3. leht 4-st
Postitatud: K Mär 30, 2011 9:46 am
Postitas urmas
uputaja kirjutas:Ei usu, et Caddy lehed nõrgaks jäävad. 1,5-2"tõste tuleb kindlalt.
Mul nurgas olevad ongi miskid muud, pehmemad kui Caddy omad.
Postitatud: K Mär 30, 2011 6:04 pm
Postitas Mõtsamiis
Urmasele: ma ostaksin sinu garage nurgas olevad vedrud ära aga sinu jutust sain aru et nad ei sobi või tõstavad liialt palju mis on hea kuna hetkel ikka autol tagumik suht maas ja kui sinna panna veel 3 inimest ka taha siis silmal kohe väga paha vaadata. Kas kuskil on müüa ka neid klambreid millega lehed omavahel otsapidi koos on? Hetkel on nad igatahes puudu minu masinal,ning kui keskelt poldi lahti lasen siis pudenevad lehed kohe laiali.Sai ostetud siis 4x4 cruiserist endale uued kammitsad mis asuvad juba autol all ja ka sai eest see pornograafia ära võetud,nüüd ootangi kust saada lisalehtesid juurde ja siis nagu esialgu piisaks.Tulevikus plaan ikka terve auto lifting teha ja mitte ise vaid nagu pakutakse nt siin:
http://www.rjroffroad.com/explorer-pro- ... 16569.html
Kas sellist kraami on ka kuskil eestist saada või peabki mujalt tellima?
Postitatud: K Mär 30, 2011 6:40 pm
Postitas urmas
Pakun, et minu lehed taastavad esialgse olukorra.
Caddy omad annavad tõste.
Aga ennem täpselt ei tea, kui on alla pandud.
Postitatud: K Mär 30, 2011 7:32 pm
Postitas Mõtsamiis
Krt, siis pean vaatama mis kujuga need Caddy vedrud on ja proovin. Tahaks ikka kerget tõstet kah ikka.
Postitatud: R Apr 01, 2011 7:14 am
Postitas laurz
Kas Gaz 53-esivedru lehti ei saaks kasutada?Laius on neil 65mm.Üks "vedruvana" mainis,et on väga head pemed ja vastupidavad.Oli teind kunagi uhele ameeriklasele nendest uued pakid.On kellelgi äkki kogemusi jagada?
Postitatud: R Apr 01, 2011 7:38 am
Postitas Mõtsamiis
Ah sa mait, sai just paar kuud tagasi oma 53 ära EMEX-isse viidud. Eks neid vedrusid saada ikka on, arvan.Üritan siis nädalavahetusel midagi teha ja vaatab mis välja tuleb,eks annan teda kuidas välja kukkus ja milline välimus jäi autol.
Postitatud: R Apr 01, 2011 2:23 pm
Postitas lzv8q
Ise panin oma Cherole taha lisaka Gaz-66 lehe kuna materjal sattus tasuta kätte. Vahetada tuli ainult tsentri polt pikema vastu ja verdulehtede otsad maha lõigata. Tõste võrreldes tehasega natuke üle 2". Sõitma pole veel jõudnud nii, et pehmuse kohta ei oska midagi öelda.
Postitatud: T Apr 05, 2011 6:16 pm
Postitas loudnproud
mis seisus sillad on nüüd?
Postitatud: K Apr 06, 2011 7:53 am
Postitas Mõtsamiis
Mina olen saanud oma sillad nii nagu tehases on auto välja sõitnud, kuid kahjuks pole olnud aega teha veel tõstet tagaotsale.
Postitatud: K Apr 06, 2011 9:43 am
Postitas siim8888
lzv8q kirjutas:Ise panin oma Cherole taha lisaka Gaz-66 lehe kuna materjal sattus tasuta kätte. Vahetada tuli ainult tsentri polt pikema vastu ja verdulehtede otsad maha lõigata. Tõste võrreldes tehasega natuke üle 2". Sõitma pole veel jõudnud nii, et pehmuse kohta ei oska midagi öelda.
Kuidas sõita on siis? Mõtlen isegi praegu mida oma Cherokeele sinna vahele panna kuna lehed sirgeks vajunud.
Kui palju ültse tõstma peab, et kannataks 31x10,5 r15 rehviga normaalselt sõita? Osade väitel saab niisama ja teiste väitel jääb 2 tolline tõste väikseks natuke.
Postitatud: K Apr 06, 2011 10:21 am
Postitas uputaja
siim8888 kirjutas:lzv8q kirjutas:Ise panin oma Cherole taha lisaka Gaz-66 lehe kuna materjal sattus tasuta kätte. Vahetada tuli ainult tsentri polt pikema vastu ja verdulehtede otsad maha lõigata. Tõste võrreldes tehasega natuke üle 2". Sõitma pole veel jõudnud nii, et pehmuse kohta ei oska midagi öelda.
Kuidas sõita on siis? Mõtlen isegi praegu mida oma Cherokeele sinna vahele panna kuna lehed sirgeks vajunud.
Kui palju ültse tõstma peab, et kannataks 31x10,5 r15 rehviga normaalselt sõita? Osade väitel saab niisama ja teiste väitel jääb 2 tolline tõste väikseks natuke.
Kasuta otsingut. Siin pikki kirjeldusi sellest, mida kasutada.
Postitatud: K Apr 06, 2011 5:14 pm
Postitas lzv8q
Sõitma saan alles järgmine nädal kuna sai suurem remont ette võetud siis saan jagada muljeid sõidumugavuse kohta. Omal sai alla pandud 31x10,5 r15 rehvid tõstet on just parasjagu.
Postitatud: K Apr 06, 2011 5:22 pm
Postitas uputaja
Puusalt lastes pakun, et jääb rõvedalt jäik. Cherod on stockis juba kanged ja veomasina lisalehed teevad asja veel hullemaks. Ise olen sõitnud ringi pilliga, millel Transiti lehed vahele pandud. Tõstet häda pärast 1,5-2" sõidumugavust pole ollagi.
Postitatud: N Apr 07, 2011 7:23 am
Postitas Mõtsamiis
Kui mõeldav asi oleks selline variant et panen silla ja autoraami vahele veel lisaks keerdvedrud mis peaksid tõstma ja ka jäikust lisama mida oleks mul küll tarvis. Keevitaks vedrutaldriku silla külge ja ka raami külge ning paneks vedru sinna vahele. Kas keegi on proovinud sellist asja teha.
Postitatud: N Apr 07, 2011 7:57 am
Postitas walter42
Keerdvedru tõstest päris palju räägitud foorumis, aga peaks toimiv variant olema ja mitte väga keeruline teostada.