selle auto dünaamika pole just kõige parem...
pidurdusmaa 100km\h on u. 120m


mina arvan ka et G-klassi worker varjant oleks kõige parem.
Moderaator: Moderators
0-100km/h tehaseandmetel 9 sekundit. Lõviosa "enimmüüdud"sõiduautodest jäävad pikalt maha.uunp kirjutas:jeep commanderit ära küll osta!
selle auto dünaamika pole just kõige parem...
pidurdusmaa 100km\h on u. 120m![]()
mina arvan ka et G-klassi worker varjant oleks kõige parem.
Täiendan veel...fireman kirjutas: 4. Jr ja Paheero- Siin pean küll ütlema, et ühinen Paheero arvamusega USA masinate soetamise osas. Lisaks toon välja asjaolu, et tänapäeval vähemalt Päästeamet maksumaksja rahaga ei "hulla"- seega on oluline meile selle masina ülevalpidamise kulud (kütuse kulu, teenidnus jne). F350 ilmselt ei võimalda vedada ka kerhaagist (täismass) (?), sõidudünaamika kiiremates kurvides kah mu jaoks kahtlane.
Jr, ma saan väga hästi aru Sinu USA-kate fännamisest, omal sama maitse aga osta ikka ei raatsi
need andmed on eesti ajakirjas kirjutatud informatisoon (pidurdusmaa)Paheero
PostitusPostitatud: Reede Dets 14, 2007 4:34 pm Teema:
uunp kirjutas:
jeep commanderit ära küll osta!
selle auto dünaamika pole just kõige parem...
pidurdusmaa 100km\h on u. 120m Bang head Very Happy
mina arvan ka et G-klassi worker varjant oleks kõige parem.
0-100km/h tehaseandmetel 9 sekundit. Lõviosa "enimmüüdud"sõiduautodest jäävad pikalt maha.
Pidurdusmaa 100-0 km/h 120m??? Laksu all oled või? See pidurdusmaa on 200-0 km/h
Ja veel: variant, mitte "varjant".
See pidurdustest oli Autolehes, Wrangler VS Defender ja minu mäletamist mööda nii et ühe poole rattad libedal (kui libedal?) pinnal ja teised pidaval.need andmed on eesti ajakirjas kirjutatud informatisoon (pidurdusmaa)
Kas ei võiks /peaks sellega hakkama saama? Jänkid oskavad teha küll kiiresti-otse-sõitmise autosid...väideti isegi, et 5,7l hemi suudab 0-100km\h saavutada 7,4sek
Vitara on suuremfireman kirjutas:No, jaa. Patroli ja Commanderi osas suht skeptiline. Sama USA-katega. Ülejäänud variandid, mis eelkõneleja poolt kokku võtvalt välja toodud jääks kaalukausile kindlasti.
Aga Outlanderile tõmbasite vee peale kolinal?
Mis see peamine põhjus olla võiks, lisaks sellele, et ta nö linamaastur on?
Ise usun, et sõidudünaamika poolest on ta parem, kui "päris" maasturid, uuel variandil ka kliirentsit suurendatud minuteada ja suht mahukas ka. Hind, ülalpidamiskulud ja mõned tehnilised parameetrid siiski muudavad masina konkurentsi võimeliseks minu silmis- lähtuvalt meie vajadusi silmas pidades.
Ps: millegi pärast on korduvalt läbi käinud jutust, et vaja vedada 6... 8 meest- nii see ei ole- sõidab üldjuhul 1 mees ja sündmusel staabi kasutuses koguneb sinna tavaliselt max 4 inimest (üldjuhul 3). Aga jah, ruumikas peab ta küll olema.
Cäärfiild. Selleks et võrrelda asjade hindu, peaks need hinnad teada olema esmalt. Kas sa tead Workeri hinda? Kui jah - anna teada, tõesti huvitab. 2008 tuleva auto hinda ilmselgelt ei ole veel.CÄÄRFIILD kirjutas:Wrangler Unlimited (võib väikseks jääda, kandevõime tsiviilversioonil nigel).
Kui Wrangler Unlimited siis ikka military, saadaval alates 2008 kevad ja soetada saavad ka valitsusasutused. Kandevõime peaks igati rahuldama.
Informatiivne link:
http://jeepin.com/news/j8/
Võrreldes G Workeriga hind kindlasti odavam, kuid G Worker on ka tunduvalt vastupidavam ja töökindlam.
ei ole 100% selle teema vaidlus kuid - seda on arutatud ja ka ARK-ist otse küsitud ja tulemus on selline nagu seadusest loedJAN007 kirjutas:auto ja haagise registrimasside summa peab olema <=3,5t, muidu vaja BE kat.
B
auto, mille registrimass ei ületa 3500 kg ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega
B-kategooria auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ei ületa auto tühimassi ja autorongi registrimass ei ületa 3500 kg
BE
B-kategooria auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ületab auto tühimassi või autorongi registrimass ületab 3500 kg