3. leht 6-st
Postitatud: T Sept 27, 2005 12:40 pm
Postitas jr
Mina olen sobiva pikkusega karastatud polte kasutanud, siiani on OK. Poldid olen Würthist saanud tavaliselt.
Stabikavardad olen igal oma maasturil KOHE küljest minema visanud, seega on see probleem mulle võõras. Aga jah, põhimõttelt pikenda stabika poldid ja peaks hea olema.
Postitatud: T Sept 27, 2005 1:29 pm
Postitas Stupiduser
patrull82 kirjutas:
Kas need pikendused tavalisest mustast metellist? Mingit karestust ei ole vaja teha?
Kas stabika varda tikk poldid ka vaja pikendada?
Mis tast ikka karastada...
Meie ja jr tehnoloogia erinevus selles, et treitud sise- ja väliskeermega junnid kruvitakse esmalt amortide otsa ja punktitakse igaks juhuks kinni, jr seevastu vist lõikab originaalpoldi maha ja keevitab uue poldi.
Stabikavarda viskasime, jah, minema nii, et ei oska selle kohta midagi kosta.
Postitatud: T Sept 27, 2005 11:03 pm
Postitas jr
Tugevad poldid 12.0 sordiga on isegi kõveraks läinud Patroli all. Ikka ju juhtub, et mõni palk sillavahele või kummpuhver otsad annab. Ikka tugev peab konstruktsioon olema. Auto on täpselt nii nõrk kui kõige nõrgem lüli. Lintraktori lindi poltidest said tehtud viimati pikenduspoldid ja need ka ahjus karastatud ning seejärel otse termiliselt töödeldud amordivarda külge keevitatud. Siiani on vastu pidanud...
Aga noh selle eest on ka mul raske jalg ja ega ma sõidu ajal autot ikka tagasi ei hoia kui juba minekuks läheb.
Aga päris kindlasti toimib ka stupiduseri variant, imeliselt lihtne teha ja samuti töötab!
See on jah juba minu viga, et ma kõike ülivõrdes ehitan.

Postitatud: T Sept 27, 2005 11:27 pm
Postitas Stupiduser
Nojah, minu poolt toodud näide ei ole tegelikult Nissanil testitud.
Ma rohkem kabiiniga ATV mees...
Aga ma ei näe põhjust, miks Nissanil sama lahendus ei võiks toimida.
Meie omad edukalt rasketes tingimustes (mõlemad vedru pealehed saime tükkideks) testitud.

Postitatud: K Sept 28, 2005 8:48 am
Postitas patrull82
Tere!
Jälle küsimus! Garaazi puhastades leidsin uued MB 123 gaas amordid, gabariit umbes sama mis Patrullil, amordi käik Patrolil 140 mm, MB omad 170mm, kuid alumine kinnitus teistsugune... kas üldse saab keevitada amordi korpuse alumise otsa, gaas ei plahvata?
Ette tänades
Patrull82
Jõudu
Postitatud: K Mär 19, 2008 10:02 pm
Postitas Datsun
kuhu te esivedrude kiiged olete jätnud? kas ette? kui nii, siis soovitaks kohe taha ära viia kui vedrud silla peale panete, sest muidu ei jõua pealehti vahetada.
Postitatud: N Mär 20, 2008 9:59 pm
Postitas jr
patrull82 kirjutas:Tere!
Jälle küsimus! Garaazi puhastades leidsin uued MB 123 gaas amordid, gabariit umbes sama mis Patrullil, amordi käik Patrolil 140 mm, MB omad 170mm, kuid alumine kinnitus teistsugune... kas üldse saab keevitada amordi korpuse alumise otsa, gaas ei plahvata?
Ette tänades
Patrull82
Saab küll. Tehtud nii neid küll ümber. Mõistlikult ringi käia keevitamisega, ehk mitte liiga kuumaks lasta rauda ja saab hea küll.
Postitatud: E Dets 08, 2008 9:39 pm
Postitas FlammablE
Datsun, kas see pealehtede probleem seisneb sillast tagapool oleva osa murdumises/paindumises?
Postitatud: E Dets 08, 2008 9:41 pm
Postitas MahviaDeTyrk
FlammablE kirjutas:Datsun, kas see pealehtede probleem seisneb sillast tagapool oleva osa murdumises/paindumises?
Vastus on jah
Postitatud: T Dets 09, 2008 12:41 am
Postitas FlammablE
Kas pealeht keeratakse ka ümber või viiakse ainult kiiged taha? Kas kiiged jäävad originaalmõõdus? Esimene jäik kinnitus jääb originaal või tehakse uus, et vedru raamist alla poole tuua?
Postitatud: T Dets 09, 2008 9:52 am
Postitas MahviaDeTyrk
FlammablE kirjutas:Kas pealeht keeratakse ka ümber või viiakse ainult kiiged taha? Kas kiiged jäävad originaalmõõdus? Esimene jäik kinnitus jääb originaal või tehakse uus, et vedru raamist alla poole tuua?
Jah
Jah
Ei
Postitatud: E Dets 22, 2008 9:54 am
Postitas koppees
Õhkpadjad versus oksad ja muu sodi,kahtlane.
Postitatud: N Jaan 01, 2009 5:53 pm
Postitas FlammablE
Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Postitatud: N Jaan 01, 2009 6:02 pm
Postitas Movistar
FlammablE kirjutas:Peab hakkama vedrude keeramisega tegelema. Peale vaadates tundub, et kui 1:1le kinnitused ümber tõsta(sooviga säilitada silla ja vedrude eelnev asend), siis tuleb jäigale kinnitusele ette ~10-15cm klots alla panna(=sama palju tõstet?). Kas keegi on kuidagi teisiti antud probleemi lahendanud? Kusagil netis kohtasin lahendust, kus kiige ülemine kinnitus raami sisse tehtud ja raami lõigatud, et liikumisruumi kiigele anda.
Mul on see pealehtede purunemis probleem lahendatud vähe teistmoodi ja oluliselt lihtsamalt kui kiige taha poole viimine,mis on BS minumeelest.
Postitatud: N Jaan 01, 2009 6:10 pm
Postitas FlammablE
Äkki pajatad lähemalt? Kiige tahapoole viimisega tekib minu arust ka probleem, et pidurdades tahab sild sõita auto alla ära, mille tõttu võivad tekkida suht huvitavad "juhitavusanomaaliad"

Positiivne võiks olla see, et vastu takistust sõites liigub sild tagasi ja üles, mis oleks nagu loogiline= sujuvam liikumisteekond.