3. leht 7-st
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: E Mai 23, 2016 7:49 pm
Postitas Landy
Komplekteeritud differ koos lukuga:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Aluseks sai võetud, mitte minu silla sees olndu differ, vaid pruugitud doonorsild (sai ka uued laagrid).
Et kõik asjad omahel kokku istuksid, tuli osasid komponente sütel kuumutada.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: T Juun 21, 2016 8:59 pm
Postitas Landy
Nüüd siis lukuga varustatud sild autol alla. Lähipäevil proovin testida ja muljetada.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: N Juun 23, 2016 6:53 pm
Postitas iiripilli
Ootan huviga testi tulemust.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: R Juun 24, 2016 3:56 pm
Postitas Landy
Käisime täna koos inseneerigaq veidi metsas seda DAK5 90/100 tagalukku testimas (julgestas mind oma LC 80-ga). Pinnas vesine-turbane ja kohati kivine ning tundub , et lukk on hinda väärt.
Kõhutunne ütleb, et kivide vahel pehmes turbas järske kurve võttes oleks ilma tagalukuta illmselt paaris kohas vintsi abi võinud vaja olla.
Samas ise salongis on seda isemõtleva asja toimetamist edaspidi liikudes raske hinnata, aga taga järgi sõites olevat Inseneerile ilusti näha olnud, kuidas teine ratas turbastes rööbastes kaasa kraapima hakkas. Tagurdades on rakendumist salongist lihtsam tajuda, sest lukustumine on täielik ja välja kraapimine teistimoodi kui ennem.
P.S.
Väikse ja keskmise koormuse all on vaikne, väga suure koormuse all teeb raksuvat häält.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et nüüd on autol edaspidi 2,8 ja tagurpidi 3 vedavat ratast.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: L Juun 25, 2016 5:18 pm
Postitas helar
Tule parem suvesõidule tr1 või vabasse sõitma. Saad lukkude tööst adekvaatse hinnangu ja ka teistele asi kindlam.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: L Juun 25, 2016 8:50 pm
Postitas Landy
helar kirjutas:Tule parem suvesõidule tr1 või vabasse sõitma. Saad lukkude tööst adekvaatse hinnangu ja ka teistele asi kindlam.
Auto ei saa Suvesõiduks veel täielikult (võistlus)korda ja seega "poole munaga" ei plaani võistlema minna. Seekord funnin Turistis. Aga eks neid võsitluseid tuleb ju edaspidigi.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: T Juun 28, 2016 9:22 pm
Postitas uppund kana
Landy kirjutas:Käisime täna koos inseneerigaq veidi metsas seda DAK5 90/100 tagalukku testimas (julgestas mind oma LC 80-ga). Pinnas vesine-turbane ja kohati kivine ning tundub , et lukk on hinda väärt.
Kõhutunne ütleb, et kivide vahel pehmes turbas järske kurve võttes oleks ilma tagalukuta illmselt paaris kohas vintsi abi võinud vaja olla.
Samas ise salongis on seda isemõtleva asja toimetamist edaspidi liikudes raske hinnata, aga taga järgi sõites olevat Inseneerile ilusti näha olnud, kuidas teine ratas turbastes rööbastes kaasa kraapima hakkas. Tagurdades on rakendumist salongist lihtsam tajuda, sest lukustumine on täielik ja välja kraapimine teistimoodi kui ennem.
P.S.
Väikse ja keskmise koormuse all on vaikne, väga suure koormuse all teeb raksuvat häält.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et nüüd on autol edaspidi 2,8 ja tagurpidi 3 vedavat ratast.
Ette pole plaanis seda panna? Oleks huvitav teada kuidas käitub. Tagurdamine kõval pinnasel saab ilmselt paras ikaldus olema eriti kui on vaja pöörata.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: T Juun 28, 2016 9:46 pm
Postitas Praks1
Lugege pardipoja teemat, pardipoja meeletu power sõi ära selle juba.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: T Juun 28, 2016 11:16 pm
Postitas rato
Minul on Jimnyl taga DAK7 90/100 ja ees DAK7 100/90 ehk kõige kangem komplekt mis saab olla jimnyle. Tagasilla lukku testisin originaalratastega ja ületas ootusi kala/jahi/safari autona kasutamist silmas pidades. Maanteel ja linnas täiesti ok, murul lahtisemal kruusal natuke kisub kaasa sisekurvi ratast. Nüüd 235 suurusega maxxis trepador joonostab juba murule rohkem. Ette suunas 90/100 annab väga tuntavalt parema haarduvuse. Tagurpidi suunas väga ilusti hoiab lukus libedal, pehmes ja laseb ka paukumata tagurpidi manööverdada. Sain ka ilusti käsipidurit 2 hammast peale tõmmates luku ettesuunas 100% tööle, ehk kässari abil saab teha 100/100 lukku sellega. Diagonaalis ratas rippu kuni ringi käib, kässar peale ja hops üles. Tagurpidi alla tagasi kuni kiikumiseni, uuesti kässarit ja hops üles tagasi. Tegin ka video aga tahvli remontijad lasid tahvli tühjaks it-bussis rsk. Eks teen uued videod siis. Tagadiffer on probleemideta sõitnud juba oma esimese õlivahetuseni, 1000km, peale mida vahetati õli tagasillas ja pandi dak7 100/90 ka ette. Tagasilla õli oli ilus ja olulise rauapuruta. Esisilla dak7 on hetkel ootuspäraselt käituv. Maanteel sõidan hubid(rummulukud) ja esisild väljas , linnas esisild väljas. Kuna 235 ratas sai alla ja kooaas hetkel liiga lähedal, siis ei saa tõsist testi teha enne kui rattale ruumi juurde saab. Samas käisin vaikselt hiilimas pehmel kuumaastikul ja tundub ka see kõige kangem versioon täitsa sõidetav. Ilmselt nii ette kui taha, sama kasutusvaldkonnaga autodele soovitan dak7 90/100, mugavuse tõttu just. Ja kellel veel linnakam, siis neile juba dak5 90/100 nii ette kui taha ja saab väga palju parem ilma tõsteta ja ehitusteta, kui tahetakse kõiki rattaid vedama saada ilma autot ümber ehitamata.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: E Juul 11, 2016 5:51 pm
Postitas Landy
Suvesõidul käidud. DAK5 90/100 lukk tagasilas oli ülesannete kõrgusel ja andis tuntava panuse vintsivabasse liikumisse. Toimib ja on oma raha väärt.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: E Juul 11, 2016 6:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:Suvesõidul käidud. DAK5 90/100 lukk tagasilas oli ülesannete kõrgusel ja andis tuntava panuse vintsivabasse liikumisse. Toimib ja on oma raha väärt.
Ja vähemalt üks DAK sai seal ka otsa
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: L Okt 08, 2016 7:49 am
Postitas rato
Siuke lugu ilmnenud. Asjast ausalt ja ilma glasuurita.
Kas asi on partiis või ei tea milles aga hetkel on nende lukkude vastupidavus küsimärgi all. 33" Sinverstone Extremedega on saadud puhta puruks kogu silla sisu tänu DAKile. Mul oma Jimnyl hakkas linnaratastega tagasillas DAK7 90/100 raksuma, lahtivõttes oli palju metallipuru sees. Sain ilmselt suuremal hädal sabast kinni ja panin asjas veendumiseks tagavaraks olnud uue DAK7 90/100 luku sisse ja defektne ootab venelastega asjaajamist. Asi laias laastus selles, et luku korpuse poldid kerivad ennast imekombel tasapisi lahti ja siis on teadagi mis. Et seni kuni asi täpselt selge pole, igaks juhuks neid ma ei soovitaks. Seni kuni poldid kinni ja kõik korras, on tõesti vägev asi soodsa raha eest aga see lahtikerimise ikaldus ( kas ajutine või siis lausa standard) nullib kogu säästu ära.
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: L Okt 08, 2016 6:09 pm
Postitas puhvel
Äkki keevitusega poltide peadele punktid, vajadusel rellakaga saab ära sügada

Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: L Okt 08, 2016 6:58 pm
Postitas rato
No a siis kaob ju garantii ara. Kinni plommitud polt jah pysib sees iseenesest
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Postitatud: L Okt 08, 2016 7:32 pm
Postitas fendimees
Kas polt kerib lahti või venib välja ja kerib lahti? Ja keevituse punkt teoorias ei tohiks garantiid rikkuda. Võimalus panna mingid uued poldid, mis traadiga lukustuvad. Plekist ring, millest saab kõrva üles keerata. Äkki midagi neist asjadest proovida? Või on kellelgi veel parem mõte? Endal ka isu ikkagi see vene imevärk ära proovida.