UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Moderaator: Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Suured tänud sulle kasutaja ivan.
Ise olen vähe sõitnud, vb. 100km. Aga seda ei tea, kaua eelmised omanikud loksuga sõitnud on. Nagu ma aru sain, siis tuleb ikkagi kõik täiesti lahti teha ja siis ongi juba mõtekas laagrid ära vahetada. Nüüd tuleb veel kuskilt neid seibe (peilideks nimetatakse vist neid) sebida ja asi lahti teha.
Kui asi tehtud, siis saabki targemaks jälle. Seda kindlasti, et saab neid ikka kokku lahti keerata oma jagu.
Tänud veelkord.
Terv. Villu
Ise olen vähe sõitnud, vb. 100km. Aga seda ei tea, kaua eelmised omanikud loksuga sõitnud on. Nagu ma aru sain, siis tuleb ikkagi kõik täiesti lahti teha ja siis ongi juba mõtekas laagrid ära vahetada. Nüüd tuleb veel kuskilt neid seibe (peilideks nimetatakse vist neid) sebida ja asi lahti teha.
Kui asi tehtud, siis saabki targemaks jälle. Seda kindlasti, et saab neid ikka kokku lahti keerata oma jagu.
Tänud veelkord.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Küsiks sellist abi. Tegin esisilla lahti ja plaan ära vahetada laagrid (diffri ja teo omad). Siin foorumis oli üks selline link, mis viis sellisesse kohta kus oli päris palju pilte kuidas reguleerida hambuvust ja pilte ka paljudest diffritest. Kuidas neid reguleeritud on jne. Minu meelest kasutaja JR pani selle lingi kellegile. Kuna otsing praegu suht kehva, siis küsikski seda aadressi.
Ette tänades Villu
Ette tänades Villu
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Ega seal midagi keerulist ei ole, ainult jube tüütu. Kõigepealt timmid difri sillakorpuse suhtes paika(ilma teota). Teo august saad difrit liigutada ja keerutada.(ei tohi jääda loksuma ega ka liiga tihedaks). Siis paned teo sisse ja hakkad neid regullseibe ühe laagri tagant teise taha tõstma(kui on vajadust aga tavaliselt on). Hambumine peab jääma võimalikult väikese lõtkuga aga ei tohi ka pooma jääda. See raamatu järgi regullimine villise silla puhul( kui kasutad natuke suuremat rehvi)ei toimi.MetsaVikat kirjutas:Küsiks sellist abi. Tegin esisilla lahti ja plaan ära vahetada laagrid (diffri ja teo omad). Siin foorumis oli üks selline link, mis viis sellisesse kohta kus oli päris palju pilte kuidas reguleerida hambuvust ja pilte ka paljudest diffritest. Kuidas neid reguleeritud on jne. Minu meelest kasutaja JR pani selle lingi kellegile. Kuna otsing praegu suht kehva, siis küsikski seda aadressi.
Ette tänades Villu
Sai vist segane jutt, aga nii ta käib.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Sain aru, tänud info eest. Krt ma mõtlesin just, et hakkan värvi ja asjadega nikerdama. Eks mul koidab täpselt asi siis kui hakkan kokku panema. Eks see kõige tähtsam, et pooma ei hakkaks, siis lähevad asjad tuksi, pigem väike lõtk kui poob.RaidoKol kirjutas:
Ega seal midagi keerulist ei ole, ainult jube tüütu. Kõigepealt timmid difri sillakorpuse suhtes paika(ilma teota). Teo august saad difrit liigutada ja keerutada.(ei tohi jääda loksuma ega ka liiga tihedaks). Siis paned teo sisse ja hakkad neid regullseibe ühe laagri tagant teise taha tõstma(kui on vajadust aga tavaliselt on). Hambumine peab jääma võimalikult väikese lõtkuga aga ei tohi ka pooma jääda. See raamatu järgi regullimine villise silla puhul( kui kasutad natuke suuremat rehvi)ei toimi.
Sai vist segane jutt, aga nii ta käib.
Tänud Teile.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Sai mõni päev tagasi tehtud investeering, ostetud diffri ja teo laagrid. Koos postiga läks 82 euri. Sai siis hakatud vahetama laagreid, aga selgus, et diffri laagrid pesas ringi käinud( suka poolt siis). Selgub, et see kapitaal remont, millega kiideldi, sellega keerati nii mõndagi sinna samusesse. Üks pesa on rikutud, lõtk sinna 1mm kanti, teine pesa õnneks korras, aga oli näha, et oli ka ringi käinud. Õnneks leidsin treiali, kes oli nõus võtma asja käsile. Ta ütles, et ta neid teinud küll, saab paari päevaga ehk kätte.
Esimesed ratta laagrid said lahti võetud ja puhastatud ning uuesti määrdega kokku. Siis õnnestus kuskilt leida tutikas tagasild, kahjuks küll tavasild, aga sealt pealt saab piduri komponente, trumlid, klotsid, silindrid ja kõik vanaraua hinnaga.
Pilte proovin lisada ka, hetkel pole lihtsalt tehtud neid.
Terv. Villu

Uus sumps.

*

Mootor.


Silla detailid.



Esimesed ratta laagrid said lahti võetud ja puhastatud ning uuesti määrdega kokku. Siis õnnestus kuskilt leida tutikas tagasild, kahjuks küll tavasild, aga sealt pealt saab piduri komponente, trumlid, klotsid, silindrid ja kõik vanaraua hinnaga.
Pilte proovin lisada ka, hetkel pole lihtsalt tehtud neid.
Terv. Villu
Uus sumps.
*
Mootor.
Silla detailid.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Sain treiali käest tagasi sellise jupi.

Sai ka diffrit reguleeritud, õige paksusega seibid sain nii 5 korraga kätte. Nüüd vaja veel tigu paika saada. Alguses tekkis jama, polnud üldse nii palju seibe, kui sinna vahele vaja oli. Õnneks sain ühe tava silla kuskilt ja sealt vahelt seibe juurde. Asi liigub sp. vaevaliselt, et hetkel pikad töö päevad.
Terv. Villu
Sai ka diffrit reguleeritud, õige paksusega seibid sain nii 5 korraga kätte. Nüüd vaja veel tigu paika saada. Alguses tekkis jama, polnud üldse nii palju seibe, kui sinna vahele vaja oli. Õnneks sain ühe tava silla kuskilt ja sealt vahelt seibe juurde. Asi liigub sp. vaevaliselt, et hetkel pikad töö päevad.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Esisilla sain uuesti kokku. Tagumisega oli niimoodi, et otsustasin, et ei võta lahti. Teole panin ühe reguleerimis seibi vahele, difrit lahti ei teinud. Tundus, et seal kõik korras. Õlid said ka sisse ostetud, mingi Addinoli oma. Vedrulehtedega läks praegu niimoodi, et kuna raha puudus ikkagi kimbutab siis sai pinnimist ise proovitud.
Tulemus oli siis selline:

Lisaks nii palju veel, et esimesed said täitsa head, aga tagumistel oli palju pooleks lehti või kohe minemas pooleks ning paratamatult ei jäänud kõrgus esimesega eriti võrdne, kuid kõrgem kui alguses. Tagumistest pakkidest jätsin välja mõlemal 2 lehte ja asendasin need 1 jämedamaga. Ise olen rahul, tean, et kauaks seda tulemust ei ole, aga hetke lahendus täitsa hea. Alguses olid päris jäigad, aga kui esimeselt tiirult tagasi jõudsin, siis olid täitsa pehmed juba. Eks näis kaua seisavad. Tagumised lähevad arvatavasti ennem, kuna need olid kõvasti halvemas seisus.
Esimene väljasõit mudas.

Pildi järgi kohe näha, et tahab väheke karusemat rehvi saada. Pidime natuke kaevama seal, et välja saada. Poleks masinat "tõstetud" olnud, oleks paakide peal kinni olnud.
Üks selline küsimus ka, targematele inimestele. Nimelt olen mõne pildi pealt näinud, et esisilla vedrukiige süsteem on taha pantud. St. et vedrupaki ots on eestpoolt kinni ja teise otsa on kiige pantud. Mis eeliseid see annab?
Näiteks nagu siin, olen teisi masinaid ka veel näinud, et süsteem on ümber tõstetud lihtsalt

Terv. Villu
Tulemus oli siis selline:

Lisaks nii palju veel, et esimesed said täitsa head, aga tagumistel oli palju pooleks lehti või kohe minemas pooleks ning paratamatult ei jäänud kõrgus esimesega eriti võrdne, kuid kõrgem kui alguses. Tagumistest pakkidest jätsin välja mõlemal 2 lehte ja asendasin need 1 jämedamaga. Ise olen rahul, tean, et kauaks seda tulemust ei ole, aga hetke lahendus täitsa hea. Alguses olid päris jäigad, aga kui esimeselt tiirult tagasi jõudsin, siis olid täitsa pehmed juba. Eks näis kaua seisavad. Tagumised lähevad arvatavasti ennem, kuna need olid kõvasti halvemas seisus.
Esimene väljasõit mudas.

Pildi järgi kohe näha, et tahab väheke karusemat rehvi saada. Pidime natuke kaevama seal, et välja saada. Poleks masinat "tõstetud" olnud, oleks paakide peal kinni olnud.
Üks selline küsimus ka, targematele inimestele. Nimelt olen mõne pildi pealt näinud, et esisilla vedrukiige süsteem on taha pantud. St. et vedrupaki ots on eestpoolt kinni ja teise otsa on kiige pantud. Mis eeliseid see annab?
Näiteks nagu siin, olen teisi masinaid ka veel näinud, et süsteem on ümber tõstetud lihtsalt

Terv. Villu
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Vanemal mudelil vedrupaki kiiged ees ja uuemal taga.
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Terv. Villu[/quote]
Ei saa aru milleks on vajalik sellel uazil kompressor ja õhupaak

- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
[/quote]Ei saa aru milleks on vajalik sellel uazil kompressor ja õhupaakcarpets kirjutas:[img]
Terv. Villu
Ma siit võtsin selle pildi http://www.mktb.ru/fotki/ Seal näha, et sellel vanal igast asju peale krutidud, vb. selle pildi aegu juba oli midagi, mis õhku tahtis saada.
Terv.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Küsiks tarkade diisli meeste nõu. Nimelt tekkinud selline anomaalia, et kui sõita näiteks 3-nda käiguga 2-3 tuhat põõret minutis siis tuleb ilge klõbin sisse,(teatud põõretel juhtub see, tahhokat pole, nii, et täpselt ei oska õelda mis põõrdel) kui gaasi juurde anda, kaob ära, kui gaas maha lasta, kaob ära. Mingil muul ajal pole, isegi koha peal gaasitades ei tähelda seda, et klõbin tuleks sisse. Äkki keegi oskab midagi õelda, pakkuda?
Tervitustega Villu
Tervitustega Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Uuendusi on olnud, aga kirja pole pannud. Pildid ise räägivad vast kõige paremini.



Võiks õelda et enda oma oli umbes taolises seisus, mõtlen kõrgust siis. See madalam auto on muidu sõbra oma, pidin vahetama sellel käigukasti ning esimese kardaani ja veel nipet näpet.

Teadjamad näevad, et alla on pantud Volvo C202 rehvid+veljed, mis istuvad täpselt alla. Keskava, poldivalem, offset istuvad väga hästi.
Diisli mure peale üks sõber ütles, et väga ei tohiks midagi see teha. Ise nüüd kahtlustan, et äkki keerab süüte liiga varaseks, sest külmast peast seda häält kätte ei saa, kahjuks sõber ka seda häält täpselt ei kuulnud, mis tuleb peale poole tunnist sõitmist metsas. Ennast häirib see nn. lagin üsna palju, teeb ikka väga koledat häält.
Käigukast sai uus muretsetud, nüüd töötavad kõik käigud väga hästi. Esimene kardaan sai ka vahetatud, nuudistiku lõtk oli suht suur, nüüd korralikum pluss uued ristid.
Radikas hakkas vahepeal lekkima, see sai ka ära tinutatud, nüüd peaks korras olema.
Vahetatud esimesed piduriklotsid, üks rooli ots, tagumised piduri trumlid, piduri õli, mootori õli. Vahekastis, käigukastis ja sildades on ka nüüd lääne õli sees.
Plaan nädala kahe pärast minna ülevaatusele ja muuta asi uuesti tänava legaalseks.
Ka mõned roostekohad on paigatud ja parandatud, aga sellega veel tegemist oma jagu. Mõni uks sai vahetatud, mõni parandatud.
Terv. Villu

Võiks õelda et enda oma oli umbes taolises seisus, mõtlen kõrgust siis. See madalam auto on muidu sõbra oma, pidin vahetama sellel käigukasti ning esimese kardaani ja veel nipet näpet.

Teadjamad näevad, et alla on pantud Volvo C202 rehvid+veljed, mis istuvad täpselt alla. Keskava, poldivalem, offset istuvad väga hästi.
Diisli mure peale üks sõber ütles, et väga ei tohiks midagi see teha. Ise nüüd kahtlustan, et äkki keerab süüte liiga varaseks, sest külmast peast seda häält kätte ei saa, kahjuks sõber ka seda häält täpselt ei kuulnud, mis tuleb peale poole tunnist sõitmist metsas. Ennast häirib see nn. lagin üsna palju, teeb ikka väga koledat häält.
Käigukast sai uus muretsetud, nüüd töötavad kõik käigud väga hästi. Esimene kardaan sai ka vahetatud, nuudistiku lõtk oli suht suur, nüüd korralikum pluss uued ristid.
Radikas hakkas vahepeal lekkima, see sai ka ära tinutatud, nüüd peaks korras olema.
Vahetatud esimesed piduriklotsid, üks rooli ots, tagumised piduri trumlid, piduri õli, mootori õli. Vahekastis, käigukastis ja sildades on ka nüüd lääne õli sees.
Plaan nädala kahe pärast minna ülevaatusele ja muuta asi uuesti tänava legaalseks.
Ka mõned roostekohad on paigatud ja parandatud, aga sellega veel tegemist oma jagu. Mõni uks sai vahetatud, mõni parandatud.
Terv. Villu
- Raidoastra
- Rock Crawler
- Postitusi: 545
- Liitunud: N Apr 01, 2010 10:30 am
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Ega ei ole põhjaalt mõnd pilti,huvitaks kas sellele mootorile on tehtud vaheplaat või on koos käigukastiga pandud ja äkki mootori kinnitustest ka pilti 

- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Vaheplaadiga on asi tehtud. Vaheplaat koja ja käigukasti vahel. Pilte võin ´teha. Kui täpsemalt soovid, siis võta PS-iga ühendust või msn näiteks.Raidoastra kirjutas:Ega ei ole põhjaalt mõnd pilti,huvitaks kas sellele mootorile on tehtud vaheplaat või on koos käigukastiga pandud ja äkki mootori kinnitustest ka pilti
Terv.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 888
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)
Pole ammu kirjutanud, aga suhteliselt palju on juhtunud.
Peale laplanderi rehvide paigaldamist suutsin metsas oma lolluse tõttu ja rapsimisega saada puruks reduktoris oleva pooltelje. Selle õnneks suutis külasepp korda teha ja suht kindlalt sai sama tugev kui originaal. Täpsemalt oli siis nii, et metsas jäi esimene sild kännu otsa kinni ja siis sai rapsitud seal natuke liiga palju. Lõpuks tegin omale ise "hilifti" šiguli tungrauast. Tõstab küll ja väga hästi, siis sain ta sealt kätte ka. Metsast ära tulin ka ainult esisild sees, liikus küll.
Teine probleem esines kellegi "kliki" aegse vea tõttu, nimelt see poldiring mis on reduktori suuremal hammakal, need poldid oli keegi pannud ilma stopperiteta ning nüüd minu käes need otsustasid nii palju ennast välja keerata, et murdis ennast sinna kuhugi vastu korpust puruks ning tükk omakorda murdis korpuse puruks. Õnneks juhtus see hoovi peal, mitte metsas, muidu oleks täitsa metsas olnud. Mingi pilt on ka sellest, aga korpus on omadega õhtul, proovisin pulli pärast keevitada, aga ega sellest asja ei saa enam. Uus korpus oleks olemas ka, tegelikult terve sild aga lihtsalt pole raha olnud, et see koju lohistada.
Tükk aega sai ringi sõidetud ainult esisillaga. Aga nüüd sai siis võetud käsile rooste eemaldamine. Hetke seis on näha piltidel.


Katkine korpus siis, päris pikalt murdis prao sisse ja ka tükid välja.




Peale survepesu.

Raami külge tehtud mootori kinnitus.

Ja siis mootori enda kinnitus, tundub originaal.

Mõned pildid vaheplaadist.


Kas see oleks väga paha mõte?

Mõned küsimused ka.
Kas ülevaatusest on lootust läbi saada, kui paigaldan omale roolivõimu?
Kui panen omale küljerauad, kas võib ülevaatusel probleeme tulla?
Kas mootoripatjade kasutamine kere padjana on väga paha mõte? Ise arvan, et äkki jäävad liiga jäigad.
Lugupidamisega Villu
Peale laplanderi rehvide paigaldamist suutsin metsas oma lolluse tõttu ja rapsimisega saada puruks reduktoris oleva pooltelje. Selle õnneks suutis külasepp korda teha ja suht kindlalt sai sama tugev kui originaal. Täpsemalt oli siis nii, et metsas jäi esimene sild kännu otsa kinni ja siis sai rapsitud seal natuke liiga palju. Lõpuks tegin omale ise "hilifti" šiguli tungrauast. Tõstab küll ja väga hästi, siis sain ta sealt kätte ka. Metsast ära tulin ka ainult esisild sees, liikus küll.
Teine probleem esines kellegi "kliki" aegse vea tõttu, nimelt see poldiring mis on reduktori suuremal hammakal, need poldid oli keegi pannud ilma stopperiteta ning nüüd minu käes need otsustasid nii palju ennast välja keerata, et murdis ennast sinna kuhugi vastu korpust puruks ning tükk omakorda murdis korpuse puruks. Õnneks juhtus see hoovi peal, mitte metsas, muidu oleks täitsa metsas olnud. Mingi pilt on ka sellest, aga korpus on omadega õhtul, proovisin pulli pärast keevitada, aga ega sellest asja ei saa enam. Uus korpus oleks olemas ka, tegelikult terve sild aga lihtsalt pole raha olnud, et see koju lohistada.
Tükk aega sai ringi sõidetud ainult esisillaga. Aga nüüd sai siis võetud käsile rooste eemaldamine. Hetke seis on näha piltidel.
Katkine korpus siis, päris pikalt murdis prao sisse ja ka tükid välja.
Peale survepesu.
Raami külge tehtud mootori kinnitus.
Ja siis mootori enda kinnitus, tundub originaal.
Mõned pildid vaheplaadist.
Kas see oleks väga paha mõte?
Mõned küsimused ka.
Kas ülevaatusest on lootust läbi saada, kui paigaldan omale roolivõimu?
Kui panen omale küljerauad, kas võib ülevaatusel probleeme tulla?
Kas mootoripatjade kasutamine kere padjana on väga paha mõte? Ise arvan, et äkki jäävad liiga jäigad.
Lugupidamisega Villu