3. leht 3-st
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: R Mär 21, 2014 8:06 pm
Postitas marauder
toi kirjutas:Aga mis see SOA tõste annab peale välimuse. Kinni jääb ju silla peale aga spiraalidega läheb silla käik ju oluliselt paremaks. Paranda mind Ivar kui eksin aga mina olen aru saanud et lehtvedrudega flex jupraktiliselt olematu ja selle mõttega spiraale pannaksegi. Mitte sellepärast et keret tõsta. Mina usun et läbivust parandavad parem sillakäik ja suuremad rattad. See SOA tõste on enese petmine.
Räägin Patroli vaatevinklist...
Soa annaks niipalju, et vedrud ja muu kaasned koliks silla alt silla peale. Need kipuvad ikka päris tihti mätaste taha kinni jääma.
Aga mölema töste puhul miinimumrehviks 35 tolli, hea oleks 37. Patroli sillad peaks need möödud vastu ka pidama normaalse söidu puhul.
Keegi konkreetsemalt ei räägi mis esimesed 4 korda valesti sai tehtud lääbade puhul?
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: R Mär 21, 2014 11:13 pm
Postitas rt23
Kui ehitad siis ikka 35" rehvile. Seda enam et vabad sillad ja vabalthingav mootor.
Mul on sillad väga hästi pidanud, lukud sildades ja turbomootor. Korra sain püsikatest jagu aga see pigem sõiduviga, puu tungis ratta ja koopa vahele lukus sillaga täisgaasil.
Mis öelda tahan, et 33" jääb selelle raskele ja pikale elukale pisut kõhnaks, 35" mahub vabalt ka juba 5cm keretõstega, ehituskulu minimaalne ja samas tänavalegaalne.
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: L Mär 22, 2014 7:52 am
Postitas tphnd
ok, see kõlab mõistlikult
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: K Nov 19, 2014 9:32 pm
Postitas sull45
Oma lühendatul hj60 on cherokee 3-lift esivedrud ja pajero tagumised lääbad,37 irokid rehvideks,päris kaua sai igasuguseid katsetatud ,see pada on ikka päris raske toikaril
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: P Dets 21, 2014 5:01 pm
Postitas jyrxixx
päris huvitavaks kiskuv teema.....
Kuna endal ka ikka selle spriraalvedru plaan patrolil siis palju huvitavat lugeda....
Mõtlesin lahenada asja uuemate y60 juppidega... 1:1 le 160 patrolile alla lükata... vb toimiks ka läntkari puhul ?
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: P Dets 21, 2014 9:34 pm
Postitas FlammablE
Lihtsam on tegelikult y60 hankida. y60 juppidega päris 1:1-le siiski 160-t spiraalidele ei tee. 160 sild on kitsas. Lehtvedru flexil pole tegelikult häda midagi. Kui ei usu, vaadake netist pilte ja tutvuge erinevate lahendustega. Kui pole päris selge, miks spiraalile tahad teha, siis tuletaks meelde, et esiteks on see rahaline väljaminek juppide ja aja näol, teiseks omajagu tööd, kolmandaks pole esimest korda tehes õrna aimugi lõpptulemuse sõiduomadustest, neljandaks ei saa sa enam ülevaatust ja ilmselt leiaks veel mõne põhjenduse, miks mitte teha. Kui see kõik ei morjenda, siis võib teha küll

Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: E Dets 22, 2014 12:39 pm
Postitas jyrxixx
No mis minujaoks lehtvedrudepuhul ei meeldi on see et :
1) Kolisevad - vahetad vedru plastik slaiderid ära ja nädal paar ja uuesti kolin taga ... koletüütu ...
2 ) Keeramsiel hakkab rehviserv vastu vedrupakki käima ... lahendada saaks - ofset veljega kuid kui 37 ratta paned jääb tulemus suht samaks...
3) Sõidu mugavus - v selle puudumine Eriti kuna tegin ellipsoidvedru tõste.... vaiselt ja kiirelt pole väga häda midagi ... aga 40 pealt ja laugetes aukudes on pumpsteer kerge tulema..
4 ) Raielangidel meeldib vedrupakkil ennast kännuotsa kinni istutada...
5 ) Kui juba keerdvedrudele läheb , kaalun ka sildade vahetamist... kirs tordil oleks volvo portaalid.. sobiks ka y60 omad.. Ja et nad laiemad on siis ... selle kohapealt võib seda õelda,et kere on ainult visuaalne piir masina ehitusel..
6) Ülevaatus ei ole probleem ... Töötav lahendus on...
Vahepeal käis ka peast läbi mõte teha 4 hooba per sild lahendus .. et 2 väiksemat hooba ülesse ja 2 pikemat hooba silla alla ja viia alumiste hoobade kinnitus peaaegu kere keskele, et viia silla ja raami vaheline nurk võimalikult väikseks... ? Iseasi kui jämedad ja mis materjal see hoob olema peaks.. Kas puksidega v uniball ühendus ja kindlasti reguleeritav.. ja kas see üldse toimiks... Sellepärast väga huvitakski siin varem tarkade meeste poolt tehtud lahendused ja tulemused

Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: E Dets 22, 2014 9:14 pm
Postitas FlammablE
Vedrud silla peale, normaalse offsetiga veljed, eksisteerivad käändmiku piirajad, normaalne roolisüsteem(high steer) jne.
Mõistlik oleks minna vaatama mõnda normaalselt 35 või suurema rattaga sõitvat lehtvedrudega patrolit ning lahendada enda probleemid kõigepealt ära. Kui ikka ei meeldi, siis võiks hakata 4-lingi jaoks toru paksust arvutama ja mõtlema, kas 4130 või 15cdv6. Ma ise investeeriks y60 sildade jms mõttetuse peale kuluva raha kõigepealt coiloveritesse ning ehitaks originaalsillad suvalisi radius arme(ländrõuverilt näiteks) kasutades spiraalidele. Kui see asi lõpuks toimib ja hing rohkemat ihaldab, siis järgmine etapp oleks juba portaal ja siis võiks mõtelda ise varraste ehitamisele ning kastitäiele kallitele uniballidele. Kui muidugi eelarve ei piira, siis võib ka kohe kogu komplekti teha.
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: E Dets 22, 2014 10:31 pm
Postitas tuningman
FlammablE kirjutas:Vedrud silla peale.
vedrud silla peale võib selline kuut jääda.tagant on eriti rõve
Õnneks jüril madal variant, aga orig paksuses vedrupakke ikka jätta ei saa.
nagu aru saan siis jüril ongi vaid 3lehte pakki alles jäänud? plaanin sama.
Re: HJ60 spiraalvedrudele
Postitatud: T Dets 23, 2014 12:05 am
Postitas jyrxixx
Ma jätsin jah 3 alles... enam vähem ei saanud..

Aga jah see auto on ikka kole kole kõrge
