3. leht 7-st

Postitatud: P Jaan 23, 2011 9:08 pm
Postitas 3FjaN
erik kirjutas:
3FjaN kirjutas:Ja tr-3 on kogu ajaloo jooksul talvesõite vältinud, kuna siis peab botased ja valged kindad ära võtma. Nii ongi. Punkt. Peegel on ikka abiks.

Pole küll aastaid talvel Saaremaal sõitnud, aga Sa asju üle vindi ei keera ja endale kaevu ei k***?

Rahu ja päikest.
Mitte mingil juhul. Silverbeast (oli vist nii), on isegi olnud üks esimesi registreerijaid Saarekollile. Kohale ei ole kordagi jõudnud. Kaev on puhas ja vett täis.
Urmas

Postitatud: P Jaan 23, 2011 10:36 pm
Postitas Movistar
Kui sa arvad,et Arto on mulle avaldanud mingisugustki informatsiooni,siis sa eksid.Artoga rääkisin viimati Sultsi sõidul SI-punkte üle andes ja teemaks ei olnud kindlasti Saarekoll.Kõik.
Hetkel mustasid sa avalikult ja ilma põhjuseta kedagi kes üldse asjasse ei puutu. Vaeval sa sellega plusspunkte teenisid.
Mis minu niiditõmbamisse puutub,siis jahh,ma tõesti üritasin kohale kaubelda kogu seltskonda.Igaühel oli aga oma põhjus mitte minna ja pärast lõin asjale käega. Seda tasuta sõidu asja ma ei mäleta, aga kui sa nii kindel oled siis võibolla oli ka.
Lihtsalt huvipärast küsin,et kui Saarekoll enam ei ole Eesti 4x4 KV ,siis millises sarjas ta veel osaleb?
Venemaa üks etappidest ?


Lisaks veel selle:
Info selle kohta,et Saarekoll ei ole karikasarja etapp,sain atv foorumist.Kontroll EAL kodulehelt kinnitas seda.Pärast seda kirjutasin oma postituse siia selle kohta.Lihtne ju.

Postitatud: E Jaan 24, 2011 4:52 pm
Postitas TR Pjätt
Mis siis selle võitlusega on! Kas kuulub karikasarja või mitte ja kus soovi korral registreeruda saab?
Muidugi tuleb mainida, et see, mis toimus 2008 aastal, jättis minu kaheks aastaks kõrvale. Me küll kulgesime seal tookord oma lõbuks, aga need, kes pukntide peale sõitsid, neist oli kahju.

Tänud,

Priit
QKulgur

Postitatud: E Jaan 24, 2011 5:16 pm
Postitas erik
Arto: Karikasarja üldjuhend nüüd vaadeldav eal.4x4.ee

Seal seisab, et ei kuulu.

Postitatud: E Jaan 24, 2011 6:44 pm
Postitas sirr
Kuradima kahju on vaadata, kuidas eesti mehed ühist asja ajades kaklevad. Ei ole meid ju nii palju, et üksteisele igal võimalusel labidaga anda. Olgem õnnelikud, et on inimesi, kes teevad, ja aitame parem üksteist. Kõvatamine jäägu õllelaua taha, kui ilma ei saa.

Postitatud: T Jaan 25, 2011 5:01 am
Postitas eero I
3FjaN kirjutas:Ja tr-3 on kogu ajaloo jooksul talvesõite vältinud, kuna siis peab botased ja valged kindad ära võtma. Nii ongi. Punkt. Peegel on ikka abiks.
Urmas, oled sa mõne tr-3 käest küsinud miks nad on kogu ajaloo jooksul talvesõite vältinud, et tead rääkida botastest ja valgetest kinnastest.
Lugedes postitusi võib vist endiselt ainult kummardada teie meelekindluse ees.

Eero

Postitatud: T Jaan 25, 2011 6:44 am
Postitas 3FjaN
eero I kirjutas:
3FjaN kirjutas:Ja tr-3 on kogu ajaloo jooksul talvesõite vältinud, kuna siis peab botased ja valged kindad ära võtma. Nii ongi. Punkt. Peegel on ikka abiks.
Urmas, oled sa mõne tr-3 käest küsinud miks nad on kogu ajaloo jooksul talvesõite vältinud, et tead rääkida botastest ja valgetest kinnastest.
Lugedes postitusi võib vist endiselt ainult kummardada teie meelekindluse ees.

Eero
Olen küll. Nande käest, kes on kohal käinud ja nende ettepanekuid olen proovinud ka järgida.
Põhjuseid on öeldud seinast-seina.
Botaste ja kinnaste teema võib jälgida Lehtse meeste alajaotusest. Oli vist lk.2
Põhiline on ikka õppida tehtud vigadest ja neid mitte unustada. Kuid nendes ei saa lõpmatuseni kinni olla. See pidurdab arengut. Katsuge edasi liikuda, kui teile kogu aeg jalga taha üritatakse panna.
Ja kui mõnus on inimest, kes korra on pikali käinud, jalaga taguda, selle asemel,et aidata tal püsti saada. Kui on näha, et saabki püsti, tuleb teha kõik võimalik, et uuesti pikali saada.
Tore
Urmas

Postitatud: T Jaan 25, 2011 10:35 am
Postitas Viido
ehk alakomiteest keegi lõpuks avaldab, miks pole Saarekoll enam karikasarjas ja kuidas neid asju ( hooaja käigu ) muudetakse/otsustatakse.
Kaugemalt vaadates on asi natuke s... lõhnaga küll.

Postitatud: T Jaan 25, 2011 5:40 pm
Postitas walkman
Okei TR3 TR3-ks, aga uuriks omalt poolt, et kui palju kindlaid minejaid TR1-te on?

Postitatud: T Jaan 25, 2011 11:49 pm
Postitas srock
walkman kirjutas:Okei TR3 TR3-ks, aga uuriks omalt poolt, et kui palju kindlaid minejaid TR1-te on?
Mudarakett plaanib kohal olla,kahju ainult et arvati karikasarjast välja.Loodame, et ei ole ainukesed TR-1-s võistlejad.Aga kui nii, siis võtame seda kui treeningsõitu enne Soome esimest etappi. 8) Sa walkman oled platsis ve?

Postitatud: K Jaan 26, 2011 8:21 am
Postitas walkman
Mingid mõtted liiguvad jah, aga eks näis. Ei tea, kas kuskil on näha ka jooksvalt, kes juba registreerunud on? EAL lehest ilmselt abi ei ole, Saarekolli lehelt ka sellist infot ei tuvastanud.

Postitatud: K Jaan 26, 2011 5:48 pm
Postitas Melx
Kui suure medali eest võitlust ei tulegi siis ehk tullakse lihtsalt aega veetma, ilusat lumist kadakt vaatama, hommikul kaseladvast kraaksuvat varest vaatlema või muidu oma hobi nautida keset saaremaa metsi ja mägesid ära eksinuna :P.
Suvel on Ölletööber, sügisel Ralli, vägavara kevadel võiks ju üks ilus ja rahulik ehmatus ka metsloomadele olla 8).

Postitatud: K Jaan 26, 2011 6:16 pm
Postitas Priitm
walkman kirjutas:Mingid mõtted liiguvad jah, aga eks näis. Ei tea, kas kuskil on näha ka jooksvalt, kes juba registreerunud on? EAL lehest ilmselt abi ei ole, Saarekolli lehelt ka sellist infot ei tuvastanud.
Regamine saab toimuma Saarekolli lehel aga läheb veel paar päevakest aega :wink:

Postitatud: N Jaan 27, 2011 6:31 pm
Postitas srock
Millal võistlusjuhend ilmub?

Postitatud: P Jaan 30, 2011 8:59 am
Postitas 3FjaN
Tere
Abipalve korralduse poole pealt. Nimelt oleks vaja inimest, kes oleks võimeline Turisti rada kokku panema. Ermil on ainult üks nädalavahetus ja osalemise plaanid. Kulub ilmselt 2-3 nädalavahetust.
Helistada siis mulle 5060251 ja kui mind kätte ei saa, siis Aare 5127878.

Juhend on koos, paar küsimust veel läbi arutada. Loodan homse päeva jooksul üles saada.


Urmas