3. leht 4-st

Re: balanseerimine

Postitatud: K Nov 21, 2007 1:11 pm
Postitas atdoom
trc kirjutas:
ülemäära on siis kui nad enam ära ei mahu :)
ma naiivselt mõtlesin, et sama rasket vastukaalu, kui velg ise oleks veits kentsakas panna :lol:

nii hull muidugi ei ole, aga :roll:

Postitatud: K Nov 21, 2007 1:17 pm
Postitas hulkur
mul on tavaliselt max 100 g ringis läinud poole kohta, aga on olnud ka selliseid kus on läinud ühele poole 10 teisele 15 ja ongi mutt. pigem sõltub see veljest.

oeh

Postitatud: K Nov 21, 2007 1:24 pm
Postitas atdoom
hulkur kirjutas:mul on tavaliselt max 100 g ringis läinud poole kohta, aga on olnud ka selliseid kus on läinud ühele poole 10 teisele 15 ja ongi mutt. pigem sõltub see veljest.
minule näitas meister (pooled) kokku 700g?!?

veljed on korralikud ja teiste rehvidega probleeme polnud...

Re: oeh

Postitatud: K Nov 21, 2007 3:03 pm
Postitas hulkur
atdoom kirjutas:minule näitas meister (pooled) kokku 700g?!?

veljed on korralikud ja teiste rehvidega probleeme polnud...
ja kõik olid sellised?

Re: oeh

Postitatud: K Nov 21, 2007 3:11 pm
Postitas atdoom
hulkur kirjutas:
ja kõik olid sellised?
Hetkel ei tea... asi jäi pooleli.
mõtlen, et viin sinna balanseerida, kust ostsin :idea:

Postitatud: K Nov 21, 2007 3:12 pm
Postitas trc
vaheta kas meistrit/firmat või rehve. uutel rehvidel korralike velgede peal ei tohiks küll nii palju kuidagi minna.

Postitatud: K Nov 21, 2007 3:58 pm
Postitas Romek
Ostsin tutikad veljed ja 35" rehvid. Väikseim kogus mis ühele rattale läks oli mingi 200g. Terve jooksu peale kulus töömehe sõnul "paar kilo". :eek
Asfaldil sõites on ikka veits vibra tunda, mujal ei saa väga aru :lol:


Herr Inseneer soovitas hantleid kasutada, kui raskused veljepeale ära ei mahu!!!

Postitatud: N Nov 22, 2007 8:26 am
Postitas tarmo
Viimasest rehvivahetuse kogemusest võin samuti öelda, et jube palju sõltub konkreetsest meistrist ja ka pingist.
Vahetasin Rapla lähedal Valtu rehvikeskuses ja seal oli 2 pinki - ühega viskas rehv jubedalt, aga teises pingis (vanemas) piisas lõpuks ühe rehvi puhul 5 (viie!) grammisest raskusest. Teiste puhul ka umbes samamoodi (10-20g). See oli suur üllatus, sest varem on nende velgedega alati kurja vaeva nähtud.

Re: oeh

Postitatud: E Dets 17, 2007 1:48 pm
Postitas atdoom
no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp :puke:

ei saanud ütlemata jätta...

Re: oeh

Postitatud: E Dets 17, 2007 2:18 pm
Postitas tarmo
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp :puke:
See kiri on helesinine täpselt nii kaua kui esimest korda vett saab või keegi kindaga maha pühib veidi tugevamini.
Minu nähtud valgete kirjadega rehvid on kõik sellised olnud uuest peast. Ilmselt mingi tehase kaitsekiht.

Postitatud: E Dets 17, 2007 2:22 pm
Postitas fagott
Muide minuteada on see värvitud kiri kõigil rehvidel ühel pool,nii et omanikule on jäetud võimalus mittemeeldimise korral valge kiri sissepoole jätta.

Postitatud: E Dets 17, 2007 6:17 pm
Postitas Veiko
Soovitus selline rehvide tasakaalustamise kohapealt,et sõitke nendega kõigepealt umbes 1000 km ilma tasakaalustamatta ja proovige siis.Kogemusest võin öelda,et tunduvalt vähem läheb raskusi siis.Mangelsi velg+BFG MT Defeka all sõidab väga hästi ka ilma ühegi raskusetta.

Veiko

Re: oeh

Postitatud: E Dets 17, 2007 7:04 pm
Postitas rommi
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp :puke: ei saanud ütlemata jätta...
kõikidel rehvidel on see valge kiri alguses helesinine :) Sõida ja uhkelda, kõik näevad, et ostsid uued :D
PS! Selle saab maha ka pm seebi ja harjaga.
Samuti ma pole 37" rehvi+mangels velge tasakaalustanud ja 120-130 pole probleem.

Re: oeh

Postitatud: E Dets 17, 2007 7:48 pm
Postitas hulkur
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp :puke:

ei saanud ütlemata jätta...
Aga said nad ikka lõpuks tasakaalu? Ja rehve saab mõlemat pidi veljele panna, kui häbened oma väikekodanlikkust, et uued rehvid ostsid :oops:

Re: oeh

Postitatud: E Dets 17, 2007 9:53 pm
Postitas urmas
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp :puke:

ei saanud ütlemata jätta...
See helesinine on kaitsekiht transpordi ja ladustamise ajaks. Enamus rehvikojad lasevad selle survepesuriga maha paigaldamise ajal.