3. leht 4-st

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: T Jaan 29, 2013 4:45 pm
Postitas ibra
Pomo kirjutas:kuskohas sul see klapp on ja kuidas see välja näeb?
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
Kui sa tahad tagasivooluklappi, siis neid on Tartus Pärna tn 11 Stikke poes. http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=21&limit=1

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: T Jaan 29, 2013 5:38 pm
Postitas agent007
See tagasivooluklapp on huvitav. Kas annab 2.7 crd -l tulemust ka?

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: T Jaan 29, 2013 6:25 pm
Postitas Pomo
no selleks, milleks ma teda mõtlesingi.
ei lase kütusel tagasi voolata.
Sobib paigaldada igale autole kui ei leita viga või vea kõrvaldamiseni
Näiteks filtri vahetamisel ei pea paagist kütust imema hakkama ja kui kusagil on vähe ebahermeetilisust, siis ei jookse jälle süsteem tühjaks.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: K Jaan 30, 2013 4:01 pm
Postitas margus61
Pole küll päris täpselt teemasse, aga siin läks veidi laiemaks toitesüsteemi lahkamiseks.

Mu omal (ma ei tea, kas ka teistel) on põhja all üks väike ja kaitsetu radikas, minu arust kütuse tagasivoolu peal. See võtab kogu aeg näpud sügelema, et paneks riiulisse enne kui ta ise mõne maast turritava objekti külge rippuma jääb ja tagasivoolust tulev kütus hakkab loodust reostama, küttenäidik langeb nagu filmis jne.

Oskab keegi kirjeldada antud radika funktsiooni? Siinjuures deklareerin oma teadlikkust faktist, et tehase insenerid pole lollikari ja ei riputa igasugu vidinaid autde külge naljapärast. Äkki on näiteks selleks, et tagada auto probleemivaba toimimine ka kõrbes ja meie kliimas pole see oluline vms.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: K Jaan 30, 2013 4:20 pm
Postitas ibra
See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: K Jaan 30, 2013 4:35 pm
Postitas agent007
Ise vaatasin ka seda radikat. Ning samuti käis mõte läbi see deinstallida. Meie oludes väga ei usu, et see radikas midagi mõjutaks. Manual kirjutab ka kütte jahutamisest. Isegi on ju pikk trass, sellel peaks isegi jahtuma piisavalt.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: K Jaan 30, 2013 5:46 pm
Postitas v6sa
ibra kirjutas:See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Ühisanumas (kütuselatis) on kütus kilobaarise surve all. Ega see tühjast teki ja kütus soojeneb päris kenasti. Talvel pole lugu, kuid soojal suvel võib päris huvitavaks minna...

Samas, julgelt pool auto küljes leiduvast on vajalik vaid teatud oludes ja teatud tulemuse saamiseks. Ning harva on see tulemus maksimaalne ökonoomsus või lihtsus. 8)

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: R Veebr 01, 2013 12:38 pm
Postitas mdsmlv
Sain ka masina uuesti liikuma. Eile õhtul vahetasin kütusefiltri ja voolikud alates enne filtrit kuni pumbani. Selle ise pandud tagasivooluklapi viskasin ka vahelt välja. Pumpasin õhu välja ja käima ta läks. Lisasin kütusele käivitamist parandavat ja parafinijääke eemaldavat lisandit ka. Täna hommikul soojas garaažis läks kohe käima.

Küsimus oleks selle madalsurve (low pressure) pumba kohta, kuhu peale filtrit voolik läheb ja mille teises otsas on see õhutuse voolik. Saan aru, et sealt peaks saama õhku välja lasta töötava mootoriga. Nagu ka kodanik agent007 kirjutas, siis sureb mootor välja, kui see ots lahti teha. Kas äkki on see madalsurve pump omadega läbi? Kui proovisin õhutusauku veidi avada töötava mootoriga, siis pritsis sealt päris korraliku survega kütet.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: R Veebr 01, 2013 12:57 pm
Postitas agent007
Ehk on sul veel mõni leke süsteemis. Nüüd hiljem proovides mul enam ära ei sure mootor kui see klapp avada. Kui vahetult enne filtrit sissetulev toru lekkis suri kohe ära. Aga kuidas filtrist tulev toru paistab õhu mõttes? Noh algul kindlasti natuke on õhku aga kui veidi käib peaks filtrist ka viimase õhu kätte saama.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: R Veebr 01, 2013 1:20 pm
Postitas mdsmlv
Palju sealt kütet välja voolab, kui töötava mootoriga avada?

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: R Veebr 01, 2013 5:14 pm
Postitas agent007
Noh lati teeb ikka märjaks. Ikka tuleb veidi jah.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: N Veebr 14, 2013 8:28 am
Postitas Uko
Nende pihustite kontrollist.
Saate kodus kenasti vaadata küll,kui tahtmist.Ostate apteegist 20ml süstlad,panete tagasivoolu asemele,pihusti küljest juhtmed maha,käivitate 5sek,Vaatate palju süstaldesse jõudis kütet.3-5ml oleks hea,siis läheb teil auto ka normaalselt käima,kui rohkem ,lekib pihusti juhtklapp läbi ja surve üles aamiseks läheb rohkem aega.Kuni selleni et auto lõpuks ei käivitu.Eriti külmaga kui mootorit raske ringi ajada.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: P Dets 01, 2013 9:44 am
Postitas margus61
agent007 kirjutas:Ise vaatasin ka seda radikat. Ning samuti käis mõte läbi see deinstallida. Meie oludes väga ei usu, et see radikas midagi mõjutaks. Manual kirjutab ka kütte jahutamisest. Isegi on ju pikk trass, sellel peaks isegi jahtuma piisavalt.
Välismaised offroadi vennad eemaldavad neid. Kui ma ei eksi siis austraalia kandis. Seal on ju isegi kordades soojem kliima kui meil.
v6sa kirjutas:
ibra kirjutas:See on kütusejahutaja. Ma talvel pigem soojendaks kütust.
Ühisanumas (kütuselatis) on kütus kilobaarise surve all. Ega see tühjast teki ja kütus soojeneb päris kenasti. Talvel pole lugu, kuid soojal suvel võib päris huvitavaks minna...

Samas, julgelt pool auto küljes leiduvast on vajalik vaid teatud oludes ja teatud tulemuse saamiseks. Ning harva on see tulemus maksimaalne ökonoomsus või lihtsus. 8)
Sai jälle auto alla vaadatud ja pahasti riivab silma see radikas. Kas keegi on jõudnud riiulisse panna ja evib personaalset kogemust radika vajalikkusest või mittevajalikkusest. Mul on ta juba veidi pihtagi saanud, ilmselt on üks ASMV turistisõit mõjutanud, kui sai veidi vale tehnikaga välja mindud.

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: P Dets 01, 2013 11:39 am
Postitas kalle211
See radikas on mõeldud selleks et sooja kütuse paaki tagasi voolamisel jahedasse paaki tekib paagi seintel kondents, et seda ei tekiks tuleb kütuse temp ühtlustada paagis olevaga

Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis

Postitatud: E Sept 12, 2016 1:26 pm
Postitas margus61
kalle211 kirjutas:See radikas on mõeldud selleks et sooja kütuse paaki tagasi voolamisel jahedasse paaki tekib paagi seintel kondents, et seda ei tekiks tuleb kütuse temp ühtlustada paagis olevaga
Kas on vahepeal kellelgi kogemust tekkinud selle radika eemaldamise tagajärgedest?