäänud variandid, mis eelkõneleja poolt kokku võtvalt välja toodud jääks kaalukausile kindlasti.

Aga Outlanderile tõmbasite vee peale kolinal? :)
Mis see peamine põhjus olla võiks, lisaks sellele, et ta nö linamaastur on?

Ise usun, et sõidudünaamika poolest on ta parem, kui "päris" maasturid, uuel variandil ka kliirentsit suurendatud minuteada ja suht mahukas ka. Hind, ülalpidamiskulud ja mõned tehnilised parameetrid siiski muudavad masina konkurentsi võimeliseks minu silmis- lähtuvalt meie vajadusi silmas pidades.



Ps: millegi pärast on korduvalt läbi käinud jutust, et vaja vedada 6... 8 meest- nii see ei ole- sõidab üldjuhul 1 mees ja sündmusel staabi kasutuses koguneb sinna tavaliselt max 4 inimest (üldjuhul 3). Aga jah, ruumikas peab ta küll olema.
Vitara on suurem :D Vist :roll:
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

CÄÄRFIILD kirjutas:Wrangler Unlimited (võib väikseks jääda, kandevõime tsiviilversioonil nigel).
Kui Wrangler Unlimited siis ikka military, saadaval alates 2008 kevad ja soetada saavad ka valitsusasutused. Kandevõime peaks igati rahuldama.
Informatiivne link:
http://jeepin.com/news/j8/
Võrreldes G Workeriga hind kindlasti odavam, kuid G Worker on ka tunduvalt vastupidavam ja töökindlam.
Cäärfiild. Selleks et võrrelda asjade hindu, peaks need hinnad teada olema esmalt. Kas sa tead Workeri hinda? Kui jah - anna teada, tõesti huvitab. 2008 tuleva auto hinda ilmselgelt ei ole veel.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
MeelisV
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: R Okt 19, 2007 12:14 pm

Postitus Postitas MeelisV »

JAN007 kirjutas:auto ja haagise registrimasside summa peab olema <=3,5t, muidu vaja BE kat.
ei ole 100% selle teema vaidlus kuid - seda on arutatud ja ka ARK-ist otse küsitud ja tulemus on selline nagu seadusest loed
B
auto, mille registrimass ei ületa 3500 kg ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega


B-kategooria auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ei ületa auto tühimassi ja autorongi registrimass ei ületa 3500 kg

BE
B-kategooria auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ületab auto tühimassi või autorongi registrimass ületab 3500 kg

Seega võib 3500kg autole haakida taha ka kerghaagise -750kg ja kehtib B
BE on vaja kui haagis on üle 750 kg ja autorong ise läheb üle 3500 kg

ehk sellesse teemasse annab ta oma väikse info ning üldiselt suurte maasturite omanikele samuti
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”