3. leht 4-st
Postitatud: K Jaan 18, 2006 8:45 am
Postitas ats
Sealt lehelt võid üht-teist leida
http://www.4x4club.ru kui vanekeel suus.
ATS
Postitatud: K Jaan 18, 2006 9:56 am
Postitas ivanvillis
novott... vene keelega on küll nats raskusi
Postitatud: E Jaan 22, 2007 11:40 am
Postitas grynno
Et kuidas siis Frontera tõstmine sujunud on?
Torsooni kohta nii palju, et kui nüüd masinat alt poolt vaddata siis nn. torsoonipukkidel (koht kuhu torsoonid kinnituvad) on reguleer poldid. sealt saab mindis ulatuses peale keerata, juhul muidugi kui torsoon ise ju "surnud" pole.
Lihtsam tõste oleks siis nii, et mõõdad ära esisilla (õõtsa alumise punkti) kauguse raamist. Siis keerad torsooni nii palu peale kui saab. Mõõdad uuesti ära. Saad teada kui palju torsoon masinat tõstab. Ja siis katse-eksitus meetodil tuletad-aretad uued tagumised vedru kiiged. Kannatab täiesti ise teha, ei pea ränka raha ameerika onudele maksma. Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida. Ja põhimõtteliselt ongi saavutatud mingi 5 sendine tõste lhtsalt ja odavalt.
Muidugi ameerika maalt võimalik tellida ka igatsugu lift kit'e aga nende hinnaskaala ei ole eriti sõbralik ja ilmselt muutub masin ka päris juhitamatuks pärast nende installeerimist.
Parandage mind kui ma eksin....
Edu!
Postitatud: E Jaan 22, 2007 5:50 pm
Postitas ivanvillis
vot selle frontera tõstega on nüüd küll ajalugu minu jaoks...
pole enam ammu nii viletsat autot

Postitatud: N Sept 27, 2007 10:55 pm
Postitas flix
ivanvillis>Kas ,siis Frontera sellepärast kohe halb peab olema,et sina oma marki vahetasid?Mõnel meist ikkagi olemas see masin ja rahul sellega... siiani:D
Postitatud: P Mär 29, 2009 10:37 pm
Postitas priitprg
Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
Postitatud: E Mär 30, 2009 12:24 pm
Postitas jorss
Mul ka selline mõte olnud lühikest fonterat tõsta, kuid kartsin et jääb liig jäigaks ja see sillale kinnitus oli ka küsimus. Ehk kasutaja "priitprg" valgustab, kas muutus palju jäigemaks? Spiraalvedru sillale kinnitusest ei saa pildilt ka päris hästi aru. Ja mille vedru see on? Mina plaanisin sobitada golf-3-e tagavedru. Arvan et see sobib läbimõõdult täpselt ümber ülemise kummipadja. Esiotsa tõstmisest veel küsimus, kui suur minimaalne vahe peab jääma silla piiraja vahele? Või on kavalam midagi aretada ülemise zarniiri ja õõtsa vahele?

Postitatud: E Mär 30, 2009 5:57 pm
Postitas priitprg
jorss kirjutas:Mul ka selline mõte olnud lühikest fonterat tõsta, kuid kartsin et jääb liig jäigaks ja see sillale kinnitus oli ka küsimus. Ehk kasutaja "priitprg" valgustab, kas muutus palju jäigemaks? Spiraalvedru sillale kinnitusest ei saa pildilt ka päris hästi aru. Ja mille vedru see on? Mina plaanisin sobitada golf-3-e tagavedru. Arvan et see sobib läbimõõdult täpselt ümber ülemise kummipadja. Esiotsa tõstmisest veel küsimus, kui suur minimaalne vahe peab jääma silla piiraja vahele? Või on kavalam midagi aretada ülemise zarniiri ja õõtsa vahele?

Jäikuse poolest kannatab täitsa sõita, pole hullu midagi. Silla külge keevitasin koos lisa tugevndusega jäigalt kinni. Vedru valisin lammutusest mõõdi järgi. Esiotsas jätsin piiraja vahele umbes 1cm vahe kuna muidu pidavat hakkama pooltelgedele halvasti mõjuma ja piiraja tegin poole õhemaks. Sarniiri asendit ei muutnud aga kui keegi väidab, et sellest mingit kasu on siis teeks seda ka. Esiotsa tõstmisel panevad piiri poolteljed, kui saaks esidifrit madalamale lasta siis.....
Postitatud: E Mär 30, 2009 11:59 pm
Postitas erik
priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
Mille poolest see punane spray värv hea on?

Postitatud: T Mär 31, 2009 12:08 am
Postitas Movistar
priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.
Postitatud: T Mär 31, 2009 12:40 pm
Postitas jorss
Movistar kirjutas:
See meenutab kuidagi kantossi lappimist plaastriga.
Kas siis selline lahendus ei kõlba? Autot kasutan jahil käimiseks ja päris mülgastesse ei roni. Tehase seades kipub põhi ikka maad kriipima, eriti bensupaagi kaitse, rõõbastes ja lumega. Kui siis veel ratta ringi tõmbab, ongi põhjapeal sees, eriti lumega. Mis sellisel tõstel halba on peale selle et on lihtne ja odav?

Postitatud: T Mär 31, 2009 6:50 pm
Postitas priitprg
erik kirjutas:priitprg kirjutas:Ma algul plaanisin ka vedrulehe kiikesid pikemaks teha aga uurisin ja puurisin auto põhja all ning tegin taga tõste nii;
http://nagi.ee/photos/priitprg/10029741/
ja eest keerasin lihtsalt peale.
Mille poolest see punane spray värv hea on?

Punane spray oli esimene kätte juhtuv kruntvärv millega tõmbasin profülaktika mõttes keevitused üle ja sattusin nats hoogu värvimisega.Ei tohiks nagu midagi halba olla selles ja kui auto 4 rattaga maapeal on siis pole seda punast nähagi.
Ja kantossi lapimise kohta ma ei oska kohe midagi kosta....
Postitatud: K Apr 01, 2009 12:35 am
Postitas Aidakas
grynno kirjutas:
Ja siis muidugi võiks mingi 31" rehvid ka lisaks installeerida.
...

Fronteral on originaal rehvi mõõt 31" 10.5"

mida seal enam tõsta on.
Siin siis näha 33" 12.5" GY Wrangler MT.
Töötas ilusti, ainult kuna proovitavad rattad olid patrulli alt võetud (velje offset 2cm välja, võrreldes omadega) käisid esimesed keerates vastu porilapakat.
Sildasi tõst ei ole, vast ehk tagumised vedrud peaks välja vahetama (tunduvad väsinud olema).

Proovist jäi mälestuseks puujuurika kraaps uksele (vähe lingist madalamal).
Postitatud: K Apr 01, 2009 9:11 pm
Postitas priitprg
Mul ka suve poole suurema rehvi plaan aga pole veel suuruses otsusele jõudnud. Hetkel all
265/75R15.
Postitatud: N Apr 16, 2009 12:27 pm
Postitas jorss
Sai siis oma Fronterat ka veidi tõstetud. Raami ja silla vahele panin golf-2 tagavedrud, mis lõikasin ühe keeru võrra lühemaks. Vedru alumine ots toetub (golfi tagaamordi) vedrutaldrikule, mille keevitasin vedrukammitsate peale. Ülemine jämedam ots on ümber raamil oleva kummipadja. Eest keerasin torsoone veidi peale. Mina olen rahul, kuidas vastu peab- eks paistab. Tegin mõned pildid
http://album.ee/album/485137/50168033 .