3. leht 3-st

Postitatud: T Jaan 04, 2011 8:16 pm
Postitas ibra
j00nas kirjutas:proovin praegu seda sügavkülma-asja.
Kasutada võid ka vedelat lämmastikku - võsalabor :lol:

Postitatud: P Jaan 09, 2011 8:01 pm
Postitas j00nas
Proovitud, ei toiminud. Ega ta muidu poleks rahu andnud, kui järgi poleks proovinud. Ja nagu keegi juba eespool ennustas, ei saanud ma selle mootoriga õnnelikuks, ja nüüd on ta juba järgmise omaniku käes. Eks ühel ilusal hetkel proovin 5,9-liitrise variandi ka ära, aga niikaua imetlen teiste maastureid ja olen siinsete inimeste peale kade :D

Postitatud: P Jaan 09, 2011 10:04 pm
Postitas Reix
Naljaga pooleks kleepsu staatust vääriv teema :D

Postitatud: T Jaan 11, 2011 2:19 pm
Postitas Andruzka
Seda peab ostes kindlasti teadma- GC meenutab veoautot oma sildadade ja teelpüsivusega. Meenub õppesõt Gaz 51-ga, ainult et nüüd oled nahkistmes ja konditsioneer puhub suvel külma õhku.

edit:kirjavead

Postitatud: T Jaan 11, 2011 6:12 pm
Postitas virgo
Andruzka kirjutas:Seda peab ostes kindlasti teadma- GC meenutab veoautot oma sildadade ja teelpüsivusega.
Kui pukse ei raatsi vahetada siis meenutab iga auto vene kallurit.
Peale polypukside panekut sai Grandist üsna mõnusa apastraadi.
Virgo

Postitatud: T Jaan 11, 2011 7:42 pm
Postitas ibra
virgo kirjutas:
Andruzka kirjutas:Seda peab ostes kindlasti teadma- GC meenutab veoautot oma sildadade ja teelpüsivusega.
Kui pukse ei raatsi vahetada siis meenutab iga auto vene kallurit.
Peale polypukside panekut sai Grandist üsna mõnusa apastraadi.
Virgo
Mina olen vene kalluritega sõitnud ja ma ei ütleks,et nad halvasti tee peal püsiksid,pigem paremini ,kui tõstega maasturid.