3. leht 6-st
Postitatud: E Nov 05, 2007 9:06 pm
Postitas Oliver
Meie ootame rajale KÕIKI! Siit ka palve, usinalt eelregistreeruda, et meil oleks võimalik pakkuda teile KÕIGILE kvaliteetset ning positiivselt meeldejäävat offroad võistlust.
Kordan: ärge palun jätke eelregistreerimist viimastele nädalatele! Kohe, kui plaan paigas regage ära, siis teame palju teid kohale tuleb ning saame ajakava täpseks!
Postitatud: E Nov 05, 2007 9:48 pm
Postitas boob
TR3 klassis on AMITRANS TEAM päris kindlasti olemas

Postitatud: E Nov 05, 2007 10:31 pm
Postitas TR Pjätt
Väga hea, millega sõidate.
Julgemini härrased, võibolla saame ikka 6 või rohkem autot kokku.
Priit
Postitatud: E Nov 05, 2007 10:50 pm
Postitas boob
TR Pjätt kirjutas:Väga hea, millega sõidate.
Eks Kasu+

Postitatud: E Nov 05, 2007 11:00 pm
Postitas TR Pjätt
Õige, õige no järsku ajavad ennast uus MM ja Tegijad ka välja. Rahvamaja loomulikult võiks osaleda, Marek võiks ennast jälle välja ajda kui katuse sirgeks sai (klapper)

Suur võiks ju ka tulla ja korra mõõtu võtta. Saame võistelda vanad kalad versus uued kalad, võistkondlikus tagaajamises.

Postitatud: T Nov 06, 2007 9:51 am
Postitas Veiko
Tahtsin juhtida tähelepanu mõnele punktile mida tehnilises kontrollitakse:
Turvavööd.Järsule tõmbele peavad lukustuma rullikud.
Käsipidur.Peab kaldel pidama.
Tulekustutid.Osutid rohelises ja kontrollitud.
Autodel ei tohi olle lekkeid.
Istmed.Ei tohi loksuda.
Aku kinnitus peab akut igas suunas kinni hoidma.
Kõik asjad mis on autos peavad olema kinnitatud.
Pidurituled.Kui on all stange sees ja on oht,et need ei paista välja või katgi lähevad ja siis soe soovitus oleks panna kõrgemale lisa stopp tuli.Asi lihtsalt selles,et pimetat aega on palju ja ohutus eelkõige.
Tagurpidikäigu tuli.Kui käik sisse panna siis peab vähemalt üks tuli põlema hakkama auto taga osas.
Apteek.Palun vaadake sinna sisse korra.Ega seal mingit elu juba ei toimu mis on alguse saanud viimasest uppumisest.
Edu kõigile ehitamisel ja näeme Sirgalas
Veiko
Postitatud: T Nov 06, 2007 10:37 am
Postitas Urvo
Küsimus käsipiduri kohta: Kas see kehtib ka automaatkasti kohta? Kas oleks automaadi puhul võimalik erandit teha, kuna ma ei ole ühtegi töötava käsipiduriga cherokeed veel kohanud. Parking teeb minu meelest veel paremat tööd, või mis...
Edu,
Urvo -> viis just oma genekad hooldusesse

Postitatud: T Nov 06, 2007 10:41 am
Postitas inseneer
Kas tagurpidi käigu tuli ei tohi lülituda eraldi nupust?
Postitatud: T Nov 06, 2007 11:56 am
Postitas Veiko
Käsipiduri kontroll toimub nii:
Auto kaldel mootor käib ja inimesed autost väljas.
Ei Insener.Kui käik sees siis peab ka tuli süttima ilma ühtegi teist liigutust tegematta.Ainult ühe relee küsimus kui taga on tuli olemas.
Veiko
Postitatud: T Nov 06, 2007 12:08 pm
Postitas HKA
Käigukasti küljes peab ikka mingi toimiv lüliti ka olema. Paljast releest ikka vist ei piisa.
Postitatud: T Nov 06, 2007 12:22 pm
Postitas totu
Postitatud: T Nov 06, 2007 12:35 pm
Postitas Veiko
Kuna võistlusel on nõutud kiivrite kasutamine kogu sõidu vältel siis neid ka kontrollin.Igal võistlejal peab olema oma kiiver.Nagu reglemendis juba kirjas(punkt 5.9)siis sobivad ainult auto-või moto kiiver.Igasugused tuletõrje,jalgratta ja muusugesed arvesse ei lähe.See on võistlejate enda huvides.
Teades Inseneri siis tema laialdases autopargis on ikka vähemalt üks Defekas millel on korras tagurpidi käigu lüliti.Nii,et ei tohiks probleemi olla.
Veiko
Postitatud: T Nov 06, 2007 12:36 pm
Postitas RaidoKol
Tagurpidikäigu tuli.Kui käik sisse panna siis peab vähemalt üks tuli põlema hakkama auto taga osas.
Aga kui tagatuld ei ole?
Postitatud: T Nov 06, 2007 12:37 pm
Postitas Veiko
Siis sa paigaldad selle.Lisaks veel selle,et kui auto käigukasti eripära ei võimalda tagurpidi käigu tule lüliti paigaldamist siis ei saa ka seda nõuda.Aga kui vähegi võimalik siis sooviksin seda näha.
Veiko
Postitatud: T Nov 06, 2007 2:14 pm
Postitas Una
Küsimus kiivrite osas- lihtsalt, et asi oleks selge. Mina lugesin reeglitest välja, et kiiver peab võistlejal peas olema ajal, mil ta viibib autos. Kas see tähendab, et autost väljas olles võib kiivri peast ära võtta.
Palun, tehke nii, et vintsimees võiks väljas töllerdada ilma kiivrita, kevadisel Turba võistlusel oli väljas olles selline tunne nagu oleks Totu Kuul. Ei kuule ei näe ja ei mahu kuskile oma peaga. Rääkimata sellest, et paadunud suitsetajana on ka see tegevus väga keeruline (see on muidugi puhtalt isiklik probleem).
Seega, palun seletage kiivri kandmise kohustus lahti selles osas, et kas kiivedr peab olema peas kogu võistluse vältel või ainult autos olles.
Ette tänades