Sa oled natuke hulluks läinud? Me siin räägime autodest, mis maksavad pruugituna 150 - 250 tuhat. Ja see sõiduasend on täpselt selline, nagu peab: käsi küünarnukist 80 - 90`kraadi kõver, k.kang seal kus peab, pedaalid on tundlikd ja õigel kohal, rool parajalt raske. Ma olen ka igasuguste autodega sõitnud, ei ole küll selle subaru sõiduasendi kohapealt mida öelda. Tõsi, asi on sohvast kaugel
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
jr on meil usaraua mees. Talle on terminid täpne rool, hea juhitavus, ideaalne kaalujaotus jne võõrsõnad. Talle on hea auto selline mis peale seisma jäämist natuke aega õõtsub, nagu vanaema kiiktool.
Krt, arumaeisaa, kust otsast need saksa autod mugavad on? (Mersu välja arvatud)
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu... ), Buumeritel on küll head mootorid, aga muus osas jällegi kuidagi kitsas on olla seal. Pluss veel kestvus, kuluvate osade hulk jne...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
Tõenäoliselt on Saksas valik veelgi suurem ja veel väiksema raha eest. Kusjuures saab diisli, mitte bensu ning väändekõver ei ole kohe kuidagi võrreldav. Mats ja postivahe on alati etem. Audil vast on ka rool ikka rataste külge ühendatud kuigi ega see kiiktooli variant pole ka ju üldse paha.
zum kirjutas:Krt, arumaeisaa, kust otsast need saksa autod mugavad on? (Mersu välja arvatud)
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu... ), Buumeritel on küll head mootorid, aga muus osas jällegi kuidagi kitsas on olla seal. Pluss veel kestvus, kuluvate osade hulk jne...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
Vaata siis ikka sport-comfort istmetega isendeid. Tõsi, neid leiab rohkem alates 1999 ja üles. Ja automaat on Audil üks täpsemaid. Seda edestab ainult uus Mersu 7 käiguline kast. Audi automaat pakub kiiremat kiirendust 100kmh'ni ja väiksemat kütusekulu, kui sa ise oled seda võimeline manualist välja imema. Miinus on ehk liiga suur kapriis automaadil ja kui eelmine omanik on hooletu olnud ning pole iga 30K tagant õli vahetanud, siis korjad varem või hiljem remondi.
Ok. ok annan alla, ega ma suurte vastu sa . Muuseas se audi 2,5dti mootor on üks igavene nöga, eriti siis kui see üle 180 kilo sõitnud on. Ja selle audi hoolduskulud on ikka kaugelt suuremad eelkõneletud autost (subaru).
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
erik kirjutas:Muuseas se audi 2,5dti mootor on üks igavene nöga, eriti siis kui see üle 180 kilo sõitnud on.
Miks? Saad sa põhjendada? Mind ennast lihtsalt huvitaks selle mootori hingeelu teadmine.
Eriti keerulise konstruktsiooniga Al, V6 mootor, mis loodi vist BMW diislite killimiseks, aga selleks kunagi ei saanud. Rihmaga gaasijaotus ajam, milles on u. 8 rullikut ja veepump. Hooldus intervall on 90 kilo ja siis tuleb kõik, mis ees pöörleb ringi vahetada ja selleks auto nina laiali lammutada, lisaks veel probleemid turboga, kattidega ja lagunevate voolikutaga, sekka el. kalad. Uuel autol ok aga pruugituna on iga probleem 2-4 kilo väärt ja rohkem. Ja neid probleeme, millega teele jääda ja puksiir tellida võib juhtuda norm. läbisõitudel aastas paarkorda.
Info: üks tuttava tuttav töötab forsis ja teine revalis. Uurisn hiljuti ise, oli ostu soov.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
zum kirjutas:Krt, arumaeisaa, kust otsast need saksa autod mugavad on? (Mersu välja arvatud)
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu... ), Buumeritel on küll head mootorid, aga muus osas jällegi kuidagi kitsas on olla seal. Pluss veel kestvus, kuluvate osade hulk jne...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
Kust kuradi otsast need mersud siis mugavad on, kas ruuduline sisu loob koduse miljöö? Ainus mersu mida ma rõõmuga talun on G, sest sellega on väga mugav treilat vedada ja muidu metsas sõita.
Meie teami kuldse aga vaikse suu omanik Lauri (tuline WRX subaru mees) ,ütles kord: "mersu on viimasel ajal oma mudelid kriitiliselt üle vaadanud ja teinud vähe moodsamaid autosid, kuna nende kliendid hakkasid ära surema". Ja minu täiendus: "Ja nii nad tapsid E124 ja E126`e, kui viimased töökindlad mersud"
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
erik kirjutas:Ja minu täiendus: "Ja nii nad tapsid E124 ja E126`e, kui viimased töökindlad mersud"
Irw, kohe näha, et bemmi fänn Mersul on ikke W124 ja W126... Kuigi 124 ma jätaks välja. 123 on ses suhtes kordi etem. Mul töökaaslasel on 123 300D R5 automaat, millel odomeeter on lähes 600K km peal töölepingu lõpetanud, aga auto ikka liigub. Ja juba mitu aastat.
Mugavus on tegelikult maitse asi muidugi, lihtsalt mersud ei raputa nii hullult kui bemmid. Ja ruumi on rohkem.
(Ja niimoodi saigi Subaru teemast sujuvalt saksa autode teema... Sry)
Nüüd kui juba Audi teema üleval on ei sa ma ka enam vait olla.2.5L V6 diisel on hea nii umbes esimese rihma vahetuseni.Seal võib ka pihusteid hoolduse sisse lugeda.Omale aga ostsin 85kW 1.9L diisli (quattro loomulikult).Need on ühed pommikindlamad mootorid VAG grupis.Taksistidel pole probleemi nendega üle 600K kimada.Aasta ja 15K hiljem on ainult hooldus tehtud ja muid muresid ei ole.Esisilla kestmisest toon sellise näite,et vanematel on A4 avant aastast 97 millel on kohe 200k täis saamas ning esisilla pilukad said viimati vahetatud 120k hoolduses.Ülevaatusel eelmine kuu ei leitud ka ühtegi lõtku.Muidugi on ka näited sellest,et need samad asjad kestavad alla 10k.
Istumisest niipalju,et isegi kõige tavalisem Audi iste ei tapa mu selga Tartu otsaga ära mida ma kahjuks ei saa oma või teiste japside kohta öelda.Subarut ei ole nii pikal otsal proovinud.Parimad istmed Auditel on peale 2003 aasta mudelitel kus saab muuta ka alumise osa pikkust.
Edu
Istmed jah selga vbl ei väsita, aga püksipersega teevad üks-null
Ses suhtes, et kurvides nad sind paigal ei hoia. (Ma küll kõhna poiss ka, aga ainuke Audi, millega kannatas pikka otsa sõita, oli sõbra 80 mingisuguste Recaro istmetega).