raulex kirjutas:Tõsta esimest vasakut ja tagumist paremat ratast nii palju,et teise poole rattad maast lahti tõusevad.Siis saad alles offroadis tüüpilise flex olukorra,sedagi staatiliselt.
Reaalses elus tuleb lisaks dünaamiline vääne,ikkagi mingi 500-600 kg vedrustamata massi silla kohta.Ma arvan, et paak puruneb maastikul kibekiirelt,võibolla ka klaasid.
Njaa,su väide tekidab muidugi natuke muret.Samas selle tõstmise ajal oligi peaaegu ratas maast lahti aga mootorit ja muud nänni polnud ju küljes Üritan järgmise nädala lõpuks asja omal jõul liikuma saada ja siis on juba lihtsam teda korralikult väänata.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Nüüdseks siis mootor peal ja esimesed proovikilomeetrid läbitud.Auto on küll täiesti poolik aga ikka oli vaja sõitmas käia.
Isegi naine käis sõitmas.
Hetkel paikneb mootor nii.Õhuvõtt on algeline ja seda tahaks ikka ümber teha.
Proovisin ka teed mööda sõita.80 km/h oli veel talutav sõita.Mersu spido näitas siis juba 130km/h
Üks volkari sumpapütt tegi hääle ikka uskumatult vaikseks.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
EleCTriC1 kirjutas:Kuidas sellest raamipaindest aru saada?
sild justkui raami suhtes ei liigu aga raam kere suhtes
Raam liigub kere suhtes sellepärast nii palju,et eest on kere kinnitatud kahe puksiga raami külge aga tagant ühe suure veoauto sillapuksiga.Sellepärast paningi tagant ühe puksiga,et raam saaks vabalt all väänduda.
Vedrud on muidugi ka veel tsipa liiga jäigad.Pean tagant veel ühe ja eest 2 lehte vähemaks võtma
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
uhti kirjutas:
...telgedevahe lühemaks teha.raami täiustada,et nii palju ei väänduks...
See raam on juba projekteeritud väänduma (ja päris palju!), et moodsas kõnepruugis "flex´i" juurde saada.
Originaalis on näiteks kuudid peal mingite vedru-polt-kummilätakas kombinatsioonis. Meie keevitasime labaselt vaheraami külge.
Esimeses diagonaalkraavis kukkusid kuudil aknad eest ja katusesse tuli pragu...
Et lase ta sul väändub nagu tahab, lihtsalt asjad tuleb vastavalt raami külge saada.
edu ehituses.
mnjaa... nüüd pildilt vaadates on täiesti imekspandav, et meil tol ajal, veel kuut ühte tervikusse jäi... Pole ju kunagi endal võimalust olnud näha, mis ekstreemsematel nurkadel seal all toimub.
Olen üritanud jah vähe asjalikuma ja tugevama liikuri teha.
Ülekanded tunduvad siiani ok olevat aga pole ju tegelt poris saanud veel käia.Olen ainult läbi manteekraavide ja natu pehmete metsateede peal sõitnud.
Ilma aeglustita jääb jõudu ikka väheks aga mootorit üritan turboga turgutada järgmine suvi.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f