3. leht 5-st
Re: A/T rehvid
Postitatud: P Veebr 23, 2014 9:23 pm
Postitas rommel
Need tabelid on rohkem madalale sõiduautorehvile täpseks järgimiseks. Kõrge rehvi puhul ei pea nii täpselt seda joont jälgima, peaasi, et rõhk hea on (liiga palju siis kulub keskelt , liiga vähe siis äärtest). Mul on 8" veljel 315 (12.5") peal ja pole midagi kurta... Talvekad (265 laius) on siiski 7.5x17" veljel.
Re: A/T rehvid
Postitatud: P Veebr 23, 2014 9:26 pm
Postitas RistoRR
Minu mõttes (parandage kui vale mõte on) on 265 ja 275 vahe velje suhtes ju minimaalne. Pean lihtsalt rattakoopas hakkama mõõtma ratta ja stange vahe min väärtuseid, et kui suurt kannatab panna...
Re: A/T rehvid
Postitatud: E Veebr 24, 2014 6:57 pm
Postitas TiitR
RistoRR kirjutas:No orig on 245 lai 7'' velje peal. 265 on siiani plaanitud mõõt, aga leidsin ka sobiliku 275 laia rehvi, küsimus jääbki, et kuidas veljega jääb?

LC120-l on tehase velg 7,5" lai. Sinna istub kui valatult nii 265, kui ka 275 laiusega rehv.
Re: A/T rehvid
Postitatud: E Veebr 24, 2014 10:25 pm
Postitas RistoRR
Rattakoopas ilmnes probleem, nimelt keeramisel (kui pikikaldega ratas ära tsentreerida) jääks kummalegi poole vaid 20mm ruumi parimal juhul

Hakka või väiksemat mõõtu rehvi panema, kuigi olen ka tõsteta masinal 265/70 all näinud

Re: A/T rehvid
Postitatud: E Veebr 24, 2014 11:09 pm
Postitas LauriJ
20mm on täitsa ok ju.
Re: A/T rehvid
Postitatud: E Veebr 24, 2014 11:21 pm
Postitas RistoRR
245/70 ja 265/70 kõrguse vahe 28mm st kummalegi poole 14mm. Vahe jääb rõvedalt väike ja silla regulli peab tihti jälgima...

Re: A/T rehvid
Postitatud: P Mär 02, 2014 9:17 pm
Postitas Mudamüttaja
Kui soovid soodsa hinnaga A/T rehve siis saada ps.
Re: A/T rehvid
Postitatud: L Mär 15, 2014 6:50 pm
Postitas RistoRR
Tänud vastanutele ja pakkujatele. Uued rehvid olemas ja all

Re: A/T rehvid
Postitatud: L Mär 15, 2014 7:26 pm
Postitas amevier
Räägi siis, mis rehv ja miks see. Kolm lehekülge juttu ja tulemust ei teagi.
Eelpool oli keegi välja hõiganud, et Cooper STT on vaikne maanteel... ei ole vaikne. Ääreklots tõmbab ikka riivi korralikult ja mida laiem rehv, seda kõvem krabin. Aasta ja jooks, kui iga päev sõita. Aga sõita on nendega hea.
Re: A/T rehvid
Postitatud: L Mär 15, 2014 7:40 pm
Postitas RistoRR
Sai siiski valitud Falken Wildpeak AT01. Esimesed emotsioonid positiivsed. Asfaldil rehvimüra suht vähe, ootasin rohkemat. Pidamist mudas veel ei tea, aga täna paari cm lörtsis asfaldil toimib paremini kui mu sõiduka lamell. Põllul sai ka käia täna õhtupoolikul ja mõned künkad ületatud ca 10cm lörtsis, ei kurda. Puhta asfaldisahistajaga võrreldes edu suur, aga eks ta BFG AT ja igasugu MT rehvidele jääb ikka alla ma arvan, pole teisi muidugi ise proovinud kunagi... Muideks on neil rehvidel ka külgedel mingi pooletoobine mustritaoline asi, praeguses lörtsis isegi peaks abiks olema...
Re: A/T rehvid
Postitatud: N Mai 01, 2014 10:22 am
Postitas holari
Tere. Kuidas oled rehvidega peale mõningast kasutamist rahul?
Kui palju tõstsid kütusekulu ja kuidas on kõvakattega teedel?
Omal vaja rehve ja uurin.
H.
Re: A/T rehvid
Postitatud: N Mai 01, 2014 11:03 am
Postitas RistoRR
Küttekulu osas jään vastuse võlgu, ei ole suurt jälginud seda, läbitud km vaadates tundub, et ei ole palju tõusnud. Kõvakattega teel rehv vaikne, kruusa/liiva pinnast kaevab hästi, aga mudas tahab korralikku mauramist saada, et mustrit puhastama hakkaks. Mulle iseenesest meeldib, kuna suurem osa ikkagi kõval pinnal sõitu.
Re: A/T rehvid
Postitatud: R Mai 09, 2014 1:01 pm
Postitas HenriKristo
Kuna teema juba olemas ja endal uute A/T rehvide soetamise plaan, siis uuriksin teadjamatelt asjalikku nõu. Nimelt on hetkel valikusse jäänud BFGoodrichi A/T ja Insa Turbo Ranger. Kuna muster on sisuliselt sama, oleks küsimus kulumiskiiruses. BFG A/Tsid on Navara all kaks ringi läbi sõidetud ning kuna emotsioon on olnud tänu aeglasele kulumisele väga hea, kipub kaalukauss nende poole kalduma. Samas aga Insadel on oluliselt parem hind, kuid isiklik kogemus puudub. Seekord lähevad aga rehvid Samuraile alla ning soovikski teada kasutajate arvamust Insade kulumiskiiruse kohta. Loomulikult võib ka teisi plusse ja miinuseid antud võrdluses ka välja tuua.
Mainin ka ära, et sõidetavate pindade suhe on 70% kõvakattega teid (asfalt, kruus) ja 30% pehmemat pinnast (muda, liiv)
Re: A/T rehvid
Postitatud: R Mai 09, 2014 3:34 pm
Postitas Landy
Kulumis kiiru se vahe on umbes 2 korda.
Insa Turbo Ranger, kui protirehvi kanntab ~30.000 km sõita mõsistliku kulumuseni.
BFG AT min 60.000 km
Samasuur on ka uuena hinnavahe. BFG AT mudugi jupi vaiksem ja elastsem.
Re: A/T rehvid
Postitatud: R Mai 09, 2014 5:55 pm
Postitas holari
Müra ei saa Insadele ette heita. On täiesti ilma kõrvalise helita. Ja mu kõrvad on väga tundlikud selles suhtes.