3. leht 5-st

Postitatud: K Dets 01, 2010 8:56 am
Postitas kala
Oliver kirjutas:
kala kirjutas:no tglt küsimus tekkis saarekolli ja atv klassi pärast?
Kuna ma ise siiani olin arvamusel,et saarekolli atv klass ei lähe karika arvestusse ja kuna ma paljude sõitjatega puutun kokku koguaeg siis olen neile väitnud,et see on valesti,ning parandatakse see asi ära ennem hooaja lõpupidu,aga siiani on tabelis?
Mille alusel sa seda väitsid? Kas keegi ütles nii? Sa lugesid seda kuskilt? Eeldasid? Arvasid (kuna tundus loogiline)?
Ja tglt üks tähtis nina alaliidust ütles ka ühele võistlejale seda tglt.
Aga kuna ta seda mulle ei öelnud siis ma nimesi ei nimeta,küll ta ise teab seda!

Postitatud: K Dets 01, 2010 10:34 am
Postitas Arto
kala kirjutas:3 varianti,kas seda teemat ei loeta,ei viitsita vastata või pole kirjaliku protesti ja viiekat laua nurga peal.
Tere!

Vastus on minu Laup Nov 27, 2010 12:29 am postitatud vastuses.

Arto

Postitatud: K Dets 01, 2010 12:06 pm
Postitas kala
no selge,juhendid on selleks kuidas iga üks neist aru saab ja tahab aru saada.
Järelikult start on tehniline ja mandaat.
küsin siis autospordi liidust mis nemad selle asja kohta arvavad.
Sest ma endiselt arvan,et on valesti tehtud.

Postitatud: K Dets 01, 2010 1:43 pm
Postitas hulkur
kala kirjutas:no selge,juhendid on selleks kuidas iga üks neist aru saab ja tahab aru saada.
Järelikult start on tehniline ja mandaat.
küsin siis autospordi liidust mis nemad selle asja kohta arvavad.
Sest ma endiselt arvan,et on valesti tehtud.
Kala, kas sa oled atv-meeste ametiühingu esimees, et suuvoodrit mängid või pole sul lihtsalt midagi targemat teha? Arto ju vastas, et protesti esitamise aeg oli 3 päeva. Loomulikult kaeba EAL-i, siis veel AÜ Keskliitu ja Õiguskantsler on kah muhe mees, ehk võtab asja käsile.

Postitatud: K Dets 01, 2010 5:56 pm
Postitas kala
no ilmselt siis suuvooder jah,aga mida kuradit siin protestida,teie tegematuse vastu on ainult protestida,et selle asja 2 silma vahele jätsite.
Oleks kõik korrektne olnud siis poleks ju kellegil ütlemist?
Või peaksin vait olema ja selja taga kiruma????
Kui sa tunned seda kaebamisena siis loe uuesti läbi ja mõtle.
Vasta mulle siis ise kuidas sa seda reeglit kirjeldaksid,et 5 peab startima.
Tunnistage oma süüd ja teema ammendub,ei pea te oma punkte ümber arvutama või tagant järgi tulemusi muutma,praegu lihtsalt mingi hämamine,et nii on jne...kui nüüd teeks nende samade reeglite järgi näiteks tulevasel saarekollil nalja ära tr3 klassis,et 5 tk koos oleks ja arvesse läheks siis kujutan ette,et jutt on hoopis teine,et nii ei saa ja et peab ikka starti minema jne...
Üldiselt eeldasin sinult vähe targemat vastust,aga ju siis jõudsid ennem armeenia raadio lainele minna :twak

Postitatud: K Dets 01, 2010 6:19 pm
Postitas e.p.
KAS KEEGI EI STARTINUD PAHATAHTLIKULT?
KAS KEEGI EI STARTINUD ETTEKAVATSETULT?

Mida me jahume siin, oli tehniline probleem võistkonnal ... see on ju tehnikasport !!!

Postitatud: N Dets 02, 2010 1:52 am
Postitas Ojala
Kas ma olen valesti aru saanud, aga minu teada peaks nagu startima vähemalt 5 autot kes on läbinud tehnilise ja mandaadi ilma vigadeta. Ühe sõnaga siis, võeti mandaadis vähemalt 5 autot vastu, kes on võimelised ja kehtivad teh. reeglitele.(saaksid punktid) Aga stardis on ikkagi ju need kes teevad piiksu. Kuigi üks auto on tehnilise ja stardi vahepeal otsad andnud. Ühesõnaga startis 4 autot. Ja see 5-es kes jäi maha ja katkestas enne starti ( on läbinud tehnilise). Nii, et keegi punkte ei saanud? Ja need 4 autot sõitsid tühja? Või siis mitte?

Postitatud: N Dets 02, 2010 9:11 am
Postitas kala
e.p. kirjutas:KAS KEEGI EI STARTINUD PAHATAHTLIKULT?
KAS KEEGI EI STARTINUD ETTEKAVATSETULT?

Mida me jahume siin, oli tehniline probleem võistkonnal ... see on ju tehnikasport !!!
ja mis siis?
Kas reeglid on siis nii paindlikud.
Oleks võinud ju eelmise aasta kukepea tr3 ka arvesse võtta,kui härra Pinn oma super vintsiga kodus istus reeglite pärast,aga tahtmine oli olemas,et sõitta ja võistelda.
Oleks ju võinud kaastundest nende teiste 4 pärast arvestusse panna see sõit.

Postitatud: N Dets 02, 2010 9:50 am
Postitas e.p.
Härra Pinnil ei jäänud sõidud sõitmata vintsi pärast, minu mäletamise järgi oli tal suusõnaline kokkulepe nii alaliiduga
kui ka teiste võistlejatega kuniks kirjutatakse uutesse tehnilistesse sisse see teema.

jäätuks see meri kiiremini ...

P.S. Onu Kala, oled ehk huvitatud auhindade välja panemisest ATV klassi karikasarjale ? ;)

Postitatud: N Dets 02, 2010 10:45 am
Postitas kala
ühesõnaga mul pilt tglt ammu selge,et mis seis reeglite ja variantidega on.
Autospordiliit andis juhtnöörid kuidas ja mis peaks edasi tegema,aga see läheks juba liiga nõmedaks.Lootsin,et saate ise aru.
Kõik läkski täpselt nii nagu ennustasime,kui julged offroadi tähtsate ninade vastu protesteerida,siis saad kohe pahameele osaliseks.
Eks sellepärast võistlejad väga sõna võtta ei tahagi,sest pärast võistlustel vahitakse kurja pilguga :lol:
ma arvan,et mõtte ainet te saite siit ja olete edaspidi targemad,ning ei pigista reeglite koha pealt silma kinni.
Tead Pets kui oleks atv võistlejaid rohkem siis oleks juba ammu teiste inimeste poolt tehtud atv oma offroad sari,aga seee on oleks jutt....
Minu poolest on teema lõppenud.

Postitatud: N Dets 02, 2010 11:18 am
Postitas Oliver
kala kirjutas:ühesõnaga mul pilt tglt ammu selge,et mis seis reeglite ja variantidega on.
Autospordiliit andis juhtnöörid kuidas ja mis peaks edasi tegema,aga see läheks juba liiga nõmedaks.Lootsin,et saate ise aru.
Kõik läkski täpselt nii nagu ennustasime,kui julged offroadi tähtsate ninade vastu protesteerida,siis saad kohe pahameele osaliseks.
Eks sellepärast võistlejad väga sõna võtta ei tahagi,sest pärast võistlustel vahitakse kurja pilguga :lol:
ma arvan,et mõtte ainet te saite siit ja olete edaspidi targemad,ning ei pigista reeglite koha pealt silma kinni.
Tead Pets kui oleks atv võistlejaid rohkem siis oleks juba ammu teiste inimeste poolt tehtud atv oma offroad sari,aga seee on oleks jutt....
Minu poolest on teema lõppenud.
kala, kuldsed sõnad!

Postitatud: N Dets 02, 2010 11:38 pm
Postitas Movistar
Cäärfiiidi jutuga 100% nõus.Keegi on vähemalt osanud asja sõnadesse panna.
Läbisin tehnilise=startinud=võitlusel osalenud=kesteabmidaveel.
Mis reeglid need sellised on?

Postitatud: R Dets 03, 2010 12:14 am
Postitas Arto
Teema jõudnud juba päris konstruktiivsete lahendusteni:
- teame, et hooaja võistlusjuhend on juriidiliselt nõrk ja vajab täiendamist
- teame, et võistlustulemuse kohta on kaks erinevat arvamust
- teame, et praegu me asja enam muutma ei hakka

Küsimus, kas toodud juhul kui midagi veel muudaksime peaks vaatama eksimust nn "võistlejate kasuks" ehk siiski arvestama võistluses olnute tulemusi või tühistama kogu võistluse.

Arto

Postitatud: R Dets 03, 2010 8:43 am
Postitas Movistar
Arto kirjutas:Teema jõudnud juba päris konstruktiivsete lahendusteni:
- teame, et hooaja võistlusjuhend on juriidiliselt nõrk ja vajab täiendamist
- teame, et võistlustulemuse kohta on kaks erinevat arvamust
- teame, et praegu me asja enam muutma ei hakka

Küsimus, kas toodud juhul kui midagi veel muudaksime peaks vaatama eksimust nn "võistlejate kasuks" ehk siiski arvestama võistluses olnute tulemusi või tühistama kogu võistluse.

Arto
Oleks paras aeg võtta ametlik seisukoht mis tugineb EAL reeglitele ja määrustele ning kus oleks üheselt kirjas miks 4 võitskonnaga startinud klass läks EAL karikasarja arvestusse.
Olen täiesti nõus väitega,et õige aeg oli ca 10 kuud tagasi,kuid parem hilja kui mitte kunagi.

Postitatud: R Dets 03, 2010 8:48 am
Postitas kala
autospordi liit loeb ka stardiks reaalse stardi mitte tehnilise ja mandaadi.
Ja saab sellest samamoodi aru nagu mina sain :D
Tundub,et saeveskid hakkavad tööle jälle :D