Re: Hammasrihm ja märgid.
Postitatud: T Apr 07, 2015 9:01 pm
Praegu panin kokku, kuna masinat vaja töö tegemiseks. Tihendiks panin poest ostetud õige tihendi. Metallipuru võis jääda ka eelmisest omanikust sinna karteripõhja, kuna masina sain juba põleva õlitulega, tema olevat saaled ära lasnud vahetada ning õlituli põlevat sellepärast, et mootor tuleb vaikselt sisse sõita. Jutt jutuks.
Hetkel sõidab, mootor töötab ja õlituli ka kenasti kustus, seega surve olemas. Saalekolinat mina Diiselmootoril ära tunda ei oska.
Küll aga lekib õli ühest voolikukinnitusest mis karterist välja läheb või karterisse tuleb(kehva klambri viga, vahetan ära!!) ja kütusetorud on ära mädanenud, need ka lekivad.
Plaanin asemele panna 8mm vasktoru, hetkel nuputan, millega oleks kõige mõistlikum otstesse rant või serv teha, et klamber ja voolik ikka püsiks toru otsas.
Hetkel sõidab, mootor töötab ja õlituli ka kenasti kustus, seega surve olemas. Saalekolinat mina Diiselmootoril ära tunda ei oska.
Küll aga lekib õli ühest voolikukinnitusest mis karterist välja läheb või karterisse tuleb(kehva klambri viga, vahetan ära!!) ja kütusetorud on ära mädanenud, need ka lekivad.
Plaanin asemele panna 8mm vasktoru, hetkel nuputan, millega oleks kõige mõistlikum otstesse rant või serv teha, et klamber ja voolik ikka püsiks toru otsas.