3. leht 4-st
Postitatud: L Jaan 29, 2011 10:55 pm
Postitas tarmo
üllar003 kirjutas:Üks asjatundja seletas, et LC 80 4,2TD mootorile ka hunniku hobujõudusid ja väänet suht lihtsalt juurde saab. Tarvis paigaldada ainult suurem cooleri radikas ja uus soft sisse ja ongi ca 215 hp varba all nurrumas.
Mis soft? Kuhu?!? Mehhaanilisse pumpa või?
Ja veel - mis cooler?
Räägid äkki mingist teisest autost...
Postitatud: P Jaan 30, 2011 11:15 pm
Postitas üllar003
Räägin ikkagi LC 80-st 4,2 TD. Eriti hästi pidi alluma tuunimisele uuem 24 Valve mootor. Üks näide siin
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3sd1jlkj2ul
Kui huvi, võin juhatada spetsialistini Soomes, kes seda teemat mulle selgitas ja on võimeline kõik vajalikud osad hankima ja tööd ka ära tegema.
Postitatud: E Jaan 31, 2011 8:29 pm
Postitas tarmo
üllar003 kirjutas:Räägin ikkagi LC 80-st 4,2 TD. Eriti hästi pidi alluma tuunimisele uuem 24 Valve mootor. Üks näide siin
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3sd1jlkj2ul
Kui huvi, võin juhatada spetsialistini Soomes, kes seda teemat mulle selgitas ja on võimeline kõik vajalikud osad hankima ja tööd ka ära tegema.
Jah, aga seleta mulle ära kuidas mehhaanilise kõrgsurvepumbaga (ilma elektroonikata) mootorile saab mingisugust softiuuendust teha?
Ja selles pole ma 100% kindel kas kahe nukkvõlliga TD mootoril on vahejahuti, aga ühe nukkvõllilisel seda igal juhul ei ole. Arvan, et ka siinnimetatul ei ole.
Postitatud: E Jaan 31, 2011 8:32 pm
Postitas uputaja
tarmo kirjutas:üllar003 kirjutas:Räägin ikkagi LC 80-st 4,2 TD. Eriti hästi pidi alluma tuunimisele uuem 24 Valve mootor. Üks näide siin
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3sd1jlkj2ul
Kui huvi, võin juhatada spetsialistini Soomes, kes seda teemat mulle selgitas ja on võimeline kõik vajalikud osad hankima ja tööd ka ära tegema.
Jah, aga seleta mulle ära kuidas mehhaanilise kõrgsurvepumbaga (ilma elektroonikata) mootorile saab mingisugust softiuuendust teha?
Ja selles pole ma 100% kindel kas kahe nukkvõlliga TD mootoril on vahejahuti, aga ühe nukkvõllilisel seda igal juhul ei ole. Arvan, et ka siinnimetatul ei ole.
Softi uuendad kruvikeeraja ja nr 10 võtmega peale keeramise näol

Postitatud: T Veebr 01, 2011 12:25 am
Postitas marauder
ja vahejahuti lisad juurde siis kui pole.
Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Postitatud: T Veebr 01, 2011 7:58 am
Postitas lebokunn
Wrangler tuleb nagu meelde
marauder kirjutas:
Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Postitatud: T Veebr 01, 2011 8:22 am
Postitas nohik
marauder kirjutas:
Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Eks targemad parandavad mind kui ma eksin, aga minu teada peaks LR toodang va Freelander olema ees talasillaga, siis Jeepi toodangust vähemalt Wrangler, Iveco Massif ning kui väga otsida, siis leiab kindlasti üht teist juurde. Kahjuks on esimene talasild muutunud pigem reeglit kinnitavaks erandiks. Valdavalt kasutusel ees ikkagi lääbad.
Päikest,
Madis
Postitatud: T Veebr 01, 2011 9:04 am
Postitas raulex
uputaja kirjutas:tarmo kirjutas:Jah, aga seleta mulle ära kuidas mehhaanilise kõrgsurvepumbaga (ilma elektroonikata) mootorile saab mingisugust softiuuendust teha?
Softi uuendad kruvikeeraja ja nr 10 võtmega peale keeramise näol

Proovitud-toimib.Jõudu lisandub meeletult.Miinuseks suurenenud tühikäigupöörded ja tahmapilv igal järsemal gaasipedaaalivajutusel.
Postitatud: T Veebr 01, 2011 10:18 am
Postitas Landy
marauder kirjutas:
Aga kas tänapäeval möni talaesisillaga maastur ka olemas on vöi?
Uued ja tootmises olevad:
LR Defender 90/110/130
Iveco Massif
Iveco Campagmola
Sanatna Anibal SP-10
Jeep Wrangler
MB G 46x
Postitatud: T Veebr 01, 2011 10:29 am
Postitas Stupiduser
Ärge unustage Suzuki Jimnyt.
Postitatud: T Veebr 01, 2011 11:01 am
Postitas Alari
Toyota HZJ105 on ka vist teatud maades veel tootmises ?
Postitatud: T Veebr 01, 2011 11:31 am
Postitas LR90
Ärge unustage vana head UAZ-i.
Postitatud: T Veebr 01, 2011 4:25 pm
Postitas Landy
Kahele viimasle:
Rääkigem ikka neist mida Eestis probleemideta arvele saab!
Postitatud: N Veebr 03, 2011 7:28 pm
Postitas Alari
Landy kirjutas:Kahele viimasle:
Rääkigem ikka neist mida Eestis probleemideta arvele saab!
Kas HZJ105 ei saa meil arvele võtta ?
HZJ100 erineb vist peamiselt ainult esisilla poolest, kuid neid kohtab liikluses iga päev.
Postitatud: N Veebr 03, 2011 9:40 pm
Postitas Landy
Kui E-sertifikaati pole, siis vaja üksiktüübikinnitust.
Keerukas ja kallis.