Vene läbilibisevad difrilukud
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Komplekteeritud differ koos lukuga:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Aluseks sai võetud, mitte minu silla sees olndu differ, vaid pruugitud doonorsild (sai ka uued laagrid).
Et kõik asjad omahel kokku istuksid, tuli osasid komponente sütel kuumutada.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Aluseks sai võetud, mitte minu silla sees olndu differ, vaid pruugitud doonorsild (sai ka uued laagrid).
Et kõik asjad omahel kokku istuksid, tuli osasid komponente sütel kuumutada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Nüüd siis lukuga varustatud sild autol alla. Lähipäevil proovin testida ja muljetada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Käisime täna koos inseneerigaq veidi metsas seda DAK5 90/100 tagalukku testimas (julgestas mind oma LC 80-ga). Pinnas vesine-turbane ja kohati kivine ning tundub , et lukk on hinda väärt.
Kõhutunne ütleb, et kivide vahel pehmes turbas järske kurve võttes oleks ilma tagalukuta illmselt paaris kohas vintsi abi võinud vaja olla.
Samas ise salongis on seda isemõtleva asja toimetamist edaspidi liikudes raske hinnata, aga taga järgi sõites olevat Inseneerile ilusti näha olnud, kuidas teine ratas turbastes rööbastes kaasa kraapima hakkas. Tagurdades on rakendumist salongist lihtsam tajuda, sest lukustumine on täielik ja välja kraapimine teistimoodi kui ennem.
P.S.
Väikse ja keskmise koormuse all on vaikne, väga suure koormuse all teeb raksuvat häält.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et nüüd on autol edaspidi 2,8 ja tagurpidi 3 vedavat ratast.
Kõhutunne ütleb, et kivide vahel pehmes turbas järske kurve võttes oleks ilma tagalukuta illmselt paaris kohas vintsi abi võinud vaja olla.
Samas ise salongis on seda isemõtleva asja toimetamist edaspidi liikudes raske hinnata, aga taga järgi sõites olevat Inseneerile ilusti näha olnud, kuidas teine ratas turbastes rööbastes kaasa kraapima hakkas. Tagurdades on rakendumist salongist lihtsam tajuda, sest lukustumine on täielik ja välja kraapimine teistimoodi kui ennem.
P.S.
Väikse ja keskmise koormuse all on vaikne, väga suure koormuse all teeb raksuvat häält.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et nüüd on autol edaspidi 2,8 ja tagurpidi 3 vedavat ratast.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Tule parem suvesõidule tr1 või vabasse sõitma. Saad lukkude tööst adekvaatse hinnangu ja ka teistele asi kindlam.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Auto ei saa Suvesõiduks veel täielikult (võistlus)korda ja seega "poole munaga" ei plaani võistlema minna. Seekord funnin Turistis. Aga eks neid võsitluseid tuleb ju edaspidigi.helar kirjutas:Tule parem suvesõidule tr1 või vabasse sõitma. Saad lukkude tööst adekvaatse hinnangu ja ka teistele asi kindlam.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Ette pole plaanis seda panna? Oleks huvitav teada kuidas käitub. Tagurdamine kõval pinnasel saab ilmselt paras ikaldus olema eriti kui on vaja pöörata.Landy kirjutas:Käisime täna koos inseneerigaq veidi metsas seda DAK5 90/100 tagalukku testimas (julgestas mind oma LC 80-ga). Pinnas vesine-turbane ja kohati kivine ning tundub , et lukk on hinda väärt.
Kõhutunne ütleb, et kivide vahel pehmes turbas järske kurve võttes oleks ilma tagalukuta illmselt paaris kohas vintsi abi võinud vaja olla.
Samas ise salongis on seda isemõtleva asja toimetamist edaspidi liikudes raske hinnata, aga taga järgi sõites olevat Inseneerile ilusti näha olnud, kuidas teine ratas turbastes rööbastes kaasa kraapima hakkas. Tagurdades on rakendumist salongist lihtsam tajuda, sest lukustumine on täielik ja välja kraapimine teistimoodi kui ennem.
P.S.
Väikse ja keskmise koormuse all on vaikne, väga suure koormuse all teeb raksuvat häält.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et nüüd on autol edaspidi 2,8 ja tagurpidi 3 vedavat ratast.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Lugege pardipoja teemat, pardipoja meeletu power sõi ära selle juba.
Proto
53951597
53951597
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Minul on Jimnyl taga DAK7 90/100 ja ees DAK7 100/90 ehk kõige kangem komplekt mis saab olla jimnyle. Tagasilla lukku testisin originaalratastega ja ületas ootusi kala/jahi/safari autona kasutamist silmas pidades. Maanteel ja linnas täiesti ok, murul lahtisemal kruusal natuke kisub kaasa sisekurvi ratast. Nüüd 235 suurusega maxxis trepador joonostab juba murule rohkem. Ette suunas 90/100 annab väga tuntavalt parema haarduvuse. Tagurpidi suunas väga ilusti hoiab lukus libedal, pehmes ja laseb ka paukumata tagurpidi manööverdada. Sain ka ilusti käsipidurit 2 hammast peale tõmmates luku ettesuunas 100% tööle, ehk kässari abil saab teha 100/100 lukku sellega. Diagonaalis ratas rippu kuni ringi käib, kässar peale ja hops üles. Tagurpidi alla tagasi kuni kiikumiseni, uuesti kässarit ja hops üles tagasi. Tegin ka video aga tahvli remontijad lasid tahvli tühjaks it-bussis rsk. Eks teen uued videod siis. Tagadiffer on probleemideta sõitnud juba oma esimese õlivahetuseni, 1000km, peale mida vahetati õli tagasillas ja pandi dak7 100/90 ka ette. Tagasilla õli oli ilus ja olulise rauapuruta. Esisilla dak7 on hetkel ootuspäraselt käituv. Maanteel sõidan hubid(rummulukud) ja esisild väljas , linnas esisild väljas. Kuna 235 ratas sai alla ja kooaas hetkel liiga lähedal, siis ei saa tõsist testi teha enne kui rattale ruumi juurde saab. Samas käisin vaikselt hiilimas pehmel kuumaastikul ja tundub ka see kõige kangem versioon täitsa sõidetav. Ilmselt nii ette kui taha, sama kasutusvaldkonnaga autodele soovitan dak7 90/100, mugavuse tõttu just. Ja kellel veel linnakam, siis neile juba dak5 90/100 nii ette kui taha ja saab väga palju parem ilma tõsteta ja ehitusteta, kui tahetakse kõiki rattaid vedama saada ilma autot ümber ehitamata.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Suvesõidul käidud. DAK5 90/100 lukk tagasilas oli ülesannete kõrgusel ja andis tuntava panuse vintsivabasse liikumisse. Toimib ja on oma raha väärt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Ja vähemalt üks DAK sai seal ka otsaLandy kirjutas:Suvesõidul käidud. DAK5 90/100 lukk tagasilas oli ülesannete kõrgusel ja andis tuntava panuse vintsivabasse liikumisse. Toimib ja on oma raha väärt.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Siuke lugu ilmnenud. Asjast ausalt ja ilma glasuurita.
Kas asi on partiis või ei tea milles aga hetkel on nende lukkude vastupidavus küsimärgi all. 33" Sinverstone Extremedega on saadud puhta puruks kogu silla sisu tänu DAKile. Mul oma Jimnyl hakkas linnaratastega tagasillas DAK7 90/100 raksuma, lahtivõttes oli palju metallipuru sees. Sain ilmselt suuremal hädal sabast kinni ja panin asjas veendumiseks tagavaraks olnud uue DAK7 90/100 luku sisse ja defektne ootab venelastega asjaajamist. Asi laias laastus selles, et luku korpuse poldid kerivad ennast imekombel tasapisi lahti ja siis on teadagi mis. Et seni kuni asi täpselt selge pole, igaks juhuks neid ma ei soovitaks. Seni kuni poldid kinni ja kõik korras, on tõesti vägev asi soodsa raha eest aga see lahtikerimise ikaldus ( kas ajutine või siis lausa standard) nullib kogu säästu ära.
Kas asi on partiis või ei tea milles aga hetkel on nende lukkude vastupidavus küsimärgi all. 33" Sinverstone Extremedega on saadud puhta puruks kogu silla sisu tänu DAKile. Mul oma Jimnyl hakkas linnaratastega tagasillas DAK7 90/100 raksuma, lahtivõttes oli palju metallipuru sees. Sain ilmselt suuremal hädal sabast kinni ja panin asjas veendumiseks tagavaraks olnud uue DAK7 90/100 luku sisse ja defektne ootab venelastega asjaajamist. Asi laias laastus selles, et luku korpuse poldid kerivad ennast imekombel tasapisi lahti ja siis on teadagi mis. Et seni kuni asi täpselt selge pole, igaks juhuks neid ma ei soovitaks. Seni kuni poldid kinni ja kõik korras, on tõesti vägev asi soodsa raha eest aga see lahtikerimise ikaldus ( kas ajutine või siis lausa standard) nullib kogu säästu ära.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Äkki keevitusega poltide peadele punktid, vajadusel rellakaga saab ära sügada 

XC 70
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
No a siis kaob ju garantii ara. Kinni plommitud polt jah pysib sees iseenesest
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Vene läbilibisevad difrilukud
Kas polt kerib lahti või venib välja ja kerib lahti? Ja keevituse punkt teoorias ei tohiks garantiid rikkuda. Võimalus panna mingid uued poldid, mis traadiga lukustuvad. Plekist ring, millest saab kõrva üles keerata. Äkki midagi neist asjadest proovida? Või on kellelgi veel parem mõte? Endal ka isu ikkagi see vene imevärk ära proovida.