Mehed arutavad Subaru sobivust Landy-le. Hea õlle kõrvale.
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Sa oled natuke hulluks läinud?
Me siin räägime autodest, mis maksavad pruugituna 150 - 250 tuhat. Ja see sõiduasend on täpselt selline, nagu peab: käsi küünarnukist 80 - 90`kraadi kõver, k.kang seal kus peab, pedaalid on tundlikd ja õigel kohal, rool parajalt raske. Ma olen ka igasuguste autodega sõitnud, ei ole küll selle subaru sõiduasendi kohapealt mida öelda. Tõsi, asi on sohvast kaugel 
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Krt, arumaeisaa, kust otsast need saksa autod mugavad on?
(Mersu välja arvatud)
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu...
), Buumeritel on küll head mootorid, aga muus osas jällegi kuidagi kitsas on olla seal. Pluss veel kestvus, kuluvate osade hulk jne...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
250K ? Aga palun:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tõenäoliselt on Saksas valik veelgi suurem ja veel väiksema raha eest. Kusjuures saab diisli, mitte bensu ning väändekõver ei ole kohe kuidagi võrreldav. Mats ja postivahe on alati etem. Audil vast on ka rool ikka rataste külge ühendatud
kuigi ega see kiiktooli variant pole ka ju üldse paha.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tõenäoliselt on Saksas valik veelgi suurem ja veel väiksema raha eest. Kusjuures saab diisli, mitte bensu ning väändekõver ei ole kohe kuidagi võrreldav. Mats ja postivahe on alati etem. Audil vast on ka rool ikka rataste külge ühendatud
+372 5028488
Vaata siis ikka sport-comfort istmetega isendeid. Tõsi, neid leiab rohkem alates 1999 ja üles. Ja automaat on Audil üks täpsemaid. Seda edestab ainult uus Mersu 7 käiguline kast. Audi automaat pakub kiiremat kiirendust 100kmh'ni ja väiksemat kütusekulu, kui sa ise oled seda võimeline manualist välja imema. Miinus on ehk liiga suur kapriis automaadil ja kui eelmine omanik on hooletu olnud ning pole iga 30K tagant õli vahetanud, siis korjad varem või hiljem remondi.zum kirjutas:Krt, arumaeisaa, kust otsast need saksa autod mugavad on?(Mersu välja arvatud)
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu...), Buumeritel on küll head mootorid, aga muus osas jällegi kuidagi kitsas on olla seal. Pluss veel kestvus, kuluvate osade hulk jne...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ok. ok annan alla, ega ma suurte vastu sa
. Muuseas se audi 2,5dti mootor on üks igavene nöga, eriti siis kui see üle 180 kilo sõitnud on. Ja selle audi hoolduskulud on ikka kaugelt suuremad eelkõneletud autost (subaru).
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Andmed E-kindlustusest
Lingitud audi 19000.- (kõige odavai võimalik)
Vabalthingav Forester 16000.- (kõige odavam)
Vabalthingav Outpack 13000.- (kõige odavam)
Kõikidele autodele, panin valud alla ja väärtuseks 250000.-
Lingitud audi 19000.- (kõige odavai võimalik)
Vabalthingav Forester 16000.- (kõige odavam)
Vabalthingav Outpack 13000.- (kõige odavam)
Kõikidele autodele, panin valud alla ja väärtuseks 250000.-
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Eriti keerulise konstruktsiooniga Al, V6 mootor, mis loodi vist BMW diislite killimiseks, aga selleks kunagi ei saanud. Rihmaga gaasijaotus ajam, milles on u. 8 rullikut ja veepump. Hooldus intervall on 90 kilo ja siis tuleb kõik, mis ees pöörleb ringi vahetada ja selleks auto nina laiali lammutada, lisaks veel probleemid turboga, kattidega ja lagunevate voolikutaga, sekka el. kalad. Uuel autol ok aga pruugituna on iga probleem 2-4 kilo väärt ja rohkem. Ja neid probleeme, millega teele jääda ja puksiir tellida võib juhtuda norm. läbisõitudel aastas paarkorda.jr kirjutas:Miks? Saad sa põhjendada? Mind ennast lihtsalt huvitaks selle mootori hingeelu teadmine.erik kirjutas:Muuseas se audi 2,5dti mootor on üks igavene nöga, eriti siis kui see üle 180 kilo sõitnud on.
Info: üks tuttava tuttav töötab forsis ja teine revalis. Uurisn hiljuti ise, oli ostu soov.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kust kuradi otsast need mersud siis mugavad on, kas ruuduline sisu loob koduse miljöö?zum kirjutas:Krt, arumaeisaa, kust otsast need saksa autod mugavad on?(Mersu välja arvatud)
Volkkaritest ma ei räägigi... Audis on alati mingi eri siledad istmed ja uimased käigukastid (kui mugavus teemaks, siis manuaaliga ju ei liigu...), Buumeritel on küll head mootorid, aga muus osas jällegi kuidagi kitsas on olla seal. Pluss veel kestvus, kuluvate osade hulk jne...
zum@ vaatab edaspidi ainult Jaapani ja USA asjanduste poole
Meie teami kuldse aga vaikse suu omanik Lauri (tuline WRX subaru mees) ,ütles kord: "mersu on viimasel ajal oma mudelid kriitiliselt üle vaadanud ja teinud vähe moodsamaid autosid, kuna nende kliendid hakkasid ära surema". Ja minu täiendus: "Ja nii nad tapsid E124 ja E126`e, kui viimased töökindlad mersud"
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Irw, kohe näha, et bemmi fännerik kirjutas:Ja minu täiendus: "Ja nii nad tapsid E124 ja E126`e, kui viimased töökindlad mersud"
Mugavus on tegelikult maitse asi muidugi, lihtsalt mersud ei raputa nii hullult kui bemmid. Ja ruumi on rohkem.
(Ja niimoodi saigi Subaru teemast sujuvalt saksa autode teema...
zum
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Nüüd kui juba Audi teema üleval on ei sa ma ka enam vait olla.2.5L V6 diisel on hea nii umbes esimese rihma vahetuseni.Seal võib ka pihusteid hoolduse sisse lugeda.Omale aga ostsin 85kW 1.9L diisli (quattro loomulikult).Need on ühed pommikindlamad mootorid VAG grupis.Taksistidel pole probleemi nendega üle 600K kimada.Aasta ja 15K hiljem on ainult hooldus tehtud ja muid muresid ei ole.Esisilla kestmisest toon sellise näite,et vanematel on A4 avant aastast 97 millel on kohe 200k täis saamas ning esisilla pilukad said viimati vahetatud 120k hoolduses.Ülevaatusel eelmine kuu ei leitud ka ühtegi lõtku.Muidugi on ka näited sellest,et need samad asjad kestavad alla 10k.
Istumisest niipalju,et isegi kõige tavalisem Audi iste ei tapa mu selga Tartu otsaga ära mida ma kahjuks ei saa oma või teiste japside kohta öelda.Subarut ei ole nii pikal otsal proovinud.Parimad istmed Auditel on peale 2003 aasta mudelitel kus saab muuta ka alumise osa pikkust.
Edu
Veiko
Istumisest niipalju,et isegi kõige tavalisem Audi iste ei tapa mu selga Tartu otsaga ära mida ma kahjuks ei saa oma või teiste japside kohta öelda.Subarut ei ole nii pikal otsal proovinud.Parimad istmed Auditel on peale 2003 aasta mudelitel kus saab muuta ka alumise osa pikkust.
Edu
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond