3. leht 4-st

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: R Jaan 31, 2014 9:08 pm
Postitas Ergo K
Kui ei vajuta siis käima ei lähe. Mul suva kas kuulab või mitte, vähemalt toimib. Soojana läheb niisama ka.
Peale uusi küünlaid põleb külma mootoriga see märk poole kauem kui enne, soojana max sekund.
Ei pretendeeri oma jutuga absoluutselt tõele, vaid räägin kuidas on :wink:

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: R Jaan 31, 2014 11:24 pm
Postitas AigarP
Ergo K kirjutas:Kui ei vajuta siis käima ei lähe. Mul suva kas kuulab või mitte, vähemalt toimib. Soojana läheb niisama ka.
Peale uusi küünlaid põleb külma mootoriga see märk poole kauem kui enne, soojana max sekund.
Ei pretendeeri oma jutuga absoluutselt tõele, vaid räägin kuidas on :wink:

Kui minu omal küünal läbi oli, siis tundus et oli ka abi gaasipedaali vajutamisest, muidu ei läinud.
Ja mida külmem on väljas seda kauem küünalde tuli põleb.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: R Jaan 31, 2014 11:51 pm
Postitas ibra
Ja mida külmem on väljas seda kauem küünalde tuli põleb.
No nüüd avastasid küll Ameerika.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: T Veebr 04, 2014 8:02 pm
Postitas zyon
Oligi 1 eelsüüteküünal ära. 3 ja 5 pihusti tagasivool polnud ka just kõige parem aga piiripeal. Kunagi tuleb nende remont ka ette võtta. Eks nüüd vaatab kuidas külmaga käivitub.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: P Nov 30, 2014 11:48 am
Postitas Kristjan1979
Tere,

Täna hommikul kell 7:00 seisin siis samasuguse probleemi ees, külma oli -10 ja käima minna ei taha. Hakkab nagu minema ja siis kui natukene oleks nagu veel vaja lükkab starteri tagant ära. Proovitud sai kuskil 10 korda. Lõpuks siiski läks, tagant tuli ka sellist valget suitsu (kuigi seda tuleb soojema ilmaga ka). Just praegu käisin väljas proovimas (auto on seisnud 4tundi ja külma -6) läks poolest pöördest. Viga vististi ikka küünaldes. Auto on 2002 aasta Grand Cherokee 2,7 TD.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: E Dets 01, 2014 12:15 pm
Postitas v6sa
Kas käivitub silinderhaaval või partsatab korraga?

Loe ka teisi crd teemasid - päevakohane mure, millele on kahes teises teemas üksjagu vihjeid, mida kontrollida.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: E Dets 01, 2014 6:04 pm
Postitas Kristjan1979
Kui läheb siis partsatab korraga ja kui ei lähe siis ei lähe üldse. Täna hommikul oli jälle sama jama, kuna aku oli juba vana siis ostsin ka uue aku. Sai aku peale pandud tuli teist mingi 20x käivitada ja siis suure surmaga ikka läks. Mis küll viga võib olla? Samas soojast peast läheb ilusti.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: E Dets 01, 2014 8:07 pm
Postitas Kristjan1979
Ja siis veel selline küsimus, et misasi GC-l 2,7 TD seal kapoti all undab paar minutit peale seda kui mootor seisma jätta? Kas see peabki niimoodi olema või on mingi jama?

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: E Dets 01, 2014 8:28 pm
Postitas laf1247
Kristjan1979 kirjutas:Ja siis veel selline küsimus, et misasi GC-l 2,7 TD seal kapoti all undab paar minutit peale seda kui mootor seisma jätta? Kas see peabki niimoodi olema või on mingi jama?
Kindel ei ole, aga pakun, et turbo solenoid piniseb nii kaua kuni vaakum süsteemist kaob. Proovi solenoidil voolik lahti tõmmata see hetk, kas jääb vait. Solenoid asub kaassõitja pool paisupaagi ja õhufiltri kõrval.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: T Dets 02, 2014 4:32 pm
Postitas zyon
laf1247 kirjutas:
Kristjan1979 kirjutas:Ja siis veel selline küsimus, et misasi GC-l 2,7 TD seal kapoti all undab paar minutit peale seda kui mootor seisma jätta? Kas see peabki niimoodi olema või on mingi jama?
Kindel ei ole, aga pakun, et turbo solenoid piniseb nii kaua kuni vaakum süsteemist kaob. Proovi solenoidil voolik lahti tõmmata see hetk, kas jääb vait. Solenoid asub kaassõitja pool paisupaagi ja õhufiltri kõrval.
Mul teeb sama häält, turbo solenoid piniseb nii kaua kuni vaakum süsteemist kaob...

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: T Dets 02, 2014 5:56 pm
Postitas Pomo
Mul ei läinud enam miinusega käima, viisin täna tegemisse Ei osanud midagi arvata, mis siis jälle, kuna kõike on juba vahetatud, nii et mitu autot saaks neist juppidest juba üles ehitada. :lol:
Selgus et kõik!? eelsüüteküünlad olevat läbi olnud.
Sel kevadel said välja vahetatud ja suvel nad ju ei ole kasutusel.
Et mis kamm siis nüüd?
Kas mingi relee vms ei lülitanud neid välja ja põlesid seni, kuni hävisid vms?
Mis võib olla?

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: T Dets 02, 2014 7:27 pm
Postitas agent007
Kuidas kindlaks tehti, et kõik on õhtal?

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: T Dets 02, 2014 7:47 pm
Postitas Pomo
ei tea
mingi testriga.
Arvati juba, et tester ise on õhtal :lol:
pärast oli antud otse ka 12V
pakuti kaasa, et tahad kodus katsetada, ei võtt.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: K Dets 03, 2014 1:15 pm
Postitas v6sa
Pomo kirjutas: ...
suvel nad ju ei ole kasutusel.
...
Millisel allikal see väide põhineb? Enamus diisleid küünlaid siiski külmkäivitusel (mootori temperatuur <40 kraadi) pruukida üritab. A ma muidugi konkreetse paja hingeelu nüansse ei tea ka. :?

Minu MB-l (veidi vanem mootor küll) põles esimene Febi maha viiendal käivitusel ja teised riburadapidi aasta jooksul. Seega ma ei välistaks lihtsalt kehvi küünlaid.

Re: Probleem '03 aasta Grand Cherokee käivitusega külmaga

Postitatud: K Dets 03, 2014 8:11 pm
Postitas agent007
v6sa kirjutas:
Pomo kirjutas: ...
suvel nad ju ei ole kasutusel.
...
Millisel allikal see väide põhineb? Enamus diisleid küünlaid siiski külmkäivitusel (mootori temperatuur <40 kraadi) pruukida üritab. A ma muidugi konkreetse paja hingeelu nüansse ei tea ka. :?

Minu MB-l (veidi vanem mootor küll) põles esimene Febi maha viiendal käivitusel ja teised riburadapidi aasta jooksul. Seega ma ei välistaks lihtsalt kehvi küünlaid.
GLOW PLUG RELAY
DESCRIPTION
There are two glow plug relays. These relays are
located in the Power Distribution Center (PDC) in
the engine compartment.
OPERATION
When the ignition (key) switch is place in the ON
position, a signal is sent to the ECM relating current
engine coolant temperature. This signal is sent from
the engine coolant temperature sensor.
After receiving this signal, the ECM will determine
if, when and for how long of a period the glow plug
relays should be activated. This is done before, during
and after the engine is started. Whenever the
glow plug relays are activated, it will control the 12
volt 100 amp circuit for the operation of the four
glow plugs. Each relay control two glow plugs.
The Glow Plug lamp is tied to this circuit. Lamp
operation is also controlled by the ECM.
With a cold engine, the glow plug relays and glow
plugs may be activated for a maximum time of 200
seconds. Refer to the following Glow Plug Control
chart for a temperature/time comparison of the glow
plug relay operation.
In this chart, Pre-Heat and Post-Heat times are
mentioned. Pre-Heat is the amount of time the glow
plug relay control circuit is activated when the ignition
(key) is switched ON, without the engine running.
Post-Heat is the amount of time the glow plug
relay control circuit is activated after the engine is
operated. The Glow Plug lamp will not be activated
during the post-heat cycle.
kyynla_temp.jpg
kyynla_temp.jpg (30.27 KiB) Vaadatud 3962 korda
Admed pärinevad 2002 WJ diisli manualist