Avo Sultsi mälestusvõistlus 2007
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Meie ootame rajale KÕIKI! Siit ka palve, usinalt eelregistreeruda, et meil oleks võimalik pakkuda teile KÕIGILE kvaliteetset ning positiivselt meeldejäävat offroad võistlust.
Kordan: ärge palun jätke eelregistreerimist viimastele nädalatele! Kohe, kui plaan paigas regage ära, siis teame palju teid kohale tuleb ning saame ajakava täpseks!
Kordan: ärge palun jätke eelregistreerimist viimastele nädalatele! Kohe, kui plaan paigas regage ära, siis teame palju teid kohale tuleb ning saame ajakava täpseks!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Tahtsin juhtida tähelepanu mõnele punktile mida tehnilises kontrollitakse:
Turvavööd.Järsule tõmbele peavad lukustuma rullikud.
Käsipidur.Peab kaldel pidama.
Tulekustutid.Osutid rohelises ja kontrollitud.
Autodel ei tohi olle lekkeid.
Istmed.Ei tohi loksuda.
Aku kinnitus peab akut igas suunas kinni hoidma.
Kõik asjad mis on autos peavad olema kinnitatud.
Pidurituled.Kui on all stange sees ja on oht,et need ei paista välja või katgi lähevad ja siis soe soovitus oleks panna kõrgemale lisa stopp tuli.Asi lihtsalt selles,et pimetat aega on palju ja ohutus eelkõige.
Tagurpidikäigu tuli.Kui käik sisse panna siis peab vähemalt üks tuli põlema hakkama auto taga osas.
Apteek.Palun vaadake sinna sisse korra.Ega seal mingit elu juba ei toimu mis on alguse saanud viimasest uppumisest.
Edu kõigile ehitamisel ja näeme Sirgalas
Veiko
Turvavööd.Järsule tõmbele peavad lukustuma rullikud.
Käsipidur.Peab kaldel pidama.
Tulekustutid.Osutid rohelises ja kontrollitud.
Autodel ei tohi olle lekkeid.
Istmed.Ei tohi loksuda.
Aku kinnitus peab akut igas suunas kinni hoidma.
Kõik asjad mis on autos peavad olema kinnitatud.
Pidurituled.Kui on all stange sees ja on oht,et need ei paista välja või katgi lähevad ja siis soe soovitus oleks panna kõrgemale lisa stopp tuli.Asi lihtsalt selles,et pimetat aega on palju ja ohutus eelkõige.
Tagurpidikäigu tuli.Kui käik sisse panna siis peab vähemalt üks tuli põlema hakkama auto taga osas.
Apteek.Palun vaadake sinna sisse korra.Ega seal mingit elu juba ei toimu mis on alguse saanud viimasest uppumisest.
Edu kõigile ehitamisel ja näeme Sirgalas

Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Kas tagurpidi käigu tuli ei tohi lülituda eraldi nupust?
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Käigukasti küljes peab ikka mingi toimiv lüliti ka olema. Paljast releest ikka vist ei piisa.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
http://4x4shrek.planet.ee
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kuna võistlusel on nõutud kiivrite kasutamine kogu sõidu vältel siis neid ka kontrollin.Igal võistlejal peab olema oma kiiver.Nagu reglemendis juba kirjas(punkt 5.9)siis sobivad ainult auto-või moto kiiver.Igasugused tuletõrje,jalgratta ja muusugesed arvesse ei lähe.See on võistlejate enda huvides.
Teades Inseneri siis tema laialdases autopargis on ikka vähemalt üks Defekas millel on korras tagurpidi käigu lüliti.Nii,et ei tohiks probleemi olla.
Veiko
Teades Inseneri siis tema laialdases autopargis on ikka vähemalt üks Defekas millel on korras tagurpidi käigu lüliti.Nii,et ei tohiks probleemi olla.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Küsimus kiivrite osas- lihtsalt, et asi oleks selge. Mina lugesin reeglitest välja, et kiiver peab võistlejal peas olema ajal, mil ta viibib autos. Kas see tähendab, et autost väljas olles võib kiivri peast ära võtta.
Palun, tehke nii, et vintsimees võiks väljas töllerdada ilma kiivrita, kevadisel Turba võistlusel oli väljas olles selline tunne nagu oleks Totu Kuul. Ei kuule ei näe ja ei mahu kuskile oma peaga. Rääkimata sellest, et paadunud suitsetajana on ka see tegevus väga keeruline (see on muidugi puhtalt isiklik probleem).
Seega, palun seletage kiivri kandmise kohustus lahti selles osas, et kas kiivedr peab olema peas kogu võistluse vältel või ainult autos olles.
Ette tänades
Palun, tehke nii, et vintsimees võiks väljas töllerdada ilma kiivrita, kevadisel Turba võistlusel oli väljas olles selline tunne nagu oleks Totu Kuul. Ei kuule ei näe ja ei mahu kuskile oma peaga. Rääkimata sellest, et paadunud suitsetajana on ka see tegevus väga keeruline (see on muidugi puhtalt isiklik probleem).
Seega, palun seletage kiivri kandmise kohustus lahti selles osas, et kas kiivedr peab olema peas kogu võistluse vältel või ainult autos olles.
Ette tänades
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV